На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
182 500 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Завершена закупівля
Знайдено порушення
Згідно з абз. 2 ч.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Відповідно до п.8 ч.26 Розділу ІІІ. «Порядок надання гарантій банком-гарантом» Постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» гарантія помістити такі реквізити: «дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини». Згідно п.9 ч.4 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 року № 2628, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897» передбачено, що у реквізитах гарантії, в інформації щодо тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: «дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, або дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі;» «назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.». Відповідно до наданої банківської гарантії № 016-001-13611-2021 від 01.04.2021 року завантаженої у файлі «Гарантія - WinRAR.zip» зазначено, що: «Ми також розуміємо, що відповідно до інструкцій учасникам торгів, приведеним в тендерній документації Бенефіціара: найменування предмета закупівлі: Капітальний ремонт моста через р. Прут на км 11+675 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-07 Кіцмань –Сторожинець – Глибока – Опришени з під'їздом до станції Вадул-Сірет, Чернівецька область (ДК 021:2015 45221100-3 Будівництво мостів) Overhaul of the bridge over the Prut River at km 11 + 675 of the public highway of state importance T-26-07 Kitsman - Storozhynets - Hlyboka - Oprysheny with the entrance to the station Vadul-Siret, Chernivtsi region (DK 021: 2015 45221100-3 Construction of bridges), затвердженій рішенням тендерного комітету, протокол №47 від 12 лютого 2021 року р. зі змінами внесеними протокольним рішенням тендерного комітету №61 від 18 лютого 2021року, протокольним рішенням тендерного комітету № 69 від 24 лютого 2021 року, протокольним рішенням тендерного комітету № 96 від 03 березня 2021 року, протокольним рішенням тендерного комітету № 112 від 12 березня 2021, протокольним рішенням тендерного комітету №116 від 16 березня 2021, протокольним рішенням тендерного комітету № 138 від 23 березня 2021, протокольним рішенням тендерного комітету №151 від 31 березня 2021, Принципал зобов’язаний надати банківську гарантію на користь Бенефіціара в сумі UAH 912 500,00 грн. (дев’ятсот дванадцять тисяч п’ятсот гривень 00 копійок) у забезпечення своїх зобов'язань як учасника торгів», однак банківська гарантія не містить посилання на останню чинну редакцію тендерної документації, яка була затверджена протокольним рішенням тендерного комітету № 160 від 05.04.2021 року. Таким чином, учасник надав банківську гарантію, яка не відповідає вимогам постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 року № 2628. Отже, з урахуванням зазначеного вище, тендерна пропозиція ТОВ «ЕВРОІНТЕРБУД» підлягає відхиленню на підставі аб.4 п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції».
Контакти
Документи
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
ТОВ «Альтіс-Спецбуд», ТОВ "Будторгінвест"
Згідно з абз. 2 ч.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Відповідно до п.8 ч.26 Розділу ІІІ. «Порядок надання гарантій банком-гарантом» Постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» гарантія помістити такі реквізити: «дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини». Згідно п.9 ч.4 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 року № 2628, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897» передбачено, що у реквізитах гарантії, в інформації щодо тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: «дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, або дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі;» «назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.». Відповідно до наданої банківської гарантії № 016-001-13611-2021 від 01.04.2021 року завантаженої у файлі «Гарантія - WinRAR.zip» зазначено, що: «Ми також розуміємо, що відповідно до інструкцій учасникам торгів, приведеним в тендерній документації Бенефіціара: найменування предмета закупівлі: Капітальний ремонт моста через р. Прут на км 11+675 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-07 Кіцмань –Сторожинець – Глибока – Опришени з під'їздом до станції Вадул-Сірет, Чернівецька область (ДК 021:2015 45221100-3 Будівництво мостів) Overhaul of the bridge over the Prut River at km 11 + 675 of the public highway of state importance T-26-07 Kitsman - Storozhynets - Hlyboka - Oprysheny with the entrance to the station Vadul-Siret, Chernivtsi region (DK 021: 2015 45221100-3 Construction of bridges), затвердженій рішенням тендерного комітету, протокол №47 від 12 лютого 2021 року р. зі змінами внесеними протокольним рішенням тендерного комітету №61 від 18 лютого 2021року, протокольним рішенням тендерного комітету № 69 від 24 лютого 2021 року, протокольним рішенням тендерного комітету № 96 від 03 березня 2021 року, протокольним рішенням тендерного комітету № 112 від 12 березня 2021, протокольним рішенням тендерного комітету №116 від 16 березня 2021, протокольним рішенням тендерного комітету № 138 від 23 березня 2021, протокольним рішенням тендерного комітету №151 від 31 березня 2021, Принципал зобов’язаний надати банківську гарантію на користь Бенефіціара в сумі UAH 912 500,00 грн. (дев’ятсот дванадцять тисяч п’ятсот гривень 00 копійок) у забезпечення своїх зобов'язань як учасника торгів», однак банківська гарантія не містить посилання на останню чинну редакцію тендерної документації, яка була затверджена протокольним рішенням тендерного комітету № 160 від 05.04.2021 року. Таким чином, учасник надав банківську гарантію, яка не відповідає вимогам постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 року № 2628. Отже, з урахуванням зазначеного вище, тендерна пропозиція ТОВ «ЕВРОІНТЕРБУД» підлягає відхиленню на підставі аб.4 п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції».
Код ЄДРПОУ | 39212408 |
---|---|
Поштова адреса | 58023, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Руська, 259, кв. 55 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Андречук Сергій Васильович |
Телефон | +380505005909 |
Ел. пошта | seregas76@ukr.net |
Тендерна пропозиція відхиляється згідно до аб.5 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»: «не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;» Відповідно до вимог Додатку 1.6 «Інформація по виконання аналогічного договору» тендерної документації аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту автомобільних доріг та\або штучних споруд (мостів, шляхопроводів, віадуків, протяжністю не менше 100 метрів) на автомобільних дорогах загального користування державного значення будь-якої категорії, або місцевого значення І, ІІ чи ІІІ категорії, або магістральних доріг і вулиць (в населених пунктах), за класом наслідків не нижче СС3/або категорії складності не нижче V, укладений протягом останніх 10-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Такий договір має бути виконаний не менш, ніж на 50% від загальної ціни договору. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (-ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3); - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі. Учасником надано довідку щодо інформації про виконання аналогічного договору Вих. № 303 від 13 травня 2021 року, відповідно до якої на підтвердження вимоги щодо наявності аналогічного договору в рядку 4 довідки було вказано наступний договір: - № 12/15 від 22 квітня 2015 року «Капітальний ремонт шляхопроводу через залізничні колії (підїзди) заводу «Торгмаш» по вул. Кутузова в м. Бровари, Київської області», сума договору складає 28 671 719,05 грн., відсоток виконання договору – 100%. Згідно наданого Листа-відгуку (Вих. № 389 від 13 травня 2021р.) сума виконання договору складає 21 132 864,00 грн. (100% виконання договору від загальної ціни договору), яка не відповідає сумі виконання договору вказаній у довідці (файл «Інформаційна довідка аналогічний.pdf» Вих. № 303 від 13.05.2021р.) та сумі вказаної у наданому договорі № 12/15 від 22 квітня 2015 року (файл «Договір.pdf»). Таким чином наданий лист-відгук не відповідає вимогам тендерної документації. Для підтвердження факту виконання робіт учасником завантажено файли «кб2 кб3.pdf», кб2.pdf» (акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (-ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3), якими не підтверджено суму виконання робіт – 28 671 719,05 грн., що не відповідає вимогам тендерної документації.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Тендерна пропозиція відхиляється згідно до аб.5 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»: «не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;» Відповідно до вимог Додатку 1.6 «Інформація по виконання аналогічного договору» тендерної документації аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту автомобільних доріг та\або штучних споруд (мостів, шляхопроводів, віадуків, протяжністю не менше 100 метрів) на автомобільних дорогах загального користування державного значення будь-якої категорії, або місцевого значення І, ІІ чи ІІІ категорії, або магістральних доріг і вулиць (в населених пунктах), за класом наслідків не нижче СС3/або категорії складності не нижче V, укладений протягом останніх 10-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Такий договір має бути виконаний не менш, ніж на 50% від загальної ціни договору. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (-ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3); - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі. Учасником надано довідку щодо інформації про виконання аналогічного договору Вих. № 303 від 13 травня 2021 року, відповідно до якої на підтвердження вимоги щодо наявності аналогічного договору в рядку 4 довідки було вказано наступний договір: - № 12/15 від 22 квітня 2015 року «Капітальний ремонт шляхопроводу через залізничні колії (підїзди) заводу «Торгмаш» по вул. Кутузова в м. Бровари, Київської області», сума договору складає 28 671 719,05 грн., відсоток виконання договору – 100%. Згідно наданого Листа-відгуку (Вих. № 389 від 13 травня 2021р.) сума виконання договору складає 21 132 864,00 грн. (100% виконання договору від загальної ціни договору), яка не відповідає сумі виконання договору вказаній у довідці (файл «Інформаційна довідка аналогічний.pdf» Вих. № 303 від 13.05.2021р.) та сумі вказаної у наданому договорі № 12/15 від 22 квітня 2015 року (файл «Договір.pdf»). Таким чином наданий лист-відгук не відповідає вимогам тендерної документації. Для підтвердження факту виконання робіт учасником завантажено файли «кб2 кб3.pdf», кб2.pdf» (акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (-ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3), якими не підтверджено суму виконання робіт – 28 671 719,05 грн., що не відповідає вимогам тендерної документації.
Код ЄДРПОУ | 37963680 |
---|---|
Поштова адреса | 24123, Україна, Вінницька область, Чернівецький район, село Борівка, ВУЛИЦЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 18 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Наталія П'ятковська |
Телефон | +380977054230 |
Ел. пошта | almanax2000@ukr.net |
Контакти
Документи
Субпідрядник
ТОВ "ПБС"
Код ЄДРПОУ | 35876701 |
---|---|
Поштова адреса | 01103, Україна, м. Київ, Київ, вул. Михайла Бойчука, 17 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Палик Михайло Миколайович |
Телефон | +380443002530 |
Ел. пошта | budmontagservis1@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 33757711 |
---|---|
Поштова адреса | 19000, Україна, Черкаська область, Канів, Вул. Енергетиків, 65 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Щербина Марина Юріївна |
Телефон | 380675040203,380675040203 |
Ел. пошта | edbkv555@gmail.com |
Контакти
Документи
Субпідрядник
ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ", код ЄДРПОУ 04854874
Код ЄДРПОУ | 22202218 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 07400, Київська обл., місто Бровари, ВУЛИЦЯ ЩОЛКІВСЬКА, будинок 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Порожнюк Сергій |
Телефон | 380459454416 |
Ел. пошта | LSV2009@UKR.NET |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-02-12-004805-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 182 500 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 912 500.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 912 500.00 UAH |
Період уточнень | до 3 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 13 квітня, 17:00 |
Дата останніх змін | 14 червня, 14:47 |
Аукціон |
20 травня, 13:11 Переглянути |
Капітальний ремонт моста через р. Прут на км 11+675 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-07 Кіцмань – Сторожинець – Глибока – Опришени з під'їздом до станції Вадул-Сірет, Чернівецька область (ДК 021:2015 45221100-3 Будівництво мостів)Overhaul of the bridge over the Prut River at km 11 + 675 of the public highway of state importance T-26-07 Kitsman - Storozhynets - Hlyboka - Oprysheny with the entrance to the station Vadul-Siret, Chernivtsi region (DK 021: 2015 45221100-3 Construction of bridges)1 робота Адреса поставки: 58018, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Головна 205 Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45221100-3, Будівництво мостів |
За письмовим зверненням Підрядника останньому може бути наданий аванс, який може здійснюватися на строк не більше 3 (трьох) місяців у межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30% від річної вартості робіт по Договору, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», в редакції вказаної Постанови діючої на момент підписання цього Договору, та належним чином оформленого рішення Укравтодору, лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду..
Тип оплати: Аванс
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 30.00%
Оплата виконаних робіт проводиться на підставі належним чином оформлених Актів КБ-2в і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) (далі-Довідка КБ-3), які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику, в межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника, протягом 5 (п’яти) банківських днів. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів перевіряє виконання робіт згідно представленого акту і підписує його в разі відсутності зауважень.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 22843868 |
Поштова адреса | 58018, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Головна 205 |
Ім'я |
Швець В'ячеслав Павлович |
Телефон | 380372583872 |
Ел. пошта | kkt_cv@ukr.net |