На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Знайдено порушення
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону
у складі тендерної пропозиції відсутні документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), які є вимогою п. 4.1 частини 4 Додатку №1 Тендерної документації, а саме: довідка на фірмовому бланку за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою про виконання аналогічних завершених договорів (достатньо одного) за останні 3 роки за наведеною в п.4.1 частини 4 Додатку №1 Тендерної документації формою (аналогічним вважається договір з аналогічним предметом закупівлі визначеним згідно 4 знаку за кодом CPV за ДК 021:2015, укладений з бюджетною установою). До документів для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надаються скановані копії оригіналів позитивних відгуків (датованих не раніше оприлюднення оголошення про цю закупівлю) до вищезазначених договорів від Замовників, скановані копії завершених аналогічних договорів та підтверджуючих виконання договору документів у повному обсязі (товарна накладна; акт наданих послуг/виконаних робіт тощо). Відповідно до частини 16 статті 29 Закону: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. 22.04.2021 року в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення з вимогою до ТОВ "ЕРА ПРЕМІУМ" (ЄДРПОУ - 41832431 ) про усунення вищенаведених невідповідностей. Згідно із частиною 9 ст.26 Закону: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. На теперішній час при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "ЕРА ПРЕМІУМ" (ЄДРПОУ - 4183243 ) встановлено, що невідповідності визначені у вимозі не виправлено.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
у складі тендерної пропозиції відсутні документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), які є вимогою п. 4.1 частини 4 Додатку №1 Тендерної документації, а саме: довідка на фірмовому бланку за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою про виконання аналогічних завершених договорів (достатньо одного) за останні 3 роки за наведеною в п.4.1 частини 4 Додатку №1 Тендерної документації формою (аналогічним вважається договір з аналогічним предметом закупівлі визначеним згідно 4 знаку за кодом CPV за ДК 021:2015, укладений з бюджетною установою). До документів для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надаються скановані копії оригіналів позитивних відгуків (датованих не раніше оприлюднення оголошення про цю закупівлю) до вищезазначених договорів від Замовників, скановані копії завершених аналогічних договорів та підтверджуючих виконання договору документів у повному обсязі (товарна накладна; акт наданих послуг/виконаних робіт тощо). Відповідно до частини 16 статті 29 Закону: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. 22.04.2021 року в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення з вимогою до ТОВ "ЕРА ПРЕМІУМ" (ЄДРПОУ - 41832431 ) про усунення вищенаведених невідповідностей. Згідно із частиною 9 ст.26 Закону: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. На теперішній час при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "ЕРА ПРЕМІУМ" (ЄДРПОУ - 4183243 ) встановлено, що невідповідності визначені у вимозі не виправлено.
Код ЄДРПОУ | 41832431 |
---|---|
Поштова адреса | 01010, Україна, Київська область, Київ, вул. Михайла Омеляновича-Павленко, будинок 13, кв.191 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Родіна Наталя Вікторівна |
Телефон | 380999101294,380999101294 |
Ел. пошта | era-premium@ukr.net |
Контакти
Документи
Субпідрядник
ФОП Кузьмін А.М.
Код ЄДРПОУ | 41821791 |
---|---|
Поштова адреса | 85612, Україна, Донецька область, Курахове, м-н Южний, буд. 23-В |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Плигін Олег |
Телефон | 380505734965,380505734965 |
Ел. пошта | standart.elit@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 35456735 |
---|---|
Поштова адреса | 85612, Україна, Донецька область, Курахове, Промислова зона, будинок 69/5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Бочаров Костянтин Володимирович |
Телефон | 380507565803,380954122328,380507565803 |
Ел. пошта | datsenkon@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-04-01-005128-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 4 225 667.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 21 128.33 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 8 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 14 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 18 квітня, 01:00 |
Дата останніх змін | 11 травня, 15:14 |
Аукціон |
19 квітня, 15:44 Переглянути |
послуги з видалення дерев на території Курахівської міської територіальної громади1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 77210000-5, Лісозаготівельні послуги |
Учасник при поданні тендерної пропозиції обирає самостійно умови оплати відповідно до умов тендерної документації
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КУРАХІВСЬКА МІСЬКА РАДА |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04053298 |
Поштова адреса | 85612, Україна, Донецька область, Курахове, Миру 4 |
Ім'я |
Батрак Віталій Васильович |
Телефон | 380958731163 |
Ел. пошта | public.tender@ukr.net |