На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 787 628.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-03-18-005044-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 5 787 628.00 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю |
---|---|
Обгрунтування: | Lепартамент є замовником з виконання будівельних робіт за інфраструктурним проектом: "Реконструкція хірургічного корпусу комунального закладу "Маріупольське територіальне медичне об'єднання здоров'я дитини та жінки" м. Маріуполь". Задля реалізації цього проєкту департамент у 2018 році за результатами процедури уклав договір підряду, при виконанні якого було з'ясовано, що до проєкту не включено всього комплексу робіт для повної модернізації об'єкту, у зв'язку з чим договір було завершено та проведено коригування проєкту. Задля продовження будівництва за відкоригованим проєктом будівництва департаментом за результатами тендеру 28.12.2018 з ТОВ "СТЕП" був укладений договір підряду № 166 кб з ціною, яка відповідно до додаткової угоди № 7 від 29.01.2021 складає 47 992 488,47 грн. Наприкінці 2019 року завершилося коригування проекту будівництва та у департаменту виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт. У п. 1 примітки до техніко-економічних показників (далі – ТЕП) експертного звіту від 09.11.2018 № 05-0415-18 вказано, що з виходом цього експертного звіту ТЕП попереднього звіту вважати недійсними. Через втрату чинності ТЕП попереднього експертного звіту основним договором для закупівлі додаткових робіт за останнім коригуванням проекту будівництва є договір підряду № 166 кб. За результатами переговорної процедури закупівель з переможцем ТОВ "СТЕП" 07.05.2020 департаментом був укладений договір підряду № 29б-20 з ціною, яка відповідно до додаткової угоди № 1 від 29.01.2021 складає 13 689 006,36 грн. Наприкінці 2020 року завершилося коригування проекту будівництва та у департаменту виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт. За розрахунками очікувана вартість складає 5 787 628,00 грн. Таким чином, загальна вартість робіт за переговорною процедурою закупівлі становить 19 476 634,36 грн, що менше ніж 50% від остаточної ціни договору № 166 кб. Отже, відповідно до п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону Замовник може застосовувати переговорну процедуру закупівлі. Документами, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури є: 1) за закупівлею ID: UA-2018-03-20-000627-c: повідомлення про намір укласти договір від 03.20.2018, звіт про виконання договору про закупівлю від 04.01.2019; 2) за закупівлею ID: UA-2018-11-28-002987-c: оголошення про проведення відкритих торгів від 28.11.2018, звіт про результати проведення процедури від 28.12.2018, повідомлення про внесення змін до договору від 29.01.2021; 3) за закупівлею ID: UA-2020-04-22-001566-b: повідомлення про намір укласти договір від 22.04.2020, звіт про результати проведення процедури від 08.05.2020, повідомлення про внесення змін до договору від 29.01.2021; 4) експертний звіт філії ДП "Укрдержбудекспертиза" у Донецькій області від 06.12.2016 № 05-0876-16 щодо розгляду проєктної документації в частині міцності, надійності та довговічності об'єкта будівництва за робочим проєктом "Реконструкція хірургічного корпусу комунального закладу "Маріупольське територіальне медичне об'єднання здоров'я дитини та жінки" м. Маріуполь"; 5) експертний звіт філії ДП "Укрдержбудекспертиза" у Донецькій області від 09.11.2018 № 05-0415-18 щодо розгляду проєктної документації за робочим проєктом "Реконструкція хірургічного корпусу комунального закладу "Маріупольське територіальне медичне об'єднання здоров'я дитини та жінки" м. Маріуполь" (коригування); 6) експертний звіт філії ДП "Укрдержбудекспертиза" у Донецькій області від 19.11.2019 № 05-0379-19 щодо розгляду проєктної документації за робочим проєктом "Реконструкція хірургічного корпусу комунального закладу "Маріупольське територіальне медичне об'єднання здоров'я дитини та жінки" м. Маріуполь" (коригування); 7) експертний звіт філії ДП "Укрдержбудекспертиза" у Донецькій області від 17.12.2020 № 05-1215-20 щодо розгляду проєктної документації за робочим проєктом "Реконструкція хірургічного корпусу комунального закладу "Маріупольське територіальне медичне об'єднання здоров'я дитини та жінки" м. Маріуполь" (коригування). |
Дата останніх змін | 8 квітня, 13:08 |
---|
"Реконструкція хірургічного корпусу комунального закладу "Маріупольське територіальне медичне об'єднання здоров'я дитини та жінки" м. Маріуполь" (завершення робіт)1 робота Адреса поставки: 87555, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, проспект Миру, 80 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45454000-4, Реконструкція |
«Замовник» може перерахувати «Підряднику» попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі до 30 відсотків річного обсягу фінансування в межах строку, який установлено абз. 3 п.1 постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Розмір і кількість платежів у рамках розміру, що зазначено абз. 2 п. 4.2 даного договору, визначається виходячи із реального стану виконання робіт, помісячного розподілу бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, тощо. «Підрядник» зобов'язується використати кожну частину отриманої попередньої оплати протягом трьох місяців після одержання оплати. При терміні виконання робіт, визначеному у графіку виконання робіт (Додаток №2 до договору), меншому ніж три місяці, «Підрядник» зобов'язується використати отриману попередню оплату до спливу цього терміну. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок «Замовника», але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки «Підрядника», відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070. «Підрядник» підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 3.
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 35 робочих днів
Розмір оплати: 65.00%
Замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році та коштів на казначейських рахунках
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 35 робочих днів
Розмір оплати: 5.00%
Назва організації | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26503980 |
Поштова адреса | 84122, Україна, Донецька область, м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9 |
Ім'я |
Дмитро Михайлюк |
Телефон | +380932682037 |
Ел. пошта | 00113@dn.gov.ua |