0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
161 350.00 UAH
Замовник
Комунальний заклад "Загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів - центр загальної і профільної освіти та комплексної реабілітації" МОР
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 21 серп. 15:32
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.)
Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Усунуто
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Усунуто
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.)
ПРИХОВАНО
На Ваш запит від 27.08.2019 року повідомляємо наступне. В рамках проведення публічної закупівлі UA-2019-07-16-001241-b ФОП Сухопяткін Артем Володимирович був визнаний переможцем процедури відкритих торгів. Під час розроблення тендерної документації щодо закупівлі зазначених продуктів харчування в Додатку 4 Тендерної документації була допущена технічна помилка щодо визначення строків оплати за поставку товару. В той-же час в проекті договору та оголошенні в електронній системі вірно зазначено, що оплата проводиться протягом 30 днів після фактичної поставки товару. Варто зазначити, що надані в Додатку 4 Тендерної документації істотні умови майбутнього договору не є остаточними, діюче законодавство не забороняє їх подальшу зміну, за умови їх відповідності основним критеріям оголошення про публічну закупівлю – ціна, строки поставки, об’єм закупівель. Тому дана неточність не може вважатися порушенням та не впливає на результати торгів. В Додатку 3 замовником було розміщено якісні вимоги щодо предмету закупівлі. В той-же час, була допущена технічна помилка у визначені проценту жирності, та замість 2,5% визначено не менше 2,6%. Варто зазначити, що в процесі проведення процедури закупівлі ніхто із учасників не скористався своїм законним правом на зверненням із запитом щодо уточнень тендерної документації. Тому вважаємо, що даний недолік є несуттєвим та не вплинув на результати торгів. В своїй Тендерній пропозиції Учасник надав файл «Молоко згущене-об’єднані” , який містить в собі інформацію щодо якості як молока згущеного, так і молока звичайного. У Замовника відповідно до норм діючого законодавства відсутні повноваження щодо надання правової оцінки природі та походженню наданих документів. На даний момент у Замовника відсутня офіційно підтверджена інформація щодо надання ФОП Сухопяткін А.В. підроблених, фальсифікованих документів щодо якості товару. Відповідно до вимог пункту 6.1 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасники надають документальне підтвердження відповідності предмета закупівлі технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, встановленим Замовником у тендерній документації, яке повинно включати копію сертифікату якості або іншого документу, що підтверджує якість товару (у разі, якщо це передбачено діючим законодавством). Варто зазначити, що на сьогоднішній день питання контролю за якістю товарів харчування в Україні чітко не регламентовано нормами діючого законодавства. Зокрема, в Законі України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» взагалі вилучено Розділ ІІІ «Засади та порядок здійснення державного контролю». Аналіз норм діючого законодавства вказує на те, що відсутні нормативно-правові акти, які чітко встановлюють вимоги щодо документів, які підтверджують якість предмета закупівлі. П. 6.1. Розділу 3 доцільно застосовувати до товарів, відносно яких є чіткі вимоги щодо документів, що підтверджують якість товару. Крім того, в п.п. 2.2. Договору поставки продовольчої продукції передбачено, що якість товару повинна бути підтверджена під час кожної поставки сертифікатами та іншими документами, які необхідні для товару даного виду, згідно чинних правил торгівлі, санітарно-епідеміологічного законодавства України. Щодо ненадання відповіді ПАТ «Юрія» повідомляємо наступне. Відповідь на звернення була надана 19.08.2019 року на електронні адреси Учасника: sekretar@yuriya.ck.ua, vikhrov.yuriya@voloshkovepole.com.ua. Виомга Учасником була опублікова 12.08.2019 року. Можливість звернення до Замовника після визначення переможця має лише Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Порядок обчислення строків регулюється нормами Цивільного Кодексу України. Враховуючи це, строк для надання відповіді у Замовника сплинув 17.08.2019 року – у вихідний день, суботу. Тому відповідь була надана у перший робочий день – 19.08.2019 року. На зазначену дату закінчився строк оскарження рішення Замовника щодо визначення переможця торгів. Варто зазначити, що комунальний заклад «Загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів – центр загальної і профільної освіти та комплексної реабілітації» Миколаївської обласної ради проводить публічні закупівлі за допомогою електронного майданчика «Zakupki.prom.ua». Функціонування даного електронного майданчика має свої особливості та недоліки. Зокрема, станом на 19.08.2019 року (після закінчення строків на оскарження) відсутня технічна можливість надавати відповіді на вимоги Учасників. З огляду на це, з метою недопущення порушення законних прав ПАТ «Юрія» була надана відповідь на електронну поштову скриньку, яка зазначена в документах тендерної пропозиції.
На Ваш запит від 27.08.2019 року повідомляємо наступне. В рамках проведення публічної закупівлі UA-2019-07-16-001241-b ФОП Сухопяткін Артем Володимирович був визнаний переможцем процедури відкритих торгів. Під час розроблення тендерної документації щодо закупівлі зазначених продуктів харчування в Додатку 4 Тендерної документації була допущена технічна помилка щодо визначення строків оплати за поставку товару. В той-же час в проекті договору та оголошенні в електронній системі вірно зазначено, що оплата проводиться протягом 30 днів після фактичної поставки товару. Варто зазначити, що надані в Додатку 4 Тендерної документації істотні умови майбутнього договору не є остаточними, діюче законодавство не забороняє їх подальшу зміну, за умови їх відповідності основним критеріям оголошення про публічну закупівлю – ціна, строки поставки, об’єм закупівель. Тому дана неточність не може вважатися порушенням та не впливає на результати торгів. В Додатку 3 замовником було розміщено якісні вимоги щодо предмету закупівлі. В той-же час, була допущена технічна помилка у визначені проценту жирності, та замість 2,5% визначено не менше 2,6%. Варто зазначити, що в процесі проведення процедури закупівлі ніхто із учасників не скористався своїм законним правом на зверненням із запитом щодо уточнень тендерної документації. Тому вважаємо, що даний недолік є несуттєвим та не вплинув на результати торгів. В своїй Тендерній пропозиції Учасник надав файл «Молоко згущене-об’єднані” , який містить в собі інформацію щодо якості як молока згущеного, так і молока звичайного. У Замовника відповідно до норм діючого законодавства відсутні повноваження щодо надання правової оцінки природі та походженню наданих документів. На даний момент у Замовника відсутня офіційно підтверджена інформація щодо надання ФОП Сухопяткін А.В. підроблених, фальсифікованих документів щодо якості товару. Відповідно до вимог пункту 6.1 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасники надають документальне підтвердження відповідності предмета закупівлі технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, встановленим Замовником у тендерній документації, яке повинно включати копію сертифікату якості або іншого документу, що підтверджує якість товару (у разі, якщо це передбачено діючим законодавством). Варто зазначити, що на сьогоднішній день питання контролю за якістю товарів харчування в Україні чітко не регламентовано нормами діючого законодавства. Зокрема, в Законі України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» взагалі вилучено Розділ ІІІ «Засади та порядок здійснення державного контролю». Аналіз норм діючого законодавства вказує на те, що відсутні нормативно-правові акти, які чітко встановлюють вимоги щодо документів, які підтверджують якість предмета закупівлі. П. 6.1. Розділу 3 доцільно застосовувати до товарів, відносно яких є чіткі вимоги щодо документів, що підтверджують якість товару. Крім того, в п.п. 2.2. Договору поставки продовольчої продукції передбачено, що якість товару повинна бути підтверджена під час кожної поставки сертифікатами та іншими документами, які необхідні для товару даного виду, згідно чинних правил торгівлі, санітарно-епідеміологічного законодавства України. Щодо ненадання відповіді ПАТ «Юрія» повідомляємо наступне. Відповідь на звернення була надана 19.08.2019 року на електронні адреси Учасника: sekretar@yuriya.ck.ua, vikhrov.yuriya@voloshkovepole.com.ua. Виомга Учасником була опублікова 12.08.2019 року. Можливість звернення до Замовника після визначення переможця має лише Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Порядок обчислення строків регулюється нормами Цивільного Кодексу України. Враховуючи це, строк для надання відповіді у Замовника сплинув 17.08.2019 року – у вихідний день, суботу. Тому відповідь була надана у перший робочий день – 19.08.2019 року. На зазначену дату закінчився строк оскарження рішення Замовника щодо визначення переможця торгів. Варто зазначити, що комунальний заклад «Загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів – центр загальної і профільної освіти та комплексної реабілітації» Миколаївської обласної ради проводить публічні закупівлі за допомогою електронного майданчика «Zakupki.prom.ua». Функціонування даного електронного майданчика має свої особливості та недоліки. Зокрема, станом на 19.08.2019 року (після закінчення строків на оскарження) відсутня технічна можливість надавати відповіді на вимоги Учасників. З огляду на це, з метою недопущення порушення законних прав ПАТ «Юрія» була надана відповідь на електронну поштову скриньку, яка зазначена в документах тендерної пропозиції.
В процесі виконання Договору 02.09.2019 року на підставі листа Постачальника угода була розірвана шляхом підписання додаткової угоди. З огляду на це, відсутня можливість усунунути можливі порушення.