На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
100 000.00 UAH
Замовник
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 м.Вінниці"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Місцезнаходження: Україна, 21029, Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 96. Категорія: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частині 1 статті 2 Закону – юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі») та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності такої ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Вид закупівлі: спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: інформація зазначена в Додатку №4 до документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: єдиним критерієм оцінки даної спрощеної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Розмір та умови надання забезпечення пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 3307207495 |
---|---|
Поштова адреса | 21000, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. В. Порика, 12, кв. 27 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергій Маркушевський |
Телефон | +380673374228 |
Ел. пошта | s_markushevskiy@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 25394112 |
---|---|
Поштова адреса | 04073, Україна, Київська область, Київ, ВУЛ.КУРЕНІВСЬКА, будинок 2-Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Незгодинський Ярослав Олександрович |
Телефон | 380444943512 |
Ел. пошта | YARIK@UKRPAPIR.COM.UA |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-03-23-003632-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 100 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 700.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 28 березня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 9 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 26 квітня, 10:22 |
Аукціон |
9 квітня, 16:17 Переглянути |
Папір офісний А4 80 г/м2, 500 арк., клас С (код за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне; номенклатурна позиція предмету закупівлі: папір офісний А4 80 г/м2, 500 арк., клас С, код ДК 021:2015: 30197630-1 - Папір для друку)1315 стопа паперу Адреса поставки: 21029, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 96 Строк: до 31.12.2021 12:55 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Кошти НСЗУ згідно видаткових накладних. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником отриманих Товарів на поточний рахунок Постачальника в термін 30 календарних днів після поставки Товарів Замовнику та підписання накладної.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 м.Вінниці" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 25502352 |
Поштова адреса | 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 96 |
Ім'я |
Ящук Альона Василівна ( ) |
Телефон | +380635512566 |
Ел. пошта | alonayashchuk958@gmail.com |