На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
207 900.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: 1. Найменування замовника: Таїровська селищна рада Одеського району Одеської області. 2. Категорія замовника: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 05582159. 4. Місцезнаходження замовника: 65496, Одеська обл., Овідіопольський р-н, селище міського типу Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 27. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Унтілова Олександра Євгенівна, головний спеціаліст - уповноважений з публічних закупівель ради юридичного відділу Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області, секретар тендерного комітету Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області, 65496, Одеська обл., Овідіопольський р-н, селище міського типу Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 27, телефон +380487930409, e-mail: tairove.rada@gmail.com. 6. Вид предмета закупівлі: Послуги. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з технічного обслуговування світлофорних об'єктів код ДК 021:2015: 50232200-2 - Послуги з технічного обслуговування світлофорів. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): код ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Код послуги, визначеної згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: код ДК 021:2015: 50232200-2 - Послуги з технічного обслуговування світлофорів. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 7 (сім) послуг. Обсяг послуг, що закуповується (кількість) детально визначено згідно Технічного завдання до тендерної документації (Додаток № 3) з врахуванням обслуговування кількості об’єктів протягом 2021 року. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Таїровська селищна рада Одеського району Одеської області, склад якої входять: автодорога "Одеса-Рибпорт"; с.Лиманка; с.Сухий Лиман та автодорога С 161819/М- 27 – Чорноморка та пр.Небесної сотні (14 ст. Чорноморської дороги) (у відповідності до Додатку 3 до тендерної документації. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 р. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки проводяться Замовником протягом 10 календарних днів після підписання Сторонами акту прийняття - передачі (далі – акт) виконаних послуг (частини послуг) та отримання від Виконавця рахунку на оплату за виконаний обсяг послуг. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 207 900,00 грн. (двісті сім тисяч дев’ятсот гривень 00 копійок) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1% від очікуваної вартості. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «03» квітня 2021 року. 21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 27. Примітки: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%).
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41665327 |
---|---|
Поштова адреса | 65009, Україна, Одеська область, Одеса, м. Одеса, пров. Педагогічний, буд. 3/4, н.п. 5/0 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Крук Денис Анатолійович |
Телефон | +380487029289 |
Ел. пошта | kenergy.ukraine@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-03-18-005215-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 207 900.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 2 079.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 23 березня, 23:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 30 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 3 квітня, 01:00 |
Дата останніх змін | 3 квітня, 01:01 |
Послуги з технічного обслуговування світлофорних об'єктів код ДК 021:2015: 50232200-2 - Послуги з технічного обслуговування світлофорів7 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50230000-6, Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги |
Розрахунки проводяться Замовником протягом 10 календарних днів після підписання Сторонами акту прийняття - передачі (далі – акт) виконаних послуг (частини послуг) та отримання від Виконавця рахунку на оплату за виконаний обсяг послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ТАЇРОВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05582159 |
Поштова адреса | 65496, Україна, Одеська область, Овідіопольський р-н., смт. Таїрове,, вул. 40-річчя Перемоги, буд. 25 |
Ім'я |
Олександра Євгенівна Унтілова |
Телефон | +380487930409 |
Ел. пошта | tairove.rada@gmail.com |