На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
49 900.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Замовник: АТ "Укрпошта". ЄДРПОУ 21560045; Місцезнаходження Замовника: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання". Закупівельник: ЗАКАРПАТСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА". ЄДРПОУ 20454128. Місцезнаходження: 88000, м. Ужгород, пл. Поштова, 4.. Виконавець надає «Пслуги з поточного ремонту виробничих приміщень адмінбудівлі (літера Г.) (м.Ужгород, пл. Поштова 4, Закарпатської області, 88000)», ДК 021:2015 - 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи» Перелік послуг та їх орієнтовна вартість визначаються у Додатку №1 , № 2 , № 3 до Договору, який є його невід’ємною частиною. Якість послуг, наданих Виконавцем, має відповідати вимогам, що зазвичай ставляться до послуг такого характеру на момент передання їх Замовникові. Строк надання послуг – від 22.02.2021 до 31 грудня 2021року. Місце надання послуг – м. Ужгород, пл.Поштова,4 Закарпатської області. Гарантійний термін за цим Договором складає один рік з моменту передачі наданих послуг Замовникові. Перебіг гарантійного строку починається з моменту підписання Акту приймання передачінаданих послуг, що підтверджує факт прийняття наданих послуг Замовником. Усунення прихованих недоліків, або недоліків які не могли бути помічені Замовником при звичайному прийманні наданих послуг, і були виявлені після складання Акту наданих послуг, гарантується Виконавцем протягом двох місяців від дня підписання Сторонами Акту приймання – передачі наданих послуг. Виконавець не пізніше 12 годин після отримання інформації про виявлені приховані недоліки сповіщає Замовника про дату прибуття свого представника для погодження питань, пов‘язаних з їх усуненням силами і за рахунок Виконавця. першу частину наданих послуг Замовник сплачує протягом 10 робочих днів з моменту підписання цього Договору у вигляді передоплати в розмірі 30% , шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Датою здійснення передплати є дата надходження відповідних коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. - другу частину вартості послуг (робіт) Замовник сплачує протягом трьох днів з моменту підписання акту прийому-передачі наданих послуг шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Здача послуг Виконавцем та приймання їх результатів Замовником оформлюється Актом прийому-передачі наданих послуг, який підписується повноважними представниками Сторін протягом 3 (трьох) робочих днів після фактичного завершення робіт
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-02-24-012387-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 49 900.00 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 24 лютого, 16:23 |
---|
Пслуги з поточного ремонту виробничих приміщень адмінбудівлі (літера Г.), (м.Ужгород, пл. Поштова 4, Закарпатської області, 88000).1 послуга Адреса поставки: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Поштова 4 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45220000-5, Інженерні та будівельні роботи |
- першу частину наданих послуг Замовник сплачує протягом 10 робочих днів з моменту підписання цього Договору у вигляді передоплати в розмірі 30% шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Датою здійснення передплати є дата надходження відповідних коштів на розрахунковий рахунок Виконавця.
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
- другу частину вартості послуг (робіт) Замовник сплачує протягом трьох днів з моменту підписання акту прийому-передачі наданих послуг шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 3 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | АТ "Укрпошта" в особі закарпатської дирекції |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20454128 |
Поштова адреса | 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Поштова, 4 |
Ім'я |
Роман Бедрій |
Телефон | +380507503200 |
Ел. пошта | bedriy-rm@ukrposhta.ua |