0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 348 976.00 UAH
Замовник
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Вапнярської селищної ради об'єднаної територіальної громади
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 20 черв. 17:54
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
У відповідь на запит Держаудитслужби України про надання пояснення від 24.06.2019 р. надаємо наступні пояснення. Тендерна пропозиція учасника ПП Вапнярський госпрозрахунковий комбінат громадського харчування, якого визнано переможцем торгів, на відповідність вимогам тендерної документації, зокрема статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині пов’язаності осіб з іншими учасниками процедури закупівлі розглядалася Замовником самостійно на підставі відомостей із відкритих єдиних державних реєстрів, в тому числі на підставі відомостей із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. При розгляді тендерної пропозиції учасника - ПП Вапнярський госпрозрахунковий комбінат громадського харчування Замовник враховував визначення терміну «пов’язана особа», передбаченого у ч.16 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі». В учасника ПП Вапнярський госпрозрахунковий комбінат громадського харчування та учасника Споживче товариство «Едельвейс-С» є спільний засновник – Томашпільська районна спілка споживчих товариств. Проте, виходячи із законодавчого визначення «пов’язана особа», спільний засновник має здійснювати контроль - здійснювати вирішальний вплив на діяльність учасника закупівлі, тобто частка статутного капіталу засновника має бути найбільшою, порівняно з іншими засновниками, має становити не менше ніж 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі. Статутний капітал ПП Вапнярський госпрозрахунковий комбінат громадського харчування складає 27700,00 грн., з якого частка засновника - Томашпільська районна спілка споживчих товариств становить більшість – 22680,00 грн. В іншого учасника процедури закупівлі – Споживче товариство «Едельвейс-С», розмір статутного капіталу становить 20100,00 грн., з якого частка засновника - Томашпільська районна спілка споживчих товариств становить найменшу частку - лише 100,00 грн. Тобто, Томашпільська районна спілка споживчих товариств - спільний засновник обох учасників, але який не здійснює контроль, тобто не здійснює вирішального впливу на діяльність учасника Споживче товариство «Едельвейс-С». Грицишена Неоніла Степанівна - засновник учасника ПП Вапнярський госпрозрахунковий комбінат громадського харчування є дружиною (виходячи із спільного прізвища та спільного місця проживання) Грицишена Івана Григоровича – засновника учасника Споживче товариство «Едельвейс-С». Але знову ж таки, враховуючи розміри часток в статутні капітали учасників закупівлі, засновник Грицишена Неоніла Степанівна (1255,00 грн.) не здійснює контроль, тобто не здійснює вирішальний вплив на господарську діяльність ПП Вапнярський госпрозрахунковий комбінат громадського харчування. Отже, ПП Вапнярський госпрозрахунковий комбінат громадського харчування не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) Замовника.
У відповідь на запит Держаудитслужби України про надання пояснення від 24.06.2019 р. надаємо наступні пояснення. Тендерна пропозиція учасника ПП Вапнярський госпрозрахунковий комбінат громадського харчування, якого визнано переможцем торгів, на відповідність вимогам тендерної документації, зокрема статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині пов’язаності осіб з іншими учасниками процедури закупівлі розглядалася Замовником самостійно на підставі відомостей із відкритих єдиних державних реєстрів, в тому числі на підставі відомостей із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. При розгляді тендерної пропозиції учасника - ПП Вапнярський госпрозрахунковий комбінат громадського харчування Замовник враховував визначення терміну «пов’язана особа», передбаченого у ч.16 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі». В учасника ПП Вапнярський госпрозрахунковий комбінат громадського харчування та учасника Споживче товариство «Едельвейс-С» є спільний засновник – Томашпільська районна спілка споживчих товариств. Проте, виходячи із законодавчого визначення «пов’язана особа», спільний засновник має здійснювати контроль - здійснювати вирішальний вплив на діяльність учасника закупівлі, тобто частка статутного капіталу засновника має бути найбільшою, порівняно з іншими засновниками, має становити не менше ніж 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі. Статутний капітал ПП Вапнярський госпрозрахунковий комбінат громадського харчування складає 27700,00 грн., з якого частка засновника - Томашпільська районна спілка споживчих товариств становить більшість – 22680,00 грн. В іншого учасника процедури закупівлі – Споживче товариство «Едельвейс-С», розмір статутного капіталу становить 20100,00 грн., з якого частка засновника - Томашпільська районна спілка споживчих товариств становить найменшу частку - лише 100,00 грн. Тобто, Томашпільська районна спілка споживчих товариств - спільний засновник обох учасників, але який не здійснює контроль, тобто не здійснює вирішального впливу на діяльність учасника Споживче товариство «Едельвейс-С». Грицишена Неоніла Степанівна - засновник учасника ПП Вапнярський госпрозрахунковий комбінат громадського харчування є дружиною (виходячи із спільного прізвища та спільного місця проживання) Грицишена Івана Григоровича – засновника учасника Споживче товариство «Едельвейс-С». Але знову ж таки, враховуючи розміри часток в статутні капітали учасників закупівлі, засновник Грицишена Неоніла Степанівна (1255,00 грн.) не здійснює контроль, тобто не здійснює вирішальний вплив на господарську діяльність ПП Вапнярський госпрозрахунковий комбінат громадського харчування. Отже, ПП Вапнярський госпрозрахунковий комбінат громадського харчування не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) Замовника.
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
У відповідь на запит Держаудитслужби про надання пояснення від 02.07.2019 р. надаємо наступні пояснення. Згідно п.2. ч.3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» - переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Проте в даному Законі не визначено, яким саме чином переможці надають замовникам документи згідно зі ст. 17: в електронній формі чи паперовій. Крім цього, в примітці ** 3 додатку до тендерної документації на закупівлю «Послуги їдалень (послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій, вихованців НВК та учнів групи продовженого дня)» зазначено: «Документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою ст. 17 Закону, переможець повинен подати замовникові або оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення намір укласти договір...». Тобто, в переможця торгів в даному випадку був вибір яким чином надати документи Замовнику. ПП Вапнярський госпрозрахунковий комбінат громадського харчування надав всі відповідні документи Замовнику особисто у встановлений термін в письмовій формі.
У відповідь на запит Держаудитслужби про надання пояснення від 02.07.2019 р. надаємо наступні пояснення. Згідно п.2. ч.3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» - переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Проте в даному Законі не визначено, яким саме чином переможці надають замовникам документи згідно зі ст. 17: в електронній формі чи паперовій. Крім цього, в примітці ** 3 додатку до тендерної документації на закупівлю «Послуги їдалень (послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій, вихованців НВК та учнів групи продовженого дня)» зазначено: «Документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою ст. 17 Закону, переможець повинен подати замовникові або оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення намір укласти договір...». Тобто, в переможця торгів в даному випадку був вибір яким чином надати документи Замовнику. ПП Вапнярський госпрозрахунковий комбінат громадського харчування надав всі відповідні документи Замовнику особисто у встановлений термін в письмовій формі.
Відповідно до висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області щодо моніторингу закупівлі «Послуги їдалень (послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій, вихованців НВК та учнів групи продовженого дня)» в останній знайдені порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї. Повідомляємо, що при складанні тендерної документації даної закупівлі в пункті 4 розділу 3 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» секретарем тендерного комітету Замовника була допущена механічна, неумисна помилка в тексті, в зв’язку з якою даним пунктом на 3 дні було скорочено строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними. В п.1.1. цього ж розділу тендерної документації Замовник посилається на Форму тендерної пропозиції (Додаток 1), що є невід’ємною частиною тендерної документації та від форми якої Учасник не мав права відступати (про що було вказано у Додатку 1). В згаданому Додатку 1 – Формі тендерної пропозиції, Замовником було передбачено та прописано, що Учасник, який подає тендерну пропозицію, погоджується дотримуватися умов своєї пропозиції не менше 90 днів з дня розкриття тендерних пропозицій. Тобто, у формі тендерної пропозиції, що є невід’ємною складовою тендерної документації Замовник прописав строк дійсності тендерних пропозицій, який не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі». На даний час дана закупівля знаходиться на стадії виконання заключеного договору. Можливості усунути виявлені порушення в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї не має. Договір № 1 «Про надання послуг їдалень» від 14.01.2019 р. успішно виконується та не передбачає підстав розірвання за порушення у тендерній документації. Виконавець договору - ПП Вапнярський госпрозрахунковий комбінат громадського харчування зарекомендував себе з позитивної сторони, причини розірвання договору через неналежне його виконання – відсутні. В нашій місцевості кількість організацій, підприємств, установ, чи фізичних осіб-підприємців, які надають послуги їдалень, обмежена. Більшість закладів освіти в Томашпільському районі не користуються послугами їдалень. Шанси, що під час заново оголошених відкритих торгів, Учасники запропонують нижчу ціну договору, чи вигідніші умови для виконання договору – мінімальні, адже грошові норми харчування дітей уже визначені рішеннями органами місцевої влади. На підготовку тендерної документації, оголошення та проведення відкритих торгів потрібен час, через брак Учасників немає гарантій, що відкриті торги відбудуться одразу. Задля того, щоб не зривати освітній процес, та в зв’язку з тим, що виявлене порушення не має негативного впливу для бюджету, Замовником прийняте рішення не розривати договір, заключений на підставі даної закупівлі, адже лише таким способом можливо виправити порушення.