На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Місце поставки товару: м. Київ, вул. Пухівська, 7, Україна. Кількість та обсяг поставки товару: згідно Додатку 1 “Технічна специфікація” до тендерної документації. Строк поставки товару: поставка товару здійснюється партіями в кількості, обсягах та за адресою, що визначені у заявці(-ках) покупця, направлених на офіційну електронну адресу постачальника, протягом строку дії договору. Строк поставки товару за кожною окремою заявкою становить 10 (десять) робочих днів від дати відправлення заявки постачальнику. Джерело фінансування закупівлі: кошти Національного банку України. Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. У разі надання учасником документів, що вимагаються цією тендерною документацією, складених учасником іноземною мовою в минулих періодах, та/або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних іноземних сайтів, та/або сканкопії публікацій іноземних друкованих видань або письмових підтверджень, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Учасники-нерезиденти України, які беруть участь у процедурі закупівлі, можуть додатково подати свою тендерну пропозицію, викладену англійською мовою. Переклад повинен бути засвідчений підписом учасника (якщо учасником є фізична особа – підписами перекладача та учасника-фізичної особи). Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Ідентифікаційний номер | UA-2021-02-18-013391-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 83 675.86 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 000.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 28 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 6 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 березня, 11:00 |
Дата останніх змін | 10 березня, 11:04 |
Офісне устаткування та приладдя різне: самоклейки - етикетки - 30192800-9; термоетикетки - 30192800-9; скотч - 30197000-6; диспенсер - 30197000-6; марзани - 30197000-6; ножі - 30197000-6; дироколи - 30197330-85468 одиниця Адреса поставки: 02222, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Пухівська, 7 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Оплата здійснюється покупцем за фактично отриманий згідно заявки замовника та прийнятий товар протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання представниками обох сторін документів, що підтверджують факт поставки товару (видаткових накладних на товар).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Національний Банк України |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00032106 |
Поштова адреса | 01601, Україна, Київська область, Київ, вул. Інститутська, 9 |
Ім'я |
Інна Іващенко |
Телефон | +380442539808 |
Ел. пошта | inna.ivashchenko@bank.gov.ua |