На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
285 359 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба автомобільних доріг у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул.Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106. Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою .
За результатами розгляду та аналізу документів тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БРОВАРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 50", що були завантажені ним на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, визнано дану тендерну пропозицію такою, що не відповідає вимогам встановленим у тендерній документації на закупівлю послуг: «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-07 Київ – Суми – Юнаківка (на Курськ) на ділянці км 79+150 – км 88+816, Чернігівська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (нова редакція), затвердженій рішенням тендерного комітету, оформленим протоколом від 08.04.2021 № 225 (далі – тендерна документація), з огляду на наступне. 1) Згідно вимог частини 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» розділу І «Загальні положення» тендерної документації усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. У разі надання документів складених мовою іншою ніж українська мова, за виключенням вимог абзацу 3 та 4 пункту 7 даного розділу, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Додатково у складі пропозиції надається нотаріально посвідчена копія документу, що посвідчує особу перекладача та нотаріально посвідчена копія документу, що підтверджує його кваліфікацію (диплом про освіту за відповідною спеціальністю, тощо). Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Водночас, згідно вимог розділу 5 «Інші вимоги до предмета закупівлі» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» (далі – розділ 5 додатку 2) до тендерної документації якісні характеристики маркувальні/розмічальні матеріали, а саме мікрокульки скляні світлоповертальні повинні підтверджуватися копією чинного на дату розкриття сертифікату виробника цих матеріалів на систему управління якістю ISO 9001:2015 та копією звіту про аудит* або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації. Екологічність (відповідність безпеки довкілля) на маркувальні/розмічальні матеріали, а саме мікрокульки скляні світлоповертальні повинні підтверджуватися копію чинного на дату розкриття сертифікату виробника цих матеріалів на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 та копія звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації. На виконання вказаних вимог тендерної документації Учасником у складі пропозиції надано, зокрема, сертифікат ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 № QUEM1531071, який видано M. Swarovski Gesellschaft m.b.H, як виробника мікрокульок скляних світлоповертальних, та звіту про аудит, які перекладені із німецької мови на українську мову перекладачем. Однак всупереч вимогам частини 7 розділу І тендерної документації у складі пропозиції не надано нотаріально посвідчену копію документу, що посвідчує особу перекладача та нотаріально посвідчена копія документу, що підтверджує його кваліфікацію (диплом про освіту за відповідною спеціальністю, тощо). Також, у складі пропозиції містяться інші документи, які викладені на іншій мові ніж те передбачено Документацією, та мають переклад на українську мову, але у складі пропозиції не містяться копії документів, що посвідчують особу перекладача та відсутні нотаріально посвідчені копії документів, що підтверджують їх кваліфікацію (диплом про освіту за відповідною спеціальністю, тощо). 2) Розділом 5 додатку 2 до тендерної документації передбачено наступне: - Якісні характеристики маркувальні/розмічальні матеріали, а саме мікрокульки скляні світлоповертальні повинні підтверджуватися копією чинного на дату розкриття сертифікату виробника цих матеріалів на систему управління якістю ISO 9001:2015 та копією звіту про аудит* або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації. - Екологічність (відповідність безпеки довкілля) на маркувальні/розмічальні матеріали, а саме мікрокульки скляні світлоповертальні повинні підтверджуватися копію чинного на дату розкриття сертифікату виробника цих матеріалів на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 та копія звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації Разом з тим, Учасником у складі пропозиції надано: - сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 №UA.MQ.026-060-21 від 04.01.2021 року виданий для ТОВ «Хелоіс Україна», який виданий на заміну сертифікату №UA.MQ.026-057-20 від 03.11.2020 року рішенням ОС №12 від 29.12.2020 року - сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 №UA.MQ.026-061-21 від 04.01.2021 року виданий для ТОВ «Хелоіс Україна», який виданий на заміну сертифікату №UA.MQ.026-058-20 від 03.11.2020 року рішенням ОС №12 від 29.12.2020 року. Враховуючи вимогу Документації, що Учасник повинен надати копію звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації Однак у складі пропозиції не надано документ, який підтверджує проведення аудиту під час видачі сертифікатів №UA.MQ.026-061-20 та №UA.MQ.026-061-21 від 03.11.2020, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації, зокрема рішенням ОС №12 від 29.12.2020 року. 3) Розділом 5 додатку 2 до тендерної документації встановлено, зокрема, що у складі тендерної пропозиції учасника надається довідка(ки) всіх обслуговуючого(их) банку(ів) про наявність рахунку(ів) та залишків на рахунках та відсутність простроченої заборгованості по кредитах, видана(і) не раніше оприлюднення інформації про закупівлю. На виконання вказаної вимоги учасником, зокрема, надано довідку видану АТ «АЛЬФА-БАНК» від 10.03.2021 № 20529 про наявність поточних рахунків: №№ UA313003460000026005013666102, UА13300346000002600601666101. Водночас, всупереч вимогам розділу 5 додатку 2 до тендерної документації інформація про залишки на рахунку UA313003460000026005013666102 у складі тендерної пропозиції учасника відсутня. Виходячи з наведеного вище, пропонується відхилити тендерну пропозицію учасника згідно абзацу третього пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з тим, що учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
За результатами розгляду та аналізу документів тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БРОВАРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 50", що були завантажені ним на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, визнано дану тендерну пропозицію такою, що не відповідає вимогам встановленим у тендерній документації на закупівлю послуг: «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-07 Київ – Суми – Юнаківка (на Курськ) на ділянці км 79+150 – км 88+816, Чернігівська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (нова редакція), затвердженій рішенням тендерного комітету, оформленим протоколом від 08.04.2021 № 225 (далі – тендерна документація), з огляду на наступне. 1) Згідно вимог частини 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» розділу І «Загальні положення» тендерної документації усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. У разі надання документів складених мовою іншою ніж українська мова, за виключенням вимог абзацу 3 та 4 пункту 7 даного розділу, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Додатково у складі пропозиції надається нотаріально посвідчена копія документу, що посвідчує особу перекладача та нотаріально посвідчена копія документу, що підтверджує його кваліфікацію (диплом про освіту за відповідною спеціальністю, тощо). Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Водночас, згідно вимог розділу 5 «Інші вимоги до предмета закупівлі» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» (далі – розділ 5 додатку 2) до тендерної документації якісні характеристики маркувальні/розмічальні матеріали, а саме мікрокульки скляні світлоповертальні повинні підтверджуватися копією чинного на дату розкриття сертифікату виробника цих матеріалів на систему управління якістю ISO 9001:2015 та копією звіту про аудит* або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації. Екологічність (відповідність безпеки довкілля) на маркувальні/розмічальні матеріали, а саме мікрокульки скляні світлоповертальні повинні підтверджуватися копію чинного на дату розкриття сертифікату виробника цих матеріалів на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 та копія звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації. На виконання вказаних вимог тендерної документації Учасником у складі пропозиції надано, зокрема, сертифікат ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 № QUEM1531071, який видано M. Swarovski Gesellschaft m.b.H, як виробника мікрокульок скляних світлоповертальних, та звіту про аудит, які перекладені із німецької мови на українську мову перекладачем. Однак всупереч вимогам частини 7 розділу І тендерної документації у складі пропозиції не надано нотаріально посвідчену копію документу, що посвідчує особу перекладача та нотаріально посвідчена копія документу, що підтверджує його кваліфікацію (диплом про освіту за відповідною спеціальністю, тощо). Також, у складі пропозиції містяться інші документи, які викладені на іншій мові ніж те передбачено Документацією, та мають переклад на українську мову, але у складі пропозиції не містяться копії документів, що посвідчують особу перекладача та відсутні нотаріально посвідчені копії документів, що підтверджують їх кваліфікацію (диплом про освіту за відповідною спеціальністю, тощо). 2) Розділом 5 додатку 2 до тендерної документації передбачено наступне: - Якісні характеристики маркувальні/розмічальні матеріали, а саме мікрокульки скляні світлоповертальні повинні підтверджуватися копією чинного на дату розкриття сертифікату виробника цих матеріалів на систему управління якістю ISO 9001:2015 та копією звіту про аудит* або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації. - Екологічність (відповідність безпеки довкілля) на маркувальні/розмічальні матеріали, а саме мікрокульки скляні світлоповертальні повинні підтверджуватися копію чинного на дату розкриття сертифікату виробника цих матеріалів на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 та копія звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації Разом з тим, Учасником у складі пропозиції надано: - сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 №UA.MQ.026-060-21 від 04.01.2021 року виданий для ТОВ «Хелоіс Україна», який виданий на заміну сертифікату №UA.MQ.026-057-20 від 03.11.2020 року рішенням ОС №12 від 29.12.2020 року - сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 №UA.MQ.026-061-21 від 04.01.2021 року виданий для ТОВ «Хелоіс Україна», який виданий на заміну сертифікату №UA.MQ.026-058-20 від 03.11.2020 року рішенням ОС №12 від 29.12.2020 року. Враховуючи вимогу Документації, що Учасник повинен надати копію звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації Однак у складі пропозиції не надано документ, який підтверджує проведення аудиту під час видачі сертифікатів №UA.MQ.026-061-20 та №UA.MQ.026-061-21 від 03.11.2020, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації, зокрема рішенням ОС №12 від 29.12.2020 року. 3) Розділом 5 додатку 2 до тендерної документації встановлено, зокрема, що у складі тендерної пропозиції учасника надається довідка(ки) всіх обслуговуючого(их) банку(ів) про наявність рахунку(ів) та залишків на рахунках та відсутність простроченої заборгованості по кредитах, видана(і) не раніше оприлюднення інформації про закупівлю. На виконання вказаної вимоги учасником, зокрема, надано довідку видану АТ «АЛЬФА-БАНК» від 10.03.2021 № 20529 про наявність поточних рахунків: №№ UA313003460000026005013666102, UА13300346000002600601666101. Водночас, всупереч вимогам розділу 5 додатку 2 до тендерної документації інформація про залишки на рахунку UA313003460000026005013666102 у складі тендерної пропозиції учасника відсутня. Виходячи з наведеного вище, пропонується відхилити тендерну пропозицію учасника згідно абзацу третього пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з тим, що учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Код ЄДРПОУ | 05408668 |
---|---|
Поштова адреса | 07400, Україна, Київська область, Бровари, вул. Онікієнка Олега, 2 А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Гавриленко Віктор Федорович |
Телефон | +380459462021 |
Ел. пошта | inbox@dsu50.com |
За результатами розгляду та аналізу документів тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП", що були завантажені ним на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, визнано дану тендерну пропозицію такою, що не відповідає вимогам встановленим у тендерній документації, з огляду на наступне. 1) Згідно вимог розділу 5 «Інші вимоги до предмета закупівлі» додатку 2 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції окремо повинен подати інформаційну довідку згідно форми наведеної Таблиці щодо пропонованого Учасником постачання передбачених Технічним завданням асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС шляхом подання інформації про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) із зазначенням типу (стаціонарний, мобільний, найменування, марка, модель тощо) з наступним документальним підтвердженням. У разі наявності власного або орендованого (лізинг) асфальтобетонного(них) заводу(ів). Учасник у складі тендерної пропозиції подає довідку за формою Таблиці п. 1.7 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі Учасником у складі пропозиції надано Інформаційну довідку №4/5 від 15.04.2021 року про наявність асфальтобетонного заводу (файл - 6. Інформаційна довідка про наявність асфальтобетонного заводу (79-88).pdf). У зазначеній Інформаційній довідці №4/5 вказано, що учасник для виконання робіт згідно процедури UA-2020-09-30-003039 має можливість виготовити асфальтобетон та/або ЩМАС на власному асфальтобетонному заводі щомісячно у необхідній кількості. Однак процедура закупівлі є - UA-2021-02-12-000664-a Отже учасником не дотримано вимог тендерної документації, а саме у довідці за формою Таблиці п. 1.7 не зазначено інформація щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі 2) Згідно вимог розділу 5 «Інші вимоги до предмета закупівлі» додатку 2 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції окремо повинен подати інформаційну довідку згідно форми наведеної Таблиці щодо пропонованого Учасником постачання передбачених Технічним завданням асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС шляхом подання інформації про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) із зазначенням типу (стаціонарний, мобільний, найменування, марка, модель тощо) з наступним документальним підтвердженням. Учасником у складі пропозиції надано Інформаційну довідку №4/5 від 15.04.2021 року про наявність асфальтобетонного заводу (файл - 6. Інформаційна довідка про наявність асфальтобетонного заводу (79-88).pdf). Згідно Інформаційної довідки №4/5 Учасником зазначено залучення власного асфальтобетонного заводу марки AMMANN «Just Black Quick», що знаходиться за адресою: Київська область, м. Бровари, вул. О. Оникієнка, 137. Згідно вимог розділу 5 «Інші вимоги до предмета закупівлі» додатку 2 до тендерної документації в підтвердження наявності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає: - копію(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на нього(них) та - бухгалтерську довідку про знаходження асфальтобетонного(их) заводу(ів), який(і) включений(і) Учасником до Довідки, на балансі підприємства (Учасника) за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи-підприємця. Учасник додатково у складі своєї тендерної пропозиції надає картку(ки) обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України. На виконання вказаних вимог Учасником у складі пропозиції надано: - Інвентарну картку обліку основних засобів №00000000013 від 31.03.2019 року на асфальтозмішувальну установку AMMANN «Just Black 200Q», первісна вартість обєкта – 6 047 377,83 грн. - Картка рахунку 104 за 01.01.2019 – 25.03.2021 року у якій вказано надходження асфальтозмішувальної установки AMMANN «Just Black 200 Q» згідно документу 000000000730 від 30.03.2019 року від АБЗ Майстер, вартість - 6 047 377,83 грн. - договір купівлі – продажу обладнання №04/01-17 від 24.01.2017 року, який укладено із ТОВ «Дор-Строй» (ЄДРПОУ 33708292) вартістю 12 612038,00 грн. - акт приймання – передавання від 25.01.2017 року За результатом аналізу вищенаведених документів, Замовником встановлено, що згідно Інвентарної картки обліку основних засобів №00000000013 від 31.03.2019 року та Картки рахунку 104 за 01.01.2019 – 25.03.2021 року у ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» обліковується на балансі з 31.03.2019 року асфальтозмішувальна установка AMMANN «Just Black 200 Q» вартістю 6 047 377,83 грн., яка отримана від АБЗ Майстер згідно документу 000000000730 від 30.03.2019 року. Разом з тим, наданий документ у складі пропозиції Учасника, що підтверджує право власності на асфальтозмішувальну установку, а саме договір купівлі – продажу обладнання №04/01-17 від 24.01.2017 року, який укладено із ТОВ «Дор-Строй» (ЄДРПОУ 33708292) на загальну суму 12612038,00 грн., не підтверджує право власності ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» на асфальтобетонний завод марки AMMANN «Just Black Quick», що знаходиться за адресою: Київська область, м. Бровари, вул. О. Оникієнка, 137. Отже, Учасником процедури закупівлі у складі пропозиції не надано копію(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на асфальтобетонний(і) завод (и) 3) Згідно вимог розділу 5 «Інші вимоги до предмета закупівлі» додатку 2 до тендерної документації матеріали для розмітки доріг виробника або офіційного представника виробника з яким укладений договір поставки (купівлі-продажу), повинні бути сертифіковані на відповідність СОУ 42.1-37641918-116:2014* «Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг» (*обов’язково п.2,4, 5, 7-18 табл. 1), СОУ 42.1-37641918-090:2012** «Пластики, спрей- пластики гарячого та холодного нанесення» (**обов’язково п. 1,2,3-8,11,13,14,15,16 таблиці 1) і СОУ 42.1-37641918-089:2012*** «Мікрокульки скляні світлоповертальні» (***обов’язково п.п. 1-3, 7 табл.1) (далі – матеріали для розмітки). Документи, які необхідно надати для підтвердження відповідності продукції, яка буде використовуватися при наданні послуг за предметом закупівлі (матеріали для розмітки доріг) технічним вимогам: - копію сертифікату відповідності матеріалів для розмітки доріг, виданого відповідним Органом сертифікації продукції, дійсного на момент розкриття тендерних пропозицій, завірену підписом і печаткою Учасника; У разі закупівлі матеріалів для розмітки (в тому числі шляхом їх отримання за договором(-ами) надання Учаснику послуг з нанесення розмітки доріг підрядником(-ами) з використанням власних матеріалів для розмітки) документальне підтвердження також повинно містити: - копію(-ї) відповідного(-их) договору(-ів) між Учасником та підрядником(-ами) (у випадку залучення Учасником підрядника(-ів) для нанесення розмітки доріг); - копію(-ї) договору(-ів) поставки (купівлі-продажу тощо) матеріалів для розмітки між Учасником або підрядником Учасника (у випадку залучення Учасником підрядника(-ів) для нанесення розмітки доріг з використанням власних матеріалів для розмітки), з одного боку, та виробником матеріалів для розмітки (або офіційним представником такого виробника в Україні), з іншого боку. На виконання вказаних вимог тендерної документації Учасником у складі пропозиції надано: - сертифікат відповідності 000428 від 08.05.2020 року щодо мікрокульок скляних світлоповертальних Glass Beads, що вироблені INTERMINGLASS Sp.z.o.o; - сертифікат відповідності UA1.100.050520201-20 від 05.05.2020 року щодо двох компонентного холодного пластику «Сигнакул ХП 11-25» для проїзної частини автомобільних доріг , що вироблений ТОВ «Колор С.І.М» (ЄДРПОУ 31299514); - сертифікат відповідності UA1.100.050520200-20 від 05.05.2020 року щодо акрилової фарби для маркування проїзної частини автомобільних доріг марки «Сигнакул 21-25», що вироблена ТОВ «Колор С.І.М» (ЄДРПОУ 31299514); - лист INTERMINGLASS Sp.z.o.o від 07.10.2020 року про те, що ТОВ «Колор С.І.М» є дистриб’ютором продукції Скляні кульки для горизонтальної дорожньої розмітки; - договір субпідряду №0203від 02.03.2021 року, який укладено між ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» та ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС»; - договір №211/1/ПТ від 29.07.2020 року, який укладено між ТОВ «Колор С.І.М» та ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС»; - гарантійний лист - уповноваження №347 від 19.04.2021 ТОВ «Колор С.І.М» адресованого директору ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» та директору ТОВ «Бахмачбудсервіс». З метою підтвердженням інформації, наданої учасником Замовником відповідно до частини п’ятнадцятої статті 29 направлено запит №01-06/1321/08 від 05.05.2021 до виробника двохкомпонентного холодного пластику «Сигнакул ХП 11-25», акрилової фарби «Сигнакул 21-25» та офіційного дистриб’ютора мікрокульок скляних світлоповертальних «Glass Beads» INTERMINGLASS Sp.z.o.o - ТОВ «Колор С.І.М». Листом від 06.05.2021 № 224 ТОВ «Колор С.І.М» проінформував САД у Чернігівській області про наступне. ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" у квітні 2020 року було направлено для відділу продажу ТОВ «Колор С.І.М» заявку щодо укладення договору на закупівлю матеріалів – фарба біла дорожньої розмітки «Сигнакул 21-25», розчинник для фарби дорожньої розмітки «Сигнакул 21-25» та мікрокульки скляні світлоповертальні. Менеджером відділу продажу ТОВ «Колор С.І.М» було підготовлено та направлено проект договору щодо поставки вищезгаданого товару. Однак, Товариством з обмеженою відповідальністю "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" не було повернуто підписаний екземпляр договору. Жодних поставок товару для ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" підприємством ТОВ «Колор С.І.М» не було здійснено. Також, ТОВ «Колор С.І.М» у листі повідомило, що договір №211/1/ПТ від 29.07.2020 року, який укладено між ТОВ «Колор С.І.М» та ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС», є недіючим, жодних зобов’язань ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " КОЛОР С.І.М." не має. Окремо, в листі наголошено, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛОР С.І.М." не надавало листа №347 від 19.04.2021 адресованого директору ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» та директору ТОВ «Бахмачбудсервіс», який вказано у листі №01-06/1321/08 та доданий як копія. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛОР С.І.М." НАГОЛОШУЄ, ЩО ЛИСТ №347 ВІД 19.04.2021 Є ПІДРОБЛЕНИМ ДОКУМЕНТОМ У РОЗУМІННІ СТАТТІ 385 КРИМІНАЛЬНОГО КОДЕКСУ УКРАЇНИ. Підприємством ТОВ «Колор С.І.М» буде вжито заходів щодо захисту його ділової репутації та притягнення до відповідальності осіб, які здійснили підробку документів виданих від його імені. Підприємство ТОВ «Колор С.І.М» жодних правових відносин із ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" та ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» не має. Таким чином, ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» не надано у складі пропозиції копію(-ї) договору(-ів) поставки (купівлі-продажу тощо) матеріалів для розмітки між Учасником або підрядником Учасника (у випадку залучення Учасником підрядника(-ів) для нанесення розмітки доріг з використанням власних матеріалів для розмітки), з одного боку, та виробником матеріалів для розмітки (або офіційним представником такого виробника в Україні), з іншого боку, а також зазначено у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону. Ураховуючи наведене вище, пропонується відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДС ПРОМ ГРУП» на підставі абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону у зв’язку з невідповідністю встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та на підставі абзацу четвертого пункту 1 частини першої статті 31 Закону у зв’язку з тим, що учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
За результатами розгляду та аналізу документів тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП", що були завантажені ним на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, визнано дану тендерну пропозицію такою, що не відповідає вимогам встановленим у тендерній документації, з огляду на наступне. 1) Згідно вимог розділу 5 «Інші вимоги до предмета закупівлі» додатку 2 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції окремо повинен подати інформаційну довідку згідно форми наведеної Таблиці щодо пропонованого Учасником постачання передбачених Технічним завданням асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС шляхом подання інформації про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) із зазначенням типу (стаціонарний, мобільний, найменування, марка, модель тощо) з наступним документальним підтвердженням. У разі наявності власного або орендованого (лізинг) асфальтобетонного(них) заводу(ів). Учасник у складі тендерної пропозиції подає довідку за формою Таблиці п. 1.7 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі Учасником у складі пропозиції надано Інформаційну довідку №4/5 від 15.04.2021 року про наявність асфальтобетонного заводу (файл - 6. Інформаційна довідка про наявність асфальтобетонного заводу (79-88).pdf). У зазначеній Інформаційній довідці №4/5 вказано, що учасник для виконання робіт згідно процедури UA-2020-09-30-003039 має можливість виготовити асфальтобетон та/або ЩМАС на власному асфальтобетонному заводі щомісячно у необхідній кількості. Однак процедура закупівлі є - UA-2021-02-12-000664-a Отже учасником не дотримано вимог тендерної документації, а саме у довідці за формою Таблиці п. 1.7 не зазначено інформація щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі 2) Згідно вимог розділу 5 «Інші вимоги до предмета закупівлі» додатку 2 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції окремо повинен подати інформаційну довідку згідно форми наведеної Таблиці щодо пропонованого Учасником постачання передбачених Технічним завданням асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС шляхом подання інформації про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) із зазначенням типу (стаціонарний, мобільний, найменування, марка, модель тощо) з наступним документальним підтвердженням. Учасником у складі пропозиції надано Інформаційну довідку №4/5 від 15.04.2021 року про наявність асфальтобетонного заводу (файл - 6. Інформаційна довідка про наявність асфальтобетонного заводу (79-88).pdf). Згідно Інформаційної довідки №4/5 Учасником зазначено залучення власного асфальтобетонного заводу марки AMMANN «Just Black Quick», що знаходиться за адресою: Київська область, м. Бровари, вул. О. Оникієнка, 137. Згідно вимог розділу 5 «Інші вимоги до предмета закупівлі» додатку 2 до тендерної документації в підтвердження наявності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає: - копію(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на нього(них) та - бухгалтерську довідку про знаходження асфальтобетонного(их) заводу(ів), який(і) включений(і) Учасником до Довідки, на балансі підприємства (Учасника) за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи-підприємця. Учасник додатково у складі своєї тендерної пропозиції надає картку(ки) обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України. На виконання вказаних вимог Учасником у складі пропозиції надано: - Інвентарну картку обліку основних засобів №00000000013 від 31.03.2019 року на асфальтозмішувальну установку AMMANN «Just Black 200Q», первісна вартість обєкта – 6 047 377,83 грн. - Картка рахунку 104 за 01.01.2019 – 25.03.2021 року у якій вказано надходження асфальтозмішувальної установки AMMANN «Just Black 200 Q» згідно документу 000000000730 від 30.03.2019 року від АБЗ Майстер, вартість - 6 047 377,83 грн. - договір купівлі – продажу обладнання №04/01-17 від 24.01.2017 року, який укладено із ТОВ «Дор-Строй» (ЄДРПОУ 33708292) вартістю 12 612038,00 грн. - акт приймання – передавання від 25.01.2017 року За результатом аналізу вищенаведених документів, Замовником встановлено, що згідно Інвентарної картки обліку основних засобів №00000000013 від 31.03.2019 року та Картки рахунку 104 за 01.01.2019 – 25.03.2021 року у ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» обліковується на балансі з 31.03.2019 року асфальтозмішувальна установка AMMANN «Just Black 200 Q» вартістю 6 047 377,83 грн., яка отримана від АБЗ Майстер згідно документу 000000000730 від 30.03.2019 року. Разом з тим, наданий документ у складі пропозиції Учасника, що підтверджує право власності на асфальтозмішувальну установку, а саме договір купівлі – продажу обладнання №04/01-17 від 24.01.2017 року, який укладено із ТОВ «Дор-Строй» (ЄДРПОУ 33708292) на загальну суму 12612038,00 грн., не підтверджує право власності ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» на асфальтобетонний завод марки AMMANN «Just Black Quick», що знаходиться за адресою: Київська область, м. Бровари, вул. О. Оникієнка, 137. Отже, Учасником процедури закупівлі у складі пропозиції не надано копію(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на асфальтобетонний(і) завод (и) 3) Згідно вимог розділу 5 «Інші вимоги до предмета закупівлі» додатку 2 до тендерної документації матеріали для розмітки доріг виробника або офіційного представника виробника з яким укладений договір поставки (купівлі-продажу), повинні бути сертифіковані на відповідність СОУ 42.1-37641918-116:2014* «Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг» (*обов’язково п.2,4, 5, 7-18 табл. 1), СОУ 42.1-37641918-090:2012** «Пластики, спрей- пластики гарячого та холодного нанесення» (**обов’язково п. 1,2,3-8,11,13,14,15,16 таблиці 1) і СОУ 42.1-37641918-089:2012*** «Мікрокульки скляні світлоповертальні» (***обов’язково п.п. 1-3, 7 табл.1) (далі – матеріали для розмітки). Документи, які необхідно надати для підтвердження відповідності продукції, яка буде використовуватися при наданні послуг за предметом закупівлі (матеріали для розмітки доріг) технічним вимогам: - копію сертифікату відповідності матеріалів для розмітки доріг, виданого відповідним Органом сертифікації продукції, дійсного на момент розкриття тендерних пропозицій, завірену підписом і печаткою Учасника; У разі закупівлі матеріалів для розмітки (в тому числі шляхом їх отримання за договором(-ами) надання Учаснику послуг з нанесення розмітки доріг підрядником(-ами) з використанням власних матеріалів для розмітки) документальне підтвердження також повинно містити: - копію(-ї) відповідного(-их) договору(-ів) між Учасником та підрядником(-ами) (у випадку залучення Учасником підрядника(-ів) для нанесення розмітки доріг); - копію(-ї) договору(-ів) поставки (купівлі-продажу тощо) матеріалів для розмітки між Учасником або підрядником Учасника (у випадку залучення Учасником підрядника(-ів) для нанесення розмітки доріг з використанням власних матеріалів для розмітки), з одного боку, та виробником матеріалів для розмітки (або офіційним представником такого виробника в Україні), з іншого боку. На виконання вказаних вимог тендерної документації Учасником у складі пропозиції надано: - сертифікат відповідності 000428 від 08.05.2020 року щодо мікрокульок скляних світлоповертальних Glass Beads, що вироблені INTERMINGLASS Sp.z.o.o; - сертифікат відповідності UA1.100.050520201-20 від 05.05.2020 року щодо двох компонентного холодного пластику «Сигнакул ХП 11-25» для проїзної частини автомобільних доріг , що вироблений ТОВ «Колор С.І.М» (ЄДРПОУ 31299514); - сертифікат відповідності UA1.100.050520200-20 від 05.05.2020 року щодо акрилової фарби для маркування проїзної частини автомобільних доріг марки «Сигнакул 21-25», що вироблена ТОВ «Колор С.І.М» (ЄДРПОУ 31299514); - лист INTERMINGLASS Sp.z.o.o від 07.10.2020 року про те, що ТОВ «Колор С.І.М» є дистриб’ютором продукції Скляні кульки для горизонтальної дорожньої розмітки; - договір субпідряду №0203від 02.03.2021 року, який укладено між ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» та ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС»; - договір №211/1/ПТ від 29.07.2020 року, який укладено між ТОВ «Колор С.І.М» та ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС»; - гарантійний лист - уповноваження №347 від 19.04.2021 ТОВ «Колор С.І.М» адресованого директору ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» та директору ТОВ «Бахмачбудсервіс». З метою підтвердженням інформації, наданої учасником Замовником відповідно до частини п’ятнадцятої статті 29 направлено запит №01-06/1321/08 від 05.05.2021 до виробника двохкомпонентного холодного пластику «Сигнакул ХП 11-25», акрилової фарби «Сигнакул 21-25» та офіційного дистриб’ютора мікрокульок скляних світлоповертальних «Glass Beads» INTERMINGLASS Sp.z.o.o - ТОВ «Колор С.І.М». Листом від 06.05.2021 № 224 ТОВ «Колор С.І.М» проінформував САД у Чернігівській області про наступне. ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" у квітні 2020 року було направлено для відділу продажу ТОВ «Колор С.І.М» заявку щодо укладення договору на закупівлю матеріалів – фарба біла дорожньої розмітки «Сигнакул 21-25», розчинник для фарби дорожньої розмітки «Сигнакул 21-25» та мікрокульки скляні світлоповертальні. Менеджером відділу продажу ТОВ «Колор С.І.М» було підготовлено та направлено проект договору щодо поставки вищезгаданого товару. Однак, Товариством з обмеженою відповідальністю "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" не було повернуто підписаний екземпляр договору. Жодних поставок товару для ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" підприємством ТОВ «Колор С.І.М» не було здійснено. Також, ТОВ «Колор С.І.М» у листі повідомило, що договір №211/1/ПТ від 29.07.2020 року, який укладено між ТОВ «Колор С.І.М» та ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС», є недіючим, жодних зобов’язань ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " КОЛОР С.І.М." не має. Окремо, в листі наголошено, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛОР С.І.М." не надавало листа №347 від 19.04.2021 адресованого директору ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» та директору ТОВ «Бахмачбудсервіс», який вказано у листі №01-06/1321/08 та доданий як копія. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛОР С.І.М." НАГОЛОШУЄ, ЩО ЛИСТ №347 ВІД 19.04.2021 Є ПІДРОБЛЕНИМ ДОКУМЕНТОМ У РОЗУМІННІ СТАТТІ 385 КРИМІНАЛЬНОГО КОДЕКСУ УКРАЇНИ. Підприємством ТОВ «Колор С.І.М» буде вжито заходів щодо захисту його ділової репутації та притягнення до відповідальності осіб, які здійснили підробку документів виданих від його імені. Підприємство ТОВ «Колор С.І.М» жодних правових відносин із ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" та ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» не має. Таким чином, ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» не надано у складі пропозиції копію(-ї) договору(-ів) поставки (купівлі-продажу тощо) матеріалів для розмітки між Учасником або підрядником Учасника (у випадку залучення Учасником підрядника(-ів) для нанесення розмітки доріг з використанням власних матеріалів для розмітки), з одного боку, та виробником матеріалів для розмітки (або офіційним представником такого виробника в Україні), з іншого боку, а також зазначено у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону. Ураховуючи наведене вище, пропонується відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДС ПРОМ ГРУП» на підставі абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону у зв’язку з невідповідністю встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та на підставі абзацу четвертого пункту 1 частини першої статті 31 Закону у зв’язку з тим, що учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону.
Код ЄДРПОУ | 39810010 |
---|---|
Поштова адреса | 07400, Україна, Київська область, Бровари, 07400, Київська обл., місто Бровари, ВУЛИЦЯ ОЛЕГА ОНИКІЄНКА, будинок 2/1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ДС ПРОМ ГРУП ТОВ |
Телефон | 380680747855 |
Ел. пошта | DC-PROMGRUP@UKR.NET |
Контакти
Документи
Субпідрядник
не залучається
Код ЄДРПОУ | 40148165 |
---|---|
Поштова адреса | 21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, ВУЛИЦЯ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО, будинок 27, КАБІНЕТ 21 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Леваднюк Віта |
Телефон | 380952924838,380952924838,380500188110 |
Ел. пошта | smeta@autostrada.com.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41412376 |
---|---|
Поштова адреса | 07400, Україна, Київська область, Бровари, Вулиця підприємницька, 22 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Максименко Олександра Борисівна |
Телефон | +380675233837 |
Ел. пошта | maksimenkooleksandra6@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-02-12-000664-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 285 359 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 2 853 590.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 1 426 795.00 UAH |
Період уточнень | до 9 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 15 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 квітня, 16:00 |
Дата останніх змін | 22 червня, 12:44 |
Аукціон |
27 травня, 15:25 Переглянути |
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-07 Київ – Суми – Юнаківка (на Курськ) на ділянці км 79+150 – км 88+816, Чернігівська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)Overhaul of the highway of state importance H-07 Kyiv - Sumy - Yunakivka (to Kursk) on the section km 79+150 - km 88+816, Chernihiv region (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling surfaces)9666 метр Адреса поставки: 14005, Україна, Чернігівська область, Чернігів, Київська 17 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45230000-8, Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь Код UA-ROAD: H-07, Київ - Суми - Юнаківка (на м. Курськ) |
Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від річної вартості, встановленої договором відповідно до постанови КМУ від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох календарних місяців відповідно до наказу Укравтодору за №42 від 10.02.2020 р. протягом поточного бюджетного періоду. Розмір оплати – 30%.
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Оплата виконаних робіт проводиться після прийняття їх замовником, або поетапно проміжними платежами в міру їх надання та надходження бюджетних коштів. Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися на підставі довідки (форма №КБ-3, КБ-2в), підписаної уповноваженими представниками сторін в межах фінансування Замовника протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня реєстрації обсягу виконаних робіт в Державній казначейській службі. Розмір оплати – 70%
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Служба автомобільних доріг у Чернігівській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 25901106 |
Поштова адреса | 14005, Україна, Чернігівська область, Чернігів, Київська 17 |
Ім'я |
Велігорська Оксана |
Телефон | 380662146633, |
Ел. пошта | veligorska.ol@ukravtodor.gov.ua |