На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: "Офісне устаткування та приладдя різне" за кодом ДК021-2015: 30190000-7 (Папір А4) Документи, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів/ справжність підпису перекладача засвідчується нотаріально. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Визначальним є документ/текст, викладений українською мовою. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 8 000,00 грн. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): відповідно до вимог тендерної документації.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 25394112 |
---|---|
Поштова адреса | 04073, Україна, Київська область, Київ, ВУЛ.КУРЕНІВСЬКА, будинок 2-Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Мельник Артем |
Телефон | 380444960454 |
Ел. пошта | CORP@UKRPAPIR.COM.UA |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-03-19-006640-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 271 550.40 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 2 715.50 UAH без ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 8 000.00 UAH |
Період уточнень | до 10 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 20 квітня, 10:00 |
Дата останніх змін | 20 квітня, 10:02 |
Папір А4Paper A44070 стопа паперу Адреса поставки: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа, 1 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на відповідну партію Товару та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника. Власні кошти підприємства.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДП "АМПУ" |
Повна назва організації | ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ | 38727770 |
Назва організації | Одеська філія ДП "АМПУ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728457 |
Поштова адреса | 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна пл. 1 |
Ім'я |
Колесник Вікторія Володимирівна |
Телефон | 0487293544 |
Ел. пошта | VVKO@ODS.USPA.GOV.UA |