0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
503 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 4 вер. 18:00
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Пояснення: за результатами Моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ По питанню визначення предмету закупівлі за Єдиним закупівельним словником При обранні коду для придбання трактору Замовником обрано код Єдиного закупівельного словника «34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби», в ієрархічній структурі якого немає тракторів. Разом з тим, позиція Міністерства економічного розвитку України, вказана у листі від 07.02.2017 № 3302-06/3816-06 «Щодо порядку визначення предмета закупівлі» передбачає, що у разі якщо предмет закупівлі не має в ієрархічній структурі Єдиного закупівельного словника відповідного коду у замовника є можливість обрання коду «99999999-9». В той же час, визначення коду Єдиного закупівельного словника «34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби» надає більшої інформації щодо предмету закупівлі ніж «99999999-9 - Не відображене в інших розділах». » Таке визначення коду здійснено не на основі Єдиного закупівельного словника та порушує норми абзацу 2 пункту 1 розділу ІІ Порядку, але сприяє принципу відкритості в частині більш детальної інформації щодо предмету закупівлі, та на думку Замовника не є порушшям умов ЗУ «Про публічні закупівлі». По питанню ваги критерію Тендерною документацією, Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» зазначено, що єдиним критерієм є ціна . А отже, слід вважати термін єдиний критерій – 100%. Інших критеріїв у пункті не передбачено. Виходячи із вище викладеного Замовником дотримано вимог п. 9 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». По питанню строку дії тендерної пропозиції учасника. На виконання умов п.1 ст.22 тендерна документація містить норму строку дії тендерної пропозиції викладеної п.4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів (дев’яносто) з дня розкриття тендерних пропозицій.» А отже, Замовником дотримано п.1 ст.22 тендерна документація містить норму строку дії тендерної пропозиції ЗУ «Про публічні закупівлі». По питанню норми банківської гарантії Тендерною документацією не передбачено подання учасниками у складі пропозицій тендерного забезпечення у вигляді банківської гарантії, це зазначається у п.3 «Забезпечення тендерної пропозиції», розділу Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. А отже інформацію по подання учасником банківської гарантії, слід вважати, як передумову, якби була дійсна вимога надання у складі пропозиції учасником банківської гарантії відповідно до умов п.3 розділу ІІІ. А так учасники не надають такої інформації у складі своєї пропозиції. Відсутність вимоги, щодо надання чи не надання банківської гарантії у складі пропозиції не є порушенням норм ЗУ «Про публічні закупівлі», адже встановлення норми тендерного забезпечення є вибірковим за бажанням Замовника. Норма надання учасниками банківської гарантії у складі пропозиції дієва за умови наявної вимоги п.3 розділу ІІІ. Виходячи із вище викладеного подання викладених матеріалів вимог до пропозицій учасників не є прошення норм ЗУ «Про публічні закупівлі». По питанню тотожності кінцевих дат. Розбіжність у кінцевих датах подання 31.08.2019р. викладеній у тендерній документації та у оприлюдненому оголошенні 01.09.2019р. не призвело до непорозуміння учасниками даної норми кінцевого терміну подання пропозицій, адже відсутні запитання із даного питання у системі прозорро. Технічна обдруківка має місце, але вона не спотворює загальні принципи конкурентності, прозорості відповідно до умов ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі». Учасники подали свої пропозиції вчасно із дотримання норм ЗУ «Про публічні закупівлі». При подальшому проведенні процедур відповідно до норм ЗУ «про публічні закупівлі» будуть враховуватися зауваження та настанови викладені у результатах Моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Пояснення: за результатами Моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ По питанню визначення предмету закупівлі за Єдиним закупівельним словником При обранні коду для придбання трактору Замовником обрано код Єдиного закупівельного словника «34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби», в ієрархічній структурі якого немає тракторів. Разом з тим, позиція Міністерства економічного розвитку України, вказана у листі від 07.02.2017 № 3302-06/3816-06 «Щодо порядку визначення предмета закупівлі» передбачає, що у разі якщо предмет закупівлі не має в ієрархічній структурі Єдиного закупівельного словника відповідного коду у замовника є можливість обрання коду «99999999-9». В той же час, визначення коду Єдиного закупівельного словника «34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби» надає більшої інформації щодо предмету закупівлі ніж «99999999-9 - Не відображене в інших розділах». » Таке визначення коду здійснено не на основі Єдиного закупівельного словника та порушує норми абзацу 2 пункту 1 розділу ІІ Порядку, але сприяє принципу відкритості в частині більш детальної інформації щодо предмету закупівлі, та на думку Замовника не є порушшям умов ЗУ «Про публічні закупівлі». По питанню ваги критерію Тендерною документацією, Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» зазначено, що єдиним критерієм є ціна . А отже, слід вважати термін єдиний критерій – 100%. Інших критеріїв у пункті не передбачено. Виходячи із вище викладеного Замовником дотримано вимог п. 9 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». По питанню строку дії тендерної пропозиції учасника. На виконання умов п.1 ст.22 тендерна документація містить норму строку дії тендерної пропозиції викладеної п.4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів (дев’яносто) з дня розкриття тендерних пропозицій.» А отже, Замовником дотримано п.1 ст.22 тендерна документація містить норму строку дії тендерної пропозиції ЗУ «Про публічні закупівлі». По питанню норми банківської гарантії Тендерною документацією не передбачено подання учасниками у складі пропозицій тендерного забезпечення у вигляді банківської гарантії, це зазначається у п.3 «Забезпечення тендерної пропозиції», розділу Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. А отже інформацію по подання учасником банківської гарантії, слід вважати, як передумову, якби була дійсна вимога надання у складі пропозиції учасником банківської гарантії відповідно до умов п.3 розділу ІІІ. А так учасники не надають такої інформації у складі своєї пропозиції. Відсутність вимоги, щодо надання чи не надання банківської гарантії у складі пропозиції не є порушенням норм ЗУ «Про публічні закупівлі», адже встановлення норми тендерного забезпечення є вибірковим за бажанням Замовника. Норма надання учасниками банківської гарантії у складі пропозиції дієва за умови наявної вимоги п.3 розділу ІІІ. Виходячи із вище викладеного подання викладених матеріалів вимог до пропозицій учасників не є прошення норм ЗУ «Про публічні закупівлі». По питанню тотожності кінцевих дат. Розбіжність у кінцевих датах подання 31.08.2019р. викладеній у тендерній документації та у оприлюдненому оголошенні 01.09.2019р. не призвело до непорозуміння учасниками даної норми кінцевого терміну подання пропозицій, адже відсутні запитання із даного питання у системі прозорро. Технічна обдруківка має місце, але вона не спотворює загальні принципи конкурентності, прозорості відповідно до умов ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі». Учасники подали свої пропозиції вчасно із дотримання норм ЗУ «Про публічні закупівлі». При подальшому проведенні процедур відповідно до норм ЗУ «про публічні закупівлі» будуть враховуватися зауваження та настанови викладені у результатах Моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ