На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
554 878.80 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі. • Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради, (24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21, І категорія; • Назва предмету закупівлі: Капітальний ремонт житлового фонду: модернізація ліфта п.7 житлового будинку №22 по вул. Інтернаціоналістів м. Суми. • Класифікатор та його відповідний код: ДК021-2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. • Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: детально викладена в Додатку 2. • Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: ліфт п.7 житлового будинку №22 по вул. Інтернаціоналістів м. Суми (детально викладено в Додатку 2). • Строк виконання робіт (надання послуг): до 30.07.2021 р. • Умови оплати: Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та бюджетних відносин Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються протягом 30-ти робочих днів після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті. Попередня оплата може здійснюватися у розмірі 30% від суми реального бюджетного фінансування, відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 «Про деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на строк не більше трьох календарних місяців та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється в межах поточного бюджетного періоду. • Очікувана вартість предмету закупівлі: 554 878 грн. 80 коп. (в т.ч. ПДВ). • Період уточненя інформації про закупівлю: по 15.03.2021 р. до 00-00 год. за Київським часом. • Кінцевий строк подання пропозицій: 22.03.2021 р. до 00-00 год. за Київським часом • Перелік критеріїв та методіка оцінки пропозицій: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури - є ціна (питома вага критерію – 100%) (з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ) - якщо учасник є платником податку на додану вартість; без врахування податку на додану вартість (без ПДВ) - якщо учасник не є платником податку на додану вартість). Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. 11.Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (не більше 0,5% на роботи, не більше 3% на послуги): не вимагається. 12.Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається. 13.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (в межах 0,5-3%): 2 774,40 грн. (0,5%). Додатки до документації: Додаток № 1 – Проект договору. Додаток №2 - Інформація про технічні,якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Додаток №3 - Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження. Додаток №4 – Акт огляду об’єкта.
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
За результатами розгляду пропозиції Приватного ремонтно - будівельного підпиємства "Рембуд" встановлено наступне. Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасники у складі своєї пропозиції повинні надати Договірну ціну пропозиції та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат у відповідності до Державних стандартів України, яка повинна бути розрахована відповідно до Додатку 2 цієї документації за правилами визначення динамічної договірної ціни згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013: - договірна ціна; - пояснювальна записка до договірної ціни; - зведений кошторисний розрахунок (до договірної ціни); - локальні кошториси; - підсумкова відомість ресурсів. Ціна пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень та поточних цін на них. За підсумками проведення спрощеної закупівлі № UA-2021-03-09-010038-c сума пропозиції Приватного ремонтно - будівельного підпиємства "Рембуд" склала 518 265,41 грн. (з ПДВ). Проте, в складі документів пропозиції Приватного ремонтно-будівельного підпиємства "Рембуд" надана Договірна ціна на суму 231 355,27 грн. (з ПДВ), вартість якої не підтверджує ціну пропозиції учасника.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
За результатами розгляду пропозиції Приватного ремонтно - будівельного підпиємства "Рембуд" встановлено наступне. Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасники у складі своєї пропозиції повинні надати Договірну ціну пропозиції та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат у відповідності до Державних стандартів України, яка повинна бути розрахована відповідно до Додатку 2 цієї документації за правилами визначення динамічної договірної ціни згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013: - договірна ціна; - пояснювальна записка до договірної ціни; - зведений кошторисний розрахунок (до договірної ціни); - локальні кошториси; - підсумкова відомість ресурсів. Ціна пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень та поточних цін на них. За підсумками проведення спрощеної закупівлі № UA-2021-03-09-010038-c сума пропозиції Приватного ремонтно - будівельного підпиємства "Рембуд" склала 518 265,41 грн. (з ПДВ). Проте, в складі документів пропозиції Приватного ремонтно-будівельного підпиємства "Рембуд" надана Договірна ціна на суму 231 355,27 грн. (з ПДВ), вартість якої не підтверджує ціну пропозиції учасника.
Код ЄДРПОУ | 21116965 |
---|---|
Поштова адреса | 40034, Україна, Сумська область, Суми, Героїв Крут 50Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Костюк Олександр |
Телефон | 380503034960,380503034960 |
Ел. пошта | pvkp.alex@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 39043261 |
---|---|
Поштова адреса | 40024, Україна, Сумська область, місто Суми, ВУЛИЦЯ ХАРКІВСЬКА, будинок 25 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергій Гетьман |
Телефон | +380509835092 |
Ел. пошта | mashenka2288@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-03-09-010038-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 554 878.80 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 2 774.40 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 15 березня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 22 березня, 00:00 |
Дата останніх змін | 6 квітня, 08:56 |
Аукціон |
22 березня, 13:33 Переглянути |
Капітальний ремонт житлового фонду: модернізація ліфта п.7 житлового будинку №22 по вул. Інтернаціоналістів м. Суми1 робота Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.07.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Попередня оплата може здійснюватися у розмірі 30% від суми реального бюджетного фінансування, відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 «Про деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на строк не більше трьох календарних місяців та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється в межах поточного бюджетного періоду.
Тип оплати: Аванс
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 30.00%
Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються протягом 30-ти робочих днів після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 24013674 |
Поштова адреса | 40004, Україна, Сумська область, Суми, вул. Горького, 21 |
Ім'я |
Чугай Наталя Миколаївна |
Телефон | 380542700595 |
Ел. пошта | dim@smr.gov.ua |