0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
402 905.00 UAH
Замовник
Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 19 серп. 17:20
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі згідно коду ДК 021:2015: 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Предмет закупівлі: Послуги з вирубки порослі) Відповідно до ч. 2 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, наказу Східного офісу Держаудитслужби від 16.08.2019 № 150 «Про початок здійснення моніторингу закупівель», розпочато здійснення моніторингу закупівлі Послуги з вирубки порослі (код ДК 021:2015:77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень. ID закупівлі: UA-2019-02-05-002402-b). На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено висновок від 04.09.2019 в 17:30, який містить інформацію про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі та констатуючу частину. Зі змісту якого, Східний офіс Держаудитслужби прийшов до висновку, що замовник під оголошення даної закупівлі з очікуваною вартістю 402 905,00 грн., яка є більшою, ніж вартість, яка оприлюднена в річному плані UA-P-2019-01-11-001384-c (402 600,00 грн.), порушив норми планування закупівель. Тому, зобов’язав підприємство, як замовника публічної закупівлі здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Після вивчення та аналізу вказаного висновку, замовник заперечує та не погоджується з твердженнями викладеними у ньому щодо наявності порушень законодавства, виходячи з наступного. Відповідно до протоколу тендерного комітету від 31.01.2019 №44, внесені зміни до річного плану закупівель на 2019 рік (зі змінами на 31.01.2019) та додатку до нього, який оприлюднено, згідно закону у визначені ст. 4 Закону строки, запис про, що міститься в оприлюдненому річному плані UA-P-2019-01-11-001384-c. За змістом якого, предмет закупівлі: Послуги з покосу трави, визначено з очікуваною вартістю 403 160,00 грн., тому під час оголошення закупівлі (UA-2019-02-05-002402-b) з очікуваною вартістю 402 905,00 грн., сума не перевищувала вартості зазначеній у річному плані. 26.04.2019 тендерним комітетом були внесені зміни до річного плану закупівель на 2019 рік (зі змінами на 26.04.2019) та додатку до нього на підставі протоколу тендерного комітету від 26.04.2019 №173, який оприлюднений, згідно закону у визначені ст. 4 Закону строки (UA-P-2019-01-11-001384-c), вже після проведення відкритих торгів за наслідками його результатів та відповідно до суми кошторисних призначень. Тому, посилання у висновку на річний план закупівель (UA-P-2019-01-11-001384-c) опублікований в системі 26.04.2019 в 12:43 щодо предмета даної закупівлі з очікуваною вартістю 402 600,00 грн. під час оголошення замовником закупівлі є помилковим, та таким, що не відповідає дійсним обставинам справи. Отже, з урахуванням вищевикладеного, дії підприємства, як замовника закупівлі під час оголошення процедури закупівлі на підставі діючого річного плану (із змінами на 31.01.2019) з очікуваною вартістю даної закупівлі 402 905,00 грн. на стадії планування даної закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення відповідають вимогам чинного законодавства, принципам здійснення публічних закупівель та не є порушення Закону, про які зазначено у висновку від 03.09.2019 за результатами моніторингу даної закупівлі. В наслідок чого, вимоги Східного офісу Держаудитслужби щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель є незаконними, про що також свідчить не надання відповіді та не розгляд суб`єктом владних повноважень звернення замовника щодо надання йому роз’яснень щодо змісту зобов’язань, визначених у висновку від 03.09.2019 направлених до Східного офісу Держаудитслужби. Окремо слід зазначити, що не зважаючи на зазначене підприємством, як замовником публічних закупівель проведено роз’яснювальні заходи для членів тендерного комітету та детально вивчено законодавство у сфері публічних закупівель, яке регулює порушено питання у висновку від 03.09.2019 для запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель у майбутньому. Додатки: 1) Протокол тендерного комітету від 31.01.19 №44 (з додатками) на 2 арк. 2) Протокол тендерного комітету від 26.04.19 №173 (з додатками) на 7 арк.