На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Закупівля проводиться в межах тимчасового кошторису видатків на І квартал 2021р. Строк поставки товару до 31.03.2021р. Джерело фінансування: Кошти фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. Місцезнаходження замовника: м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а, ЄДРПОУ 05392714; категорія: цільові фонди страхування на випадок безробіття. Мова якою повинні готуватись пропозиції: українська.
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
За результатами детального розгляду пропозиції учасника ФОП Назаренко Віти Борисівни (Код згідно з РНОКПП учасника: 2989604740) з ціновою пропозицією 8 395,00грн., для підтвердження відповідності Учасника вимогам визначеним у Додатку №3 до оголошення «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» Замовником було зазначено, що «На підтвердження відповідності пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам, Учасник завантажує заповнену порівняльну Таблицю». ФОП Назаренко Віта Борисівна (Код згідно з РНОКПП учасника: 2989604740) виконала вимогу замовника та завантажила порівняльну Таблицю в електронну систему, проте Замовником було встановлено невідповідності в описі товару, який запропонував Учасник. Розбіжність запропонованого товару Учасником до вимог Замовника полягає в тому, що за артиклем Гумка «Koh-i-noor» Слон біла № 300/80(80)(640) ідентифікується прямокутна гумка а не трикутна, як вимагав Замовник. Такі ж розбіжності встановлено в 4 і 13 позиції запропонованого товару Учасником. Серед зазначених невідповідностей є невідповідність, яку Замовник вважає найбільш вагомою це відсутність інформації в «Порівняльній Таблиці» і в «Ціновій пропозиції Учасника» про «найменування( марку, модель) товару що пропонується Учасником» в 19 позиції Товару, а саме: Календар настільний, перекидний. Замовник взагалі не може ідентифікувати запропонований товар Учасником. Дана вимога про заповнення колонки «Найменування ( марка, модель) товару що пропонується Учасником» не виконана ФОП Назаренко Вітою Борисівною. Тому, пропозиція учасника - ФОП Назаренко Віти Борисівни (Код згідно з РНОКПП учасника: 2989604740) з ціновою пропозицією 8 395,00грн. не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета. Протокол № 19 відхилення пропозиції Учасника- додається
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
За результатами детального розгляду пропозиції учасника ФОП Назаренко Віти Борисівни (Код згідно з РНОКПП учасника: 2989604740) з ціновою пропозицією 8 395,00грн., для підтвердження відповідності Учасника вимогам визначеним у Додатку №3 до оголошення «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» Замовником було зазначено, що «На підтвердження відповідності пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам, Учасник завантажує заповнену порівняльну Таблицю». ФОП Назаренко Віта Борисівна (Код згідно з РНОКПП учасника: 2989604740) виконала вимогу замовника та завантажила порівняльну Таблицю в електронну систему, проте Замовником було встановлено невідповідності в описі товару, який запропонував Учасник. Розбіжність запропонованого товару Учасником до вимог Замовника полягає в тому, що за артиклем Гумка «Koh-i-noor» Слон біла № 300/80(80)(640) ідентифікується прямокутна гумка а не трикутна, як вимагав Замовник. Такі ж розбіжності встановлено в 4 і 13 позиції запропонованого товару Учасником. Серед зазначених невідповідностей є невідповідність, яку Замовник вважає найбільш вагомою це відсутність інформації в «Порівняльній Таблиці» і в «Ціновій пропозиції Учасника» про «найменування( марку, модель) товару що пропонується Учасником» в 19 позиції Товару, а саме: Календар настільний, перекидний. Замовник взагалі не може ідентифікувати запропонований товар Учасником. Дана вимога про заповнення колонки «Найменування ( марка, модель) товару що пропонується Учасником» не виконана ФОП Назаренко Вітою Борисівною. Тому, пропозиція учасника - ФОП Назаренко Віти Борисівни (Код згідно з РНОКПП учасника: 2989604740) з ціновою пропозицією 8 395,00грн. не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета. Протокол № 19 відхилення пропозиції Учасника- додається
Код ЄДРПОУ | 2989604740 |
---|---|
Поштова адреса | 21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, 5-Й ПРОЇЗД ГЕНЕРАЛА АРАБЕЯ, будинок 9 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Віта Назаренко |
Телефон | +380673374228 |
Ел. пошта | vi_nazarenko@ukr.net |
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
За результатами детального розгляду пропозиції учасника ТОВ "ПАПІРТОРГ" (ЄДРПОУ учасника: 30194866)., було встановлено що Учасник не наклав и електронний цифровий підпис/ кваліфікований електронний підпис (КЕП) при завантаженні пропозиції в електронну систему. Вимога щодо накладання підпису зазначена в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі в п. 14 «Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критерію». Замовником чітко зазначено «Під час подання (завантаження в електронну систему закупівель) документів пропозиції учасник процедури закупівлі повинен накласти електронний цифровий підпис/ кваліфікований електронний підпис (КЕП)». Крім того інформація щодо накладення підпису зазначена ще й в Примітках Додатку №1 до оголошення «Критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність вимогам Замовника». Звертаємо увагу що Відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник не завантажив в електронному вигляді «Проект договору» Додаток №4 до оголошення, який вимагався замовником в п. 13 «Зміст і спосіб подання пропозиції» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та в Додатку№ 1 до оголошення. Учасником ТОВ "ПАПІРТОРГ" було завантажено Лист- погодження з проектом договору, але даний документ не відміняє вимогу Замовника, щодо завантаження Проекту договору в даній закупівлі. Тому, пропозиція учасника - ТОВ "ПАПІРТОРГ" (ЄДРПОУ учасника: 30194866) з ціновою пропозицією 8 400,00грн. не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, згідно з п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону У країни «Про публічні закупівлі».
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
За результатами детального розгляду пропозиції учасника ТОВ "ПАПІРТОРГ" (ЄДРПОУ учасника: 30194866)., було встановлено що Учасник не наклав и електронний цифровий підпис/ кваліфікований електронний підпис (КЕП) при завантаженні пропозиції в електронну систему. Вимога щодо накладання підпису зазначена в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі в п. 14 «Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критерію». Замовником чітко зазначено «Під час подання (завантаження в електронну систему закупівель) документів пропозиції учасник процедури закупівлі повинен накласти електронний цифровий підпис/ кваліфікований електронний підпис (КЕП)». Крім того інформація щодо накладення підпису зазначена ще й в Примітках Додатку №1 до оголошення «Критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність вимогам Замовника». Звертаємо увагу що Відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник не завантажив в електронному вигляді «Проект договору» Додаток №4 до оголошення, який вимагався замовником в п. 13 «Зміст і спосіб подання пропозиції» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та в Додатку№ 1 до оголошення. Учасником ТОВ "ПАПІРТОРГ" було завантажено Лист- погодження з проектом договору, але даний документ не відміняє вимогу Замовника, щодо завантаження Проекту договору в даній закупівлі. Тому, пропозиція учасника - ТОВ "ПАПІРТОРГ" (ЄДРПОУ учасника: 30194866) з ціновою пропозицією 8 400,00грн. не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, згідно з п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону У країни «Про публічні закупівлі».
Код ЄДРПОУ | 30194866 |
---|---|
Поштова адреса | 36039, Україна, Полтавська область, місто Полтава, ВУЛИЦЯ МАКАРЕНКА, будинок 2Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Тетяна Гайнетдінова |
Телефон | +380502853159 |
Ел. пошта | gtanya_poltava@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 25551379 |
---|---|
Поштова адреса | 79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 81 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | тендерний відділ |
Телефон | 0676710411 |
Ел. пошта | ROMUS.POLIGRAF@UKR.NET |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-02-03-012119-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 11 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 55.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 9 лютого, 15:58 |
---|---|
Подача пропозицій | до 12 лютого, 15:58 |
Дата останніх змін | 1 березня, 15:13 |
Аукціон |
17 лютого, 15:01 Переглянути |
Гумка біла150 штука Адреса поставки: 21009, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а Строк: до 31.03.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192100-2, Гумки |
Клей ПВА 100мл100 штука Адреса поставки: 21009, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а Строк: до 31.03.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Клей- олівець100 штука Адреса поставки: 21009, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а Строк: до 31.03.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Ручка- коректор 3 мл.50 штука Адреса поставки: 21009, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а Строк: до 31.03.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192930-9, Ручки-коректори |
Лінійка50 штука Адреса поставки: 21009, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а Строк: до 31.03.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Набір маркерів текстових40 набір Адреса поставки: 21009, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а Строк: до 31.03.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192125-3, Маркери |
Маркер текстовий жовтий20 штука Адреса поставки: 21009, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а Строк: до 31.03.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192125-3, Маркери |
Маркер текстовий рожевий10 штука Адреса поставки: 21009, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а Строк: до 31.03.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192125-3, Маркери |
Маркер текстовий зелений10 штука Адреса поставки: 21009, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а Строк: до 31.03.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192125-3, Маркери |
Маркер текстовий синій10 штука Адреса поставки: 21009, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а Строк: до 31.03.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192125-3, Маркери |
Скоби для степлера №1050 паковання Адреса поставки: 21009, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а Строк: до 31.03.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197110-0, Скоби |
Скоби для степлера №24150 паковання Адреса поставки: 21009, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а Строк: до 31.03.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197110-0, Скоби |
Канцелярські скріпки 28мм150 паковання Адреса поставки: 21009, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а Строк: до 31.03.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197220-4, Канцелярські скріпки |
Канцелярські скріпки 50мм50 паковання Адреса поставки: 21009, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а Строк: до 31.03.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197220-4, Канцелярські скріпки |
Файли100 пачка Адреса поставки: 21009, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а Строк: до 31.03.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
конверт євростандарт (немаркований)50 штука Адреса поставки: 21009, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а Строк: до 31.03.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30199230-1, Конверти |
Конверт С5 (немаркований)400 штука Адреса поставки: 21009, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а Строк: до 31.03.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30199230-1, Конверти |
Конверт С4 (немаркований)50 штука Адреса поставки: 21009, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а Строк: до 31.03.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30199230-1, Конверти |
Календар настільний, перекидний80 штука Адреса поставки: 21009, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а Строк: до 31.03.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30199792-8, Календарі |
Розрахунки за поставлений товар здійснюються за фактом постачання Замовнику. Замовник здійснює оплату Товару Постачальнику на підставі видаткових накладних. Розрахунки за Товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 5- ти банківських днів з моменту поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5- ти банківських днів з дати отримання Замовником фінансування.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05392714 |
Поштова адреса | 21009, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, ВУЛИЦЯ СТРІЛЕЦЬКА, будинок 3-А |
Ім'я |
Лісовська Аліна Миколаївна-завідувач сектору організації закупівель відділу організації матеріально-технічного забезпечення |
Телефон | 0432557273 |
Ел. пошта | zakup1@vinocz.in.vn.ua |