На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 000 500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
- Учасник не надав розрахункові кошторисні документи (зведений, локальний кошторис, договірну ціну, дефектний акт, відомість ресурсів) відповідно до технічних вимог (в форматі pdf) що не відповідає вимогам п. 4.1.оголошення - Учасник не надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою (в форматі pdf) що не відповідає вимогам п. 4.2. оголошення - Учасником не надано документи, що підтверджують освіту головного інженера, та виконроба (в форматі pdf), що не відповідає вимогам п. 4.3.1.оголошення - Не надано довідку за формою про наявність механізмів та обладнання, необхідних для виконання робіт, визначених у технічному завданні (в форматі pdf), що не відповідає вимогам п. 4.4.оголошення - Учасником не надано скан-копію ліцензії Учасника електронних закупівель з додатками (підтвердження права виконання робіт, визначених у технічному завданні) та/або довідку, яка повинна містити, посилання на рішення про видачу відповідної ліцензії, опубліковане на офіційному веб-порталі уповноваженого органу (в форматі pdf), що не відповідає вимогам п. 4.7. оголошення - Учасником не надано скан-копія оригіналу дозволу(ів) органів Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки на проведення робіт зазначених в технічному завданні та /або скан-копія оригіналу декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці на проведення робіт зазначених в технічному завданні(в форматі pdf), що не відповідає вимогам п. 4.7.1. оголошення. - Не надано копію витягу/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (в форматі pdf), що не відповідає вимогам п. 4.8.оголошення - Не надано копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу платників податку на додану вартість (для Учасників – платників ПДВ(в форматі pdf), що не відповідає вимогам п. 4.9.оголошення). - Учасник не надав скан-копію оригіналу довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами (в форматі pdf), що не відповідає вимогам п. 4.11. оголошення. - Учасником не надана довідка підприємства в довільній формі або уповноваженого органу про те, що учасник не зареєстрований в офшорних зонах (в форматі pdf), що не відповідає вимогам п. 4.13.оголошення. - Не надано сертифікати якості, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи та протоколи випробувань на вироби та матеріали. (в форматі pdf), що не відповідає вимогам п. 4.14.оголошення - Учасник не надав копію кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (дійсного на дату подання документів завірену печаткою та підписом інженера – проектувальника(в форматі pdf), що не відповідає вимогам п. 4.15.оголошення - Учасник не надав лист щодо підтвердження Учасником гарантійного строку експлуатації об’єкта ремонту протягом 5-ти років (в форматі pdf), що не відповідає вимогам п. 4.20.оголошення. - Учасник не надав документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт: наказ (розпорядження) та копію протоколу установчих ( загальних) зборів, Статут або витяг зі Статуту (в форматі pdf), що не відповідає вимогам п. 4.23.оголошення.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
- Учасник не надав розрахункові кошторисні документи (зведений, локальний кошторис, договірну ціну, дефектний акт, відомість ресурсів) відповідно до технічних вимог (в форматі pdf) що не відповідає вимогам п. 4.1.оголошення - Учасник не надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою (в форматі pdf) що не відповідає вимогам п. 4.2. оголошення - Учасником не надано документи, що підтверджують освіту головного інженера, та виконроба (в форматі pdf), що не відповідає вимогам п. 4.3.1.оголошення - Не надано довідку за формою про наявність механізмів та обладнання, необхідних для виконання робіт, визначених у технічному завданні (в форматі pdf), що не відповідає вимогам п. 4.4.оголошення - Учасником не надано скан-копію ліцензії Учасника електронних закупівель з додатками (підтвердження права виконання робіт, визначених у технічному завданні) та/або довідку, яка повинна містити, посилання на рішення про видачу відповідної ліцензії, опубліковане на офіційному веб-порталі уповноваженого органу (в форматі pdf), що не відповідає вимогам п. 4.7. оголошення - Учасником не надано скан-копія оригіналу дозволу(ів) органів Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки на проведення робіт зазначених в технічному завданні та /або скан-копія оригіналу декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці на проведення робіт зазначених в технічному завданні(в форматі pdf), що не відповідає вимогам п. 4.7.1. оголошення. - Не надано копію витягу/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (в форматі pdf), що не відповідає вимогам п. 4.8.оголошення - Не надано копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу платників податку на додану вартість (для Учасників – платників ПДВ(в форматі pdf), що не відповідає вимогам п. 4.9.оголошення). - Учасник не надав скан-копію оригіналу довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами (в форматі pdf), що не відповідає вимогам п. 4.11. оголошення. - Учасником не надана довідка підприємства в довільній формі або уповноваженого органу про те, що учасник не зареєстрований в офшорних зонах (в форматі pdf), що не відповідає вимогам п. 4.13.оголошення. - Не надано сертифікати якості, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи та протоколи випробувань на вироби та матеріали. (в форматі pdf), що не відповідає вимогам п. 4.14.оголошення - Учасник не надав копію кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (дійсного на дату подання документів завірену печаткою та підписом інженера – проектувальника(в форматі pdf), що не відповідає вимогам п. 4.15.оголошення - Учасник не надав лист щодо підтвердження Учасником гарантійного строку експлуатації об’єкта ремонту протягом 5-ти років (в форматі pdf), що не відповідає вимогам п. 4.20.оголошення. - Учасник не надав документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт: наказ (розпорядження) та копію протоколу установчих ( загальних) зборів, Статут або витяг зі Статуту (в форматі pdf), що не відповідає вимогам п. 4.23.оголошення.
Код ЄДРПОУ | 32270800 |
---|---|
Поштова адреса | 07400, Україна, Київська область, місто Бровари, ВУЛИЦЯ КОРОЛЕНКА, будинок 64, квартира 145 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Віктор Шмігіровський |
Телефон | +380505006740 |
Ел. пошта | rembudservis@online.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 43404922 |
---|---|
Поштова адреса | 03035, Україна, м. Київ, г. Киев, Солом'янський район ВУЛИЦЯ МИТРОПОЛИТА ВАСИЛЯ ЛИПКІВСЬКОГО будинок 16 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Марія Черниш |
Телефон | +380987451195 |
Ел. пошта | estet-proekt@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-02-19-010747-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 000 500.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 5 002.50 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 25 лютого, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 2 березня, 00:00 |
Дата останніх змін | 15 березня, 13:50 |
Аукціон |
4 березня, 12:03 Переглянути |
Капітальний ремонт (сучасна актова зала в закладі загальної середньої освіти № 111 на вул. Здолбунівська 7-Б Дарницького району м. Києва (Громадський простір- громадський бюджет № 1259) (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»)1 робота Адреса поставки: 02081, Україна, Київська область, Київ, Здолбунівська, 7-Б Строк: до 30.09.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45400000-1, Завершальні будівельні роботи |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37448113 |
Поштова адреса | 02091, Україна, Київська область, Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
Ім'я |
Тройко Любов Миколаївна |
Ел. пошта | tender-uo@ukr.net |