На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
16 852.20 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Забезпечує своєчасну координацію діяльності Замовника, Підрядника і проектної організації в частині внесення відповідних змін до проектної документації або розроблення додаткових креслень, необхідність у яких виникла під час реалізації Проекту. Надає замовнику рекомендації щодо залучення до науково-технічного супроводу Проекту відповідних фахівців та організацій. Надає допомогу Замовнику щодо розбіжностей і суперечок, які виникають між Замовником і виконавцем (виконавцями), пов´язаними з проектною документацією, роботами що виконуються, поставками матеріалів. Запобігає виникненню потенційно спірних ситуації.Веде контроль за усуненням підрядником (проектувальником) виявлених недоліків. Допомагає в організації та бере участь у прийнятті об’єкта будівництва в експлуатацію. Надає допомогу Замовнику у перевірці виконання підрядником приписів та зауважень, виданих контролюючими органами. Надає допомогу Замовнику у введенні об’єкта в експлуатацію. Виконавець залишає за собою право, на власний розсуд, зберігати/не зберігати копії проектно- кошторисної документації, первинні облікові документи (форм КБ-2в (Акт приймання виконаних підрядних робіт) та КБ-3 (Довідка про вартість підрядних робіт та витрати))та іншу документацію, одержану від Замовника та/або Підрядника в процесі здійснення технічного нагляду відповідно до п.1.1 цього Договору.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-02-11-009477-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 16 852.20 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 11 лютого, 15:18 |
---|
послуги по частковому виконанню функцій служби замовника будівництва на об'єкті:«Капітальний ремонт інженерних систем з опорядженням класів та кабінетів корпусу А-І КЗ Коломацької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів у с. Коломацьке Полтавського району Полтавської області по вул.Шкільній,34»1 послуга Адреса поставки: 38742, Україна, Полтавська область, с.Коломацьке, вул. Центральна, 54 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71520000-9, Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Коломацької сільської ради Полтавського району Полтавської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42697318 |
Поштова адреса | 38742, Україна, Полтавська область, с. Коломацьке, вул.Центральна, буд. 54 |
Ім'я |
Олександр Васильович Лаврик |
Телефон | +380671532206 |
Ел. пошта | kolomakosvita@ukr.net |