На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
638 530 300.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Завершена закупівля
Знайдено порушення
Зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону
При розгляді тендерної пропозиції Учасника Консорціум «За майбутнє» на відповідність умовам тендерної документації у Замовника виник сумнів щодо факту достовірності інформації зазначеної в останній, що підтверджується наступним. На виконання умов тендерної документації, передбачених підпунктом 1.3. пункту 1 Додатку № 2 Учасник в складі тендерної пропозиції надав інформаційну довідку про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) та наступні документи: - копію договору поставки асфальтобетону № 02/03-П від 02.03.2021 року, укладеного між «Фермак ІНШААТ Тааххют Анонім Шіркеті» та Приватним акціонерним товариством «Шляхове ремонтно-будівельне управління»; - Атестат виробництва, виданий Приватному акціонерному товариству «Шляхове ремонтно-будівельне управління» (ЄДРПОУ 03336120), ресєстраційний номер Атестату - UA.OD.AI.0013-21, виданий 25.02.2021 року (далі – Атестат). Атестат виданий ДП «Одесастандартметрологія». При перевірці чинності зазначеного Атестату на сайті ДП «Одесастандартметрологія»: https://sm.od.ua/reestr/, з’ясувалося, що цей Атестат не видавався. Відповідно до частини 15 статті 29 Закону, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його відповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині 1 статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. 17.03.2021 року Замовник з метою підтвердження наданої Учасником інформації, в порядку, передбаченому абзацами 2,3 частини 15 статті 29 Закону, направив запит про надання інформації №738/02 до ПАТ «ШРБУ» (далі – Запит)(додається до цього Протоколу). 22.03.2021 року у відповідь на Запит Замовник отримав лист-відповідь № 5 від ПрАТ «ШРБУ» (далі – підприємство), у якому зазначається що: - підприємство знаходиться на стадії отримання атестату виробництва асфальтобетонних сумішей на АБЗ-ДС-158 на 2021 рік; - підприємству не видався Атестат виробництва реєстраційний номер UA.OD.AI.0013-21, виданий 25.02.2021 року; - на підприємстві відсутній укладений договір поставки асфальтобетону №02/03-П від 02.03.2021 року між FERMAK INSAAT TAAHHUT ANONIM SIRKETI (Представництво «Фермак Іншаат Тааххют Анонім Шіркеті») та ПрАТ «ШРБУ». У листі № 17 від 06.04.2021 року, ПрАТ «ШРБУ» додаткового повідомив, що договір поставки асфальтобетону № 02/03-П від 02.03.2021 року між ПрАТ ШРБУ та FERMAK INSAAT TAAHHUT ANONIM SIRKETI не укладався. (Копія листа додається до цього Протоколу). Враховуючи вищевикладене тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню у зв’язку з тим, що Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі та яку Замовником виявлено згідно з частиною 15 статті 29 Закону. Зазначена норма Закону не передбачає виключень: відхилення тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі у разі наявності зазначених вище підстав є обов’язком Замовника. Відповідно до ч.1 ст.10 Закону, інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. На підставі викладеного, керуючись статтею 31 Закону, Вирішив: Результат розгляду тендерної пропозиції Консорціуму «За майбутнє» - відхилення тендерної пропозиції. Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 31 Закону України "Про публічні закупівлі": відповідно до абзацу 4 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону (Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі та яку Замовником виявлено згідно з частиною 15 статті 29 Закону).
Контакти
Документи
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
ТОВ ІНЖИНІР БУД ПРОЕКТ
При розгляді тендерної пропозиції Учасника Консорціум «За майбутнє» на відповідність умовам тендерної документації у Замовника виник сумнів щодо факту достовірності інформації зазначеної в останній, що підтверджується наступним. На виконання умов тендерної документації, передбачених підпунктом 1.3. пункту 1 Додатку № 2 Учасник в складі тендерної пропозиції надав інформаційну довідку про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) та наступні документи: - копію договору поставки асфальтобетону № 02/03-П від 02.03.2021 року, укладеного між «Фермак ІНШААТ Тааххют Анонім Шіркеті» та Приватним акціонерним товариством «Шляхове ремонтно-будівельне управління»; - Атестат виробництва, виданий Приватному акціонерному товариству «Шляхове ремонтно-будівельне управління» (ЄДРПОУ 03336120), ресєстраційний номер Атестату - UA.OD.AI.0013-21, виданий 25.02.2021 року (далі – Атестат). Атестат виданий ДП «Одесастандартметрологія». При перевірці чинності зазначеного Атестату на сайті ДП «Одесастандартметрологія»: https://sm.od.ua/reestr/, з’ясувалося, що цей Атестат не видавався. Відповідно до частини 15 статті 29 Закону, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його відповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині 1 статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. 17.03.2021 року Замовник з метою підтвердження наданої Учасником інформації, в порядку, передбаченому абзацами 2,3 частини 15 статті 29 Закону, направив запит про надання інформації №738/02 до ПАТ «ШРБУ» (далі – Запит)(додається до цього Протоколу). 22.03.2021 року у відповідь на Запит Замовник отримав лист-відповідь № 5 від ПрАТ «ШРБУ» (далі – підприємство), у якому зазначається що: - підприємство знаходиться на стадії отримання атестату виробництва асфальтобетонних сумішей на АБЗ-ДС-158 на 2021 рік; - підприємству не видався Атестат виробництва реєстраційний номер UA.OD.AI.0013-21, виданий 25.02.2021 року; - на підприємстві відсутній укладений договір поставки асфальтобетону №02/03-П від 02.03.2021 року між FERMAK INSAAT TAAHHUT ANONIM SIRKETI (Представництво «Фермак Іншаат Тааххют Анонім Шіркеті») та ПрАТ «ШРБУ». У листі № 17 від 06.04.2021 року, ПрАТ «ШРБУ» додаткового повідомив, що договір поставки асфальтобетону № 02/03-П від 02.03.2021 року між ПрАТ ШРБУ та FERMAK INSAAT TAAHHUT ANONIM SIRKETI не укладався. (Копія листа додається до цього Протоколу). Враховуючи вищевикладене тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню у зв’язку з тим, що Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі та яку Замовником виявлено згідно з частиною 15 статті 29 Закону. Зазначена норма Закону не передбачає виключень: відхилення тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі у разі наявності зазначених вище підстав є обов’язком Замовника. Відповідно до ч.1 ст.10 Закону, інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. На підставі викладеного, керуючись статтею 31 Закону, Вирішив: Результат розгляду тендерної пропозиції Консорціуму «За майбутнє» - відхилення тендерної пропозиції. Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 31 Закону України "Про публічні закупівлі": відповідно до абзацу 4 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону (Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі та яку Замовником виявлено згідно з частиною 15 статті 29 Закону).
Код ЄДРПОУ | 43978883 |
---|---|
Поштова адреса | 65017, Україна, Одеська область, Одеса, Україна, 65017, Одеська обл., місто Одеса, Люстдорфська дорога, будинок 5, офіс 203 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Назаренко Роман Олегович |
Телефон | +380638804542 |
Ел. пошта | kzm2021@ukr.net |
Контакти
Документи
Субпідрядник
Харківська філія Державного підприємства "Український державний інститут з проектування об"єктів дорожнього господарства "Укрдіпродор"-"Харківдіпрошлях", код 03449373, 61202, м. Харків, вул. Асхарова, 2
Код ЄДРПОУ | 34898640 |
---|---|
Поштова адреса | 51486, Україна, Дніпропетровська область, Павлоградський район, село Богуслав, , ВУЛ. НОВА, будинок 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Антонян Карен Завенович |
Телефон | 380563200052,380563200052,, |
Ел. пошта | tenders.evrobud@gmail.com |
Контакти
Документи
Субпідрядник
Для виконання субпідрядних робіт з проектної частини буде залучено Харківську філію Державного підприємства "Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” - Харківдіпрошлях" в обсязі 1% від вартості суми пропозиції
Код ЄДРПОУ | 40090765 |
---|---|
Поштова адреса | 84180, Україна, Донецька область, місто Миколаївка, ВУЛИЦЯ КОЦЮБИНСЬКОГО, будинок 7А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Елена Прокопова |
Телефон | +380937505071 |
Ел. пошта | e_prokopova@slavdorstroy.com |
Контакти
Документи
Субпідрядник
ТОВ «Автомагiстраль-Пiвдень» планує залучити у якості субпідрядника ТОВ «НВО «Трансінжиніринг» для виконання робіт/надання послуг з розробки проектної документації при наданні послуг за предметом закупівлі ТОВ «НВО «Трансінжиніринг» (03150, м. Київ, Голосіївський р-н, вул. Антоновича, 51, ЄДРПОУ 41746840, IBAN UA 96 380269 00000 26008056233462 в Столичній філії ПАТ КБ «Приватбанк» ІПН 417468426505) для роозробки проектної документації у розмірі 0,6 % від ціни тендерної пропозиції.
Код ЄДРПОУ | 34252469 |
---|---|
Поштова адреса | 65058, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Романа Кармена, 21 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Микола Сергійович Тимофеєв |
Телефон | +380487289584 |
Ел. пошта | office_to@automagistral.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-01-28-003107-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 638 530 300.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 3 193 000.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 6 385 303.00 UAH |
Період уточнень | до 28 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 6 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 березня, 09:00 |
Дата останніх змін | 3 червня, 10:44 |
Аукціон |
17 травня, 14:40 Переглянути |
ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-21-22 Ізюм – Барвінкове на ділянках км 0+000-км 2+600, км 5+900 – км 12+000, км 13+000 - км 17+640, км 17+940 - км 29+237 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг)ICS I.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works." Current average repair public roads of national importance T-21-22 Izyum - Barvinkove location on km 0+000 - km2+600, km 5+900 - km 12+000, km 13+000 - km 17+640, km 17+940 - km 29+237 in Kharkiv region (with the development of project documentation) (45233142-6 Repair of roads)24.637 кілометр Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45233142-6, Ремонт доріг |
Пункт 5.6 Договору - Проміжні розрахунки за виконані роботи з розробки проектної документації здійснюється не більше ніж 40% від суми вартості проектних робіт визначена Договірною ціною в межах вартості робіт здійснюються протягом 10 (десяти) робочих днів після подання Підрядником "Акту здачі-приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт" (у редакції ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 Додаток Н), підписаного уповноваженими представниками Сторін вартість та обсяг яких визначається на підставі наданої проєктної документації (в електронному та паперовому вигляді на вимогу Замовника) та згідно виконавчого кошторису, але у будь якому разі, в межах вартості робіт та виділених коштів на оплату робіт згідно з планом фінансування.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 0.13%
Пункт 5.3 договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пункт 5.9 договору - Остаточний розрахунок за виконані роботи з розробки проєктної документації (60% від суми вартості проектних робіт) здійснюється Замовником після отримання позитивного експертного звіту та передачі результату виконаних робіт у повному обсязі, а саме оригіналу позитивного експертного звіту, що до розгляду кошторисної частини проектної документації, від експертної організації що може проводити експертизу проектів в дорожній галузі, та документів визначених у п. 6.4 Договору, що підтверджуються накладною про їх передачу, на підставі Акту здачі - приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт, виконавчого кошторису на загальний обсяг виконаних робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 0.19%
Пункт 5.28 - Замовник може прийняти рішення щодо надання попередньої оплати (авансу) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та наказу Державного агентства автомобільних доріг України від ______ № __ "______" у розмірі до 30 відсотків бюджетних зобов'язань поточного року на строк не більше 3(трьох) календарних місяців на закупівлю матеріалів і виробів, необхідних для надання послуг протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня отримання заявки відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг - "Акт приймання виконаних будівельних робіт" (форма № КБ - 2в), підписаного уповноваженими представниками Сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з урахуванням індексу інфляції. Замовник не здійснює попередню оплату Виконавцю послуг, якщо ним порушено умови договорів щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, укладених із розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів у мережі безпосереднього головного розпорядника бюджетних кошів
Тип оплати: Аванс
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 29.90%
Пункт 5.3 договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 69.78%
Назва організації | Служба автомобільних доріг у Харківській області |
Повна назва організації | Служба автомобільних доріг у Харківській області |
Код ЄДРПОУ | 30885376 |
Назва організації | Служба автомобільних доріг у Харківській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 30885376 |
Поштова адреса | 61202, Україна, Харківська область, Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204 |
Ім'я |
Кухар Роман Миколайович (Kukhar Roman ) |
Телефон | 0573367555 |
Ел. пошта | ADMIN-SAD@UKR.NET |