На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Відмінена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 3205403140 |
---|---|
Поштова адреса | 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Калуське шоссе 15В/24 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Демій О.Т. |
Телефон | +380979411474 |
Ел. пошта | demijolgabud@gmail.com |
Скасовано
30 квітня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 30 квітня, 00:03
Опис
При проведенні переговорної процедури Гіпсокартонні листи, плити на підвісну стелю, код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами (UА-2021-04-02-001308-а) були допущені помилки при оформленні документів, що призвело до порушення законодавства щодо закупівлі в цілому. Згідно п. 8 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється Замовником у разі: 1) якщо замовником допущено порушення, що вплинуло на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель; 3) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 4) скорочення видатків бюджету на закупівлю товарів, робіт чи послуг; 5) непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого . постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Ідентифікаційний номер | UA-2021-04-02-002352-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 148 197.00 UAH без ПДВ |
Умови застосування: | Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом |
---|---|
Обгрунтування: | Перше оголошення про проведення відкритих торгів (UA-2021-02-08-003871-b) з даного предмету закупівлі було оприлюднено 08.02.2021 р. Друге оголошення про проведення відкритих торгів (UA-2021-03-11-002467-c) оприлюднено 11.03.2021 р. Згідно ч. 2 ст. 32 Закону Тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій. Враховуючи обставини, що двічі відмінено відкриті торги, є наявні правові підстави застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до п.1 ч.2 ст.40 Закону. ВИРІШИЛИ: |
Дата останніх змін | 30 квітня, 00:03 |
---|
Гіпсокартонні листи, плити на підвісну стелю7 одиниця Адреса поставки: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Галицька, буд.2 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44170000-2, Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами |
Гіпсокартонні листи, плити на підвісну стелю
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Івано-Франківський національний медичний університет |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02010758 |
Поштова адреса | 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Галицька, буд.2 |
Ім'я |
Феношин Роман Богданович |
Телефон | 380342531559 |
Ел. пошта | market_dep@ifnmu.edu.ua |