На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 418 682.00 UAH
Замовник
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Відмінена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 36282359 |
---|---|
Поштова адреса | 01034, Україна, м. Київ, Київ, ВУЛИЦЯ ЯРОСЛАВІВ ВАЛ, будинок 33-Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Вікторія Луцак |
Телефон | +380674431347 |
Ел. пошта | tov.kib@meta.ua |
Контакти
Документи
Субпідрядник
не передбачено
Код ЄДРПОУ | 2533919092 |
---|---|
Поштова адреса | 03170, Україна, Київська область, м.Київ, ВУЛ. ЗОДЧИХ, будинок 66, квартира 200 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Віктор Грищенко |
Телефон | +380635179918 |
Ел. пошта | budivelnuk-viktor@ukr.net |
Скасовано
18 червня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 18 червня, 00:02
Опис
при проведенні відкритих торгів по предмету закупівлі послуг з поточного ремонту приміщень Державної установи «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України» за адресою: м. Київ, вул. Митрофана Довнар – Запольського,8 (код за ДК 021:2015:45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») на стадії обрання переможця відпала потреба в закупівлі робіт, та наявні обставини непереборної сили.
Ідентифікаційний номер | UA-2021-03-16-014075-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 418 682.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 7 093.41 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 21 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 27 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 31 травня, 15:00 |
Дата останніх змін | 18 червня, 00:02 |
Аукціон |
1 червня, 11:29 Переглянути |
Початок аукціону: | 1 червня, 11:08 |
Послуги з поточного ремонту приміщень Державної установи «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України» за адресою: м. Київ, вул. Митрофана Довнар – Запольського,8 (код за ДК 021:2015:45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)1 послуга Адреса поставки: 04116, Україна, м. Київ, Київ, вул. Митрофана Довнар-Запольського, 8 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Розрахунки з Виконавцем здійснюються за фактом надання послуг на підставі Акту наданих послуг. Розрахунки проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Виконавця, вказаний у розділі 15 Договору протягом 10 банківських днів з дати підписання Замовником Акту наданих послуг. Сторони дійшли згоди, що оплата за надані Виконавцем Послуги здійснюватиметься Замовником з урахуванням реального фінансування видатків (та/або надходження коштів) державного бюджету на зазначені цілі Замовника. У разі зняття та/або перенесення кошторисних призначень, проведених Міністерством фінансів України (та/або головним розпорядником коштів), строк оплати за надані Виконавцем послуги може бути продовжений з ініціативи Замовника на необмежений строк, але в межах фінансового зобов’язання поточного року. При цьому, Замовник здійснює розрахунок з Виконавцем протягом 5 (п’яти) банківських днів від дати отримання ним бюджетного фінансування (асигнувань) Послуг на свій реєстраційний рахунок. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів від дати отримання ним бюджетного фінансування Послуг на свій реєстраційний рахунок. При відсутності на реєстраційному рахунку Замовника коштів, виділених на оплату відповідного бюджетного зобов’язання та/або в разі блокування проведення операцій по рахунку, оплата за надані Виконавцем Послуги здійснюються Замовником в міру надходження грошових коштів на реєстраційний рахунок Замовника та/або після розблокування здійснення операцій по ньому, але не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати надходження на реєстраційний рахунок Замовника бюджетного призначення для фінансування оплати наданих послуг. Оплата здійснюється з урахуванням фінансового ресурсу Єдиного казначейського рахунку.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 24521399 |
Поштова адреса | 03151, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Молодогвардійська, 28 |
Ім'я |
Аліна Шевчук |
Телефон | +380443631610 |
Ел. пошта | alinka.shevchuk@gmail.com |