На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: «Інші завершальні будівельні роботи» за кодом ДК 021-2015: 45450000-6 (Послуги з ремонту водомереж САПЗ) Документи, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів/ справжність підпису перекладача засвідчується нотаріально. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Визначальним є документ/текст, викладений українською мовою. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 75 000,00 грн. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): відповідно до умов тендерної документації.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 40452795 |
---|---|
Поштова адреса | 50002, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Пушкіна, будинок 4, кімната 302 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Семенов Денис |
Телефон | 380675414084 |
Ел. пошта | LIDER.ALLIANCE@UKR.NET |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-02-12-005208-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 500 000.00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 25 000.00 UAH без ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 75 000.00 UAH |
Період уточнень | до 14 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 20 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 24 березня, 10:00 |
Дата останніх змін | 24 березня, 10:04 |
Послуги з ремонту водомереж САПЗ1 послуга Адреса поставки: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа,1 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Замовник здійснює попередню оплату у розмірі ___ відсотків (за пропозицією учасника-переможця, але не більше 30 (тридцяти) відсотків) від ціни Договору, що складає _____ грн. без ПДВ, (заповнюється за пропозицією учасника-переможця), сума ПДВ __ грн. (заповнюється за пропозицією учасника-переможця), всього з ПДВ __ грн. (заповнюється за пропозицією учасника-переможця) (зазначається з урахуванням положень податкового кодексу України про податок на додану вартість) протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати набрання чинності цього Договору на підставі отриманого Замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку від Виконавця. та надання забезпечення поверненя авансового платежу у вигляді безумовної банківської гарантії. Забезпечення повернення авансового платежу надається Замовнику Виконавцем у вигляді оригіналу безумовної безвідкличної банківської гарантії банківської установи оформленої відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами та доповненнями). Власні кошти підприємства.
Тип оплати: Аванс
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 30.00%
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (за формою КБ-2в) та «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (за формою КБ-3) на наданні Виконавцем Послуги, яка здійснюється на підставі отриманого Замовником відповідного рахунку Виконавця банківським переводом на розрахунковий рахунок Виконавця у термін до 15 банківських днів від дати отримання рахунку у розмірі вартості надання Послуг в межах строку дії Договору.Власні кошти підприємства
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | ДП "АМПУ" |
Повна назва організації | ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ | 38727770 |
Назва організації | Одеська філія ДП "АМПУ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728457 |
Поштова адреса | 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна пл. 1 |
Ім'я |
Лісковецький Олександр Сергійович |
Телефон | +380487294744 |
Ел. пошта | tender@ods.uspa.gov.ua |