0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
255 589.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ФІНАНСОВО - ГОСПОДАРСЬКА ГРУПА З ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ ОСВІТИ ЧАПЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 23 лип. 16:33
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Херсонська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Херсонська обл.)
ПРИХОВАНО
По питанню "1) Яким чином ви можете обґрунтувати, що в тендерній документації Замовника не вказано посаду посадової особи замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками?", повідомляємо що вищезазначена інформація міститься в нашій тендерній документації, а саме в п. 2.3. розділу I. Загальні положення, навіть виділено жирним шрифтом! чи вами взагалі не вивчалась тендерна документація? По питанню "2) Яким чином ви можете пояснити те, що тендерна документація Замовника містить вимогу до переможця торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, при тому, що така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним?" - Інформація яка міститься в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (Реєстр) функціонує для замовлення довідок та отримання результатів (довідки), будь-яким користувачем стосовно себе на основі персональних даних, вказаних у його електронному цифровому підписі. Зазначений Реєстр не транслює фніормацію он-лайн ( в режимі реального часу), зокрема відкритість реєстру стосується лише реєстру про фізичних осіб і перевіряється за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/, також підтвердження цього знаходиться в Роз'ясненні Мінеконорозвитку № 3304-04/1983-06 "щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів доступ до яких є вільним" із відповідними листами профільних міністерств, також згідно ч. 3 ст. 17 Закону "Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу". Наразі змінився лише порядок отримання цієї довідки учасниками, вищезазначені довідки отримуються не в територіальних органах юстиції, а через Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані із корупцією правопорушення, а саме, уточнення із відповідного сайту: «Індивідуальна довідка про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення формується на основі пошуку записів в реєстрі за ІПН або кодом ЄДРПОУ електронного цифрового підпису. В результаті пошуку буде завантажено архів з особистою довідкою та цифровим підписом НАЗК». Ми як замовник торгів не маємо доступу та можливості скористатися ЕЦП учасника, а отже і не можемо самостійно отримати цю довідку. По питанню: "3) Чому у тендерній документації міститься вимога до учасника торгів щодо надання ним інформації в довільній формі щодо відповідності учасника вимогам, визначених у частині першій і другій статті 17 Закону, тоді коли інформація про відсутність підстав, передбачених пунктом 1,7 частини першої статті 17 Закону не вимагається Замовником?", повідомляємо що Вами не було обгрунтовано вищезазначене питання, а саме де саме міститься вищезазначена вимога, зокрема, згідно додатку 3 тендерної документації навіть зазначено - "*Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.". По питанню "4) Яким чином ви можете пояснити те, що в тендерній документації не зазначено місце поставки товару (адреси підпорядкованих закладів освіти Замовника) ?" звертаємо Вашу увагу, що Законом № 922 не встановлено обовязковості встановлення детадіції поставок товару, особливо враховуючи специфіку нашої закупівлі. При плануванні закупівлі ми відштовхуємось від наших кошторисних призначень, а вже за її результатом весь товар буде розприділено по підпорядкованим закладам враховуючи їхню потребу.
По питанню "1) Яким чином ви можете обґрунтувати, що в тендерній документації Замовника не вказано посаду посадової особи замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками?", повідомляємо що вищезазначена інформація міститься в нашій тендерній документації, а саме в п. 2.3. розділу I. Загальні положення, навіть виділено жирним шрифтом! чи вами взагалі не вивчалась тендерна документація? По питанню "2) Яким чином ви можете пояснити те, що тендерна документація Замовника містить вимогу до переможця торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, при тому, що така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним?" - Інформація яка міститься в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (Реєстр) функціонує для замовлення довідок та отримання результатів (довідки), будь-яким користувачем стосовно себе на основі персональних даних, вказаних у його електронному цифровому підписі. Зазначений Реєстр не транслює фніормацію он-лайн ( в режимі реального часу), зокрема відкритість реєстру стосується лише реєстру про фізичних осіб і перевіряється за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/, також підтвердження цього знаходиться в Роз'ясненні Мінеконорозвитку № 3304-04/1983-06 "щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів доступ до яких є вільним" із відповідними листами профільних міністерств, також згідно ч. 3 ст. 17 Закону "Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу". Наразі змінився лише порядок отримання цієї довідки учасниками, вищезазначені довідки отримуються не в територіальних органах юстиції, а через Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані із корупцією правопорушення, а саме, уточнення із відповідного сайту: «Індивідуальна довідка про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення формується на основі пошуку записів в реєстрі за ІПН або кодом ЄДРПОУ електронного цифрового підпису. В результаті пошуку буде завантажено архів з особистою довідкою та цифровим підписом НАЗК». Ми як замовник торгів не маємо доступу та можливості скористатися ЕЦП учасника, а отже і не можемо самостійно отримати цю довідку. По питанню: "3) Чому у тендерній документації міститься вимога до учасника торгів щодо надання ним інформації в довільній формі щодо відповідності учасника вимогам, визначених у частині першій і другій статті 17 Закону, тоді коли інформація про відсутність підстав, передбачених пунктом 1,7 частини першої статті 17 Закону не вимагається Замовником?", повідомляємо що Вами не було обгрунтовано вищезазначене питання, а саме де саме міститься вищезазначена вимога, зокрема, згідно додатку 3 тендерної документації навіть зазначено - "*Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.". По питанню "4) Яким чином ви можете пояснити те, що в тендерній документації не зазначено місце поставки товару (адреси підпорядкованих закладів освіти Замовника) ?" звертаємо Вашу увагу, що Законом № 922 не встановлено обовязковості встановлення детадіції поставок товару, особливо враховуючи специфіку нашої закупівлі. При плануванні закупівлі ми відштовхуємось від наших кошторисних призначень, а вже за її результатом весь товар буде розприділено по підпорядкованим закладам враховуючи їхню потребу.
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Херсонська обл.)
ПРИХОВАНО
Щодо Висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-07-20-000054-b повідомляємо наступне: 1) Щодо зазначення посади посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками, зазначена інформація міститься в нашій тендерній документації, а саме в п. 2.3. розділу I. Загальні положення – «голова тендерного комітету», оскільки відповідно до п. 2.3. наказу Мінекономрозвитку від 30.03.2016 № 557 “Про затвердження Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)”, Керівництво роботою комітету здійснює його голова, який призначається замовником та може мати право на підписання договорів про закупівлю у разі надання таких повноважень замовником, оформлених відповідно до законодавства. Крім того, Законом не передбачено обов’язку зазначення назви посади згідно штатного розпису замовника, чи функціональних обов’язків згідно правового статусу члена тендерного комітету. 2) Щодо вимоги Документації про надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції визначеної у пунктах 1,7 частини першої статті 17 Закону. Документація (Додаток 3) містить положення, що *Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.". Відповідно, учасники не зобов’язані надавати інформацію в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції визначеної у пунктах 1,7 частини першої статті 17 Закону, а відсутність такої інформації не може стати підставою для відхилення. Документація відповідає вимогам Закону у цій частині, і не порушує права учасників. 3) Щодо вимоги до переможця торгів про надання ним документального підтвердження інформації, у формі довідки в довільній формі, про відсутність підстав, передбачених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону – то ця інформація не може бути отримана в режимі реального часу, замовником торгів. Інформація яка міститься в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (Реєстр) функціонує для замовлення довідок та отримання результатів (довідки), будь-яким користувачем стосовно себе на основі персональних даних, вказаних у його електронному цифровому підписі. Зазначений Реєстр не транслює фніормацію он-лайн ( в режимі реального часу), зокрема відкритість реєстру стосується лише реєстру про фізичних осіб і перевіряється за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/, також підтвердження цього знаходиться в Роз'ясненні Мінеконорозвитку № 3304-04/1983-06 "щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів доступ до яких є вільним" із відповідними листами профільних міністерств, також згідно ч. 3 ст. 17 Закону "Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу". Наразі змінився лише порядок отримання цієї довідки учасниками, вищезазначені довідки отримуються не в територіальних органах юстиції, а через Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані із корупцією правопорушення, а саме, уточнення із відповідного сайту: «Індивідуальна довідка про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення формується на основі пошуку записів в реєстрі за ІПН або кодом ЄДРПОУ електронного цифрового підпису. В результаті пошуку буде завантажено архів з особистою довідкою та цифровим підписом НАЗК». Ми як замовник торгів не маємо доступу та можливості скористатися ЕЦП учасника, а отже і не можемо самостійно отримати цю довідку. 4) що Законом № 922 не встановлено обов’язковості встановлення деталізації поставок товару, особливо враховуючи специфіку нашої закупівлі. При плануванні закупівлі ми відштовхуємось від наших кошторисних призначень, а вже за її результатом весь товар буде розподілено по підпорядкованим закладам враховуючи їхню реальну потребу. Місце поставки зазначено максимально точно в умовах оголошення - 75200, Україна, Херсонська область, смт. Чаплинка та Чаплинський р-н, за адресою підпорядкованих закладів освіти замовника, та в Документації – назви закладів освіти, за якими можна встановити точну адресу.