На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2729.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Предметом даного Договору є надання послуг Виконавцем Замовнику з поточного ремонту вхідних дверей у приміщенні Запорізького міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді за адресою: м. Запоріжжя, вул. Космічна, буд. 87. Виконавець гарантує наявність у нього необхідних ліцензії та інших дозволів і рішень, потрібних для надання послуг за Договором. Перелік послуг, а також матеріали, які при цьому використовуються Виконавцем, обумовлені кошторисною документацією, яка є невід’ємною частиною цього Договору. Ризик випадкового знищення або ушкодження об'єкту при наданні послуг до його приймання Замовником покладається на Виконавця. Забезпечення необхідними матеріалами для проведення робіт здійснює Виконавець. Виконавець відповідає за якість матеріалів та їх відповідність нормам, встановленим діючим законодавством України. Обсяг робіт надається Замовником Виконавцю у порядку, обумовленому Договором. Організація надання послуг повинна відповідати вартості послуг по даному Договору, склад і зміст яких визначається нормативними документами. Передача виконаних робіт Виконавцем і приймання їх Замовником оформлюється актом прийому виконаних робіт. Замовник протягом 3 (трьох) робочих днів з дня одержання акту прийому виконаних робіт та звітної документації зобов'язаний підписати і направити Виконавцю цей акт або надати обґрунтовану відмову від прийняття робіт. У випадку виявлення в процесі прийому-передачі закінчених робіт недоліків, допущених Виконавцем, протягом 5 (п'яти) робочих днів Виконавець зобов'язаний усунути їх і повторно повідомити Замовника про готовність до передачі закінчених робіт. Виконавець гарантує якість виконаних робіт протягом 12 (дванадцяти) місяців від дня підписання акту прийому виконаних робіт. Якщо під час гарантійної експлуатації виявляються дефекти, то їхнє усунення здійснюється Виконавцем за рахунок власних коштів.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-03-24-005094-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 729.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 24 березня, 15:12 |
---|
Столярні та теслярні роботи1 одиниця Адреса поставки: 69050, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Космічна, 87 Строк: до 31.03.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45420000-7, Столярні та теслярні роботи |
Назва організації | ЗАПОРІЗЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНИХ СЛУЖБ ДЛЯ СІМ'Ї ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26531864 |
Поштова адреса | 69105, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, проспект Леніна, буд. 206 |
Ім'я |
Аліна Олейченко |
Телефон | +380994358694,+380507551386 |
Ел. пошта | zmcsssdm@ukr.net |