0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 115 000.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 17 лип. 12:46
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.)
ПРИХОВАНО
У відповідь на запит про надання пояснень, оприлюднений у електронній системі закупівель 17 липня 2019 року та відповідно до ч. 5 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна лікарня» надає відповідні пояснення. В тендерній документації відсутня вимога щодо надання учасниками інформації у довільній формі про відсутність підстав, визначених пунктами 3, 8, 9 ч. 1 ст. 17 Закону № 922, оскільки Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі. Відповідно до ч.3 ст.17 Закону № 922 Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Окрім того, згідно з ч. 3 ст. 17 Закону № 922 Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. Відповідно до п.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.1 розділу 5. «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з п.1 розділу 5. «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації критерієм оцінки є лише ціна тендерної пропозиції. Так, 06 червня 2019 р. о 15:50 год завершився аукціон на закупівлю «33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (CPV) (Вироби медичного призначення)» Лот № 1 - Набори для екстра-корпоральної мембранної оксигенації за № UA-2019-05-21-002248-a. В результаті проведеного системою реверсивного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію учасника ТОВ "ТІ ДЖІ ХЕЛС". Згідно з п. 4 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Таким чином, Замовником здійснено аналіз тендерною пропозиції Учасника ТОВ "ТІ ДЖІ ХЕЛС" на відповідність вимогам тендерної документації. За результатами аналізу пропозиції на предмет відповідності кваліфікаційним вимогам та вимогам до документації щодо закупівлі «33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (CPV) (Вироби медичного призначення)» Лот №1 - Набори для екстра-корпоральної мембранної оксигенації було встановлено, що пропозиція учасника ТОВ «ТІ ДЖІ ХЕЛС», відповідає вищезазначеним вимогам, про що було оприлюднене рішення від 10 червня 2019 року. Тому Замовник не переходив до розгляду наступної пропозиції, внаслідок чого не було можливості встановити пов’язаність двох учасників даної закупівлі. Однак, враховуючи встановлені Вами факти про те, що ТОВ "ТІ ДЖІ ХЕЛС" є пов’язаною особою з іншим учасником закупівлі ФОП Герцен Світлана Костянтинівна, прийнято рішення розірвати договір №275 від 27.06.2019, укладений між Комунальним закладом Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна лікарня» та ТОВ "ТІ ДЖІ ХЕЛС" на закупівлю 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (CPV) (Вироби медичного призначення)» Лот № 1 - Набори для екстра-корпоральної мембранної оксигенації.
У відповідь на запит про надання пояснень, оприлюднений у електронній системі закупівель 17 липня 2019 року та відповідно до ч. 5 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна лікарня» надає відповідні пояснення. В тендерній документації відсутня вимога щодо надання учасниками інформації у довільній формі про відсутність підстав, визначених пунктами 3, 8, 9 ч. 1 ст. 17 Закону № 922, оскільки Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі. Відповідно до ч.3 ст.17 Закону № 922 Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Окрім того, згідно з ч. 3 ст. 17 Закону № 922 Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. Відповідно до п.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.1 розділу 5. «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з п.1 розділу 5. «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації критерієм оцінки є лише ціна тендерної пропозиції. Так, 06 червня 2019 р. о 15:50 год завершився аукціон на закупівлю «33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (CPV) (Вироби медичного призначення)» Лот № 1 - Набори для екстра-корпоральної мембранної оксигенації за № UA-2019-05-21-002248-a. В результаті проведеного системою реверсивного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію учасника ТОВ "ТІ ДЖІ ХЕЛС". Згідно з п. 4 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Таким чином, Замовником здійснено аналіз тендерною пропозиції Учасника ТОВ "ТІ ДЖІ ХЕЛС" на відповідність вимогам тендерної документації. За результатами аналізу пропозиції на предмет відповідності кваліфікаційним вимогам та вимогам до документації щодо закупівлі «33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (CPV) (Вироби медичного призначення)» Лот №1 - Набори для екстра-корпоральної мембранної оксигенації було встановлено, що пропозиція учасника ТОВ «ТІ ДЖІ ХЕЛС», відповідає вищезазначеним вимогам, про що було оприлюднене рішення від 10 червня 2019 року. Тому Замовник не переходив до розгляду наступної пропозиції, внаслідок чого не було можливості встановити пов’язаність двох учасників даної закупівлі. Однак, враховуючи встановлені Вами факти про те, що ТОВ "ТІ ДЖІ ХЕЛС" є пов’язаною особою з іншим учасником закупівлі ФОП Герцен Світлана Костянтинівна, прийнято рішення розірвати договір №275 від 27.06.2019, укладений між Комунальним закладом Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна лікарня» та ТОВ "ТІ ДЖІ ХЕЛС" на закупівлю 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (CPV) (Вироби медичного призначення)» Лот № 1 - Набори для екстра-корпоральної мембранної оксигенації.