На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
319.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Вид закупівлі: договір поставки укладений без використання електронної системи закупівлі. Категорія замовника орган місцевого самоврядування. ДК 021:2015-30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" (підставка для паперів, стакан для ручок, бокс), строк поставки товару 10 місяців (з 01 березня 2021 року по 31 грудня 2021 року (включно)).Строк виконання договору 10 місяців (з 01 березня 2021 року по 31 грудня 2021 року (включно)). Місце поставки товару вулиця Грушевського будинок 19
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-03-03-000664-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 319.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 3 березня, 10:36 |
---|
ДК 021:2015-30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" (підставка для паперів). Джерело фінансування місцевий бюджет1 штука Адреса поставки: 41300, Україна, Сумська область, місто Кролевець, вулиця Грушевського, будинок 19 Строк: до 31.12.2021 10:33 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
ДК 021:2015-30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" (стакан для ручок). Джерело фінансування місцевий бюджет2 штука Адреса поставки: 41300, Україна, Сумська область, місто Кролевець, вулиця Грушевського, будинок 19 Строк: до 31.12.2021 10:33 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
ДК 021:2015-30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" (бокс). Джерело фінансування місцевий бюджет2 штука Адреса поставки: 41300, Україна, Сумська область, місто Кролевець, вулиця Грушевського, будинок 19 Строк: до 31.12.2021 10:33 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
згідно видаткових накладних
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Виконавчий комітет Кролевецької міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04058060 |
Поштова адреса | 41300, Україна, Сумська область, місто Кролевець, вулиця Грушевського, 19 |
Ім'я |
Александренко Світлана Олександрівна ( ) |
Телефон | +380545395645 |
Ел. пошта | krolevetsgorsovet@ukr.net |