0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 225 667.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 30 черв. 13:04
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Тендерним комітетом розглянуто Інформацію про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі та результатами розгляду інформації встановлено: З приводу неодночасного оприлюднення оголошення та тендерної документації, повідомляємо наступне: Під час оголошення процедури закупівлі за номером UA-2021-04-01-005128-c з 15.15 години 1 квітня 2021 року по 13.15 години 2 квітня 2021 року у зв’язку із технічними несправностями у приміщенні виконавчого комітету було відсутнє електропостачання, що унеможливило оприлюднення тендерної документації разом з оголошенням та призвело до порушень вимог частини першої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»(надалі -Закон). Однак, слід зауважити, що вищезазначений факт не порушив вимоги абзацу другого пункту першого частини першої статті 10 «Оприлюднення інформації про закупівлю» Закону, тобто оголошення про проведення відкритих торгів, у тому числі тендерну документацію, оприлюднено не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Усунути вищезазначену ситуацію на теперішній час немає можливості. З приводу відсутності у тендерній документації посадової особи Батрака В.В., уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками, повідомляємо наступне: У тендерній документації відображено, що тендерну документацію затверджує голова тендерного комітету В.В. Батрак, який є посадовою особою-уповноваженою здійснювати зв’язок з учасниками. Зазначити іншу інформацію на теперішній час немає можливості. Також, повідомляємо, що відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 12.07.2021 року при розгляді Вашої інформації про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі було прийнято рішення відображати посаду посадової особи Батрака В.В., уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками, у тендерній документації – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів Курахівської міської ради. З приводу не зазначення інформації щодо місця надання послуг у оголошенні повідомляємо наступне: На майданчик E-tender направлено запит на надання пояснень стосовно Вашого зауваження, та отримано наступну відповідь: "Повідомляємо Вам, що згідно з технічною реалізацією ДП "Прозорро" реквізити для місця і дати поставки зазначаються Замовником при створенні закупівлі на майданчику. Замовник має технічну можливість вказувати адресу вручну в електронних полях або поставити чек-бокс (галочку), що вищезазначені дані вказані відповідно до документації. Додатково зазначаємо, що у закупівлі UA-2021-04-01-005128-c Замовником було обрано адресу доставки відповідно до документації." Також у назві предмета закупівлі, що є частиною оголошення зазначено, що послуги з видалення дерев на території Курахівської міської територіальної громади. З приводу недотримання вимог частини шостої статті 17 Закону переможцем торгів ТОВ «Стандарт-Груп» в частині не надання у встановлений законом термін Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 8 та 13 частини першої статті 17 Закону, повідомляємо наступне: Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України від 17.01.2018 № 37/11 затверджено Порядок взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі (далі – Порядок). Цей Порядок розроблено з метою спрощення доступу суб’єктів господарської діяльності до торгів шляхом проведення автоматичної перевірки відсутності підстав для відхилення пропозиції учасника процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 17 розділу III Закону України "Про публічні закупівлі", підпункту 19-1.1.36 пункту 19-1.1 статті 19-1 розділу І Податкового кодексу України та підпункту 37 пункту 4 Положення про Державну фіскальну службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 2014 року № 236. Отже, замовник самостійно зазначає в тендерній документації спосіб підтвердження переможцем інформації про відсутність підстав, зазначених в статті 17 Закону, зокрема інформацію щодо відсутності/наявності заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) з дотриманням законодавства в цілому та з урахуванням вищезазначеного Наказу може передбачити надання згоди від учасника на отримання інформації з Державної податкової служби України автоматично у разі визначення його переможцем. Враховуючи вищенаведене, Замовник П.2.1 «Документи, які надаються Переможцем (юридичною особою)» ДОДАТКА №2 до тендерної документації на предмет закупівлі за номером UA-2021-04-01-005128-c на вимогу пункту 13 частини 1 статті 17 Закону встановив: Замовник самостійно перевіряє інформацію, що є доступною в електронній системі закупівель. У випадку якщо учасник-переможець має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), але здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника-переможця, він надає документ про розстрочення/ відстрочення такої заборгованості відповідним органом. Також, згідно з частиною п’ятою статті 17 Закону замовник не вимагає від переможця процедури закупівлі документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 "Про затвердження положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних" затверджено Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних. Отже, оскільки Законом заборонено вимагати публічну інформацію, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, документальне підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону не вимагається від переможця процедури закупівлі та перевіряється замовником самостійно під час проведення процедур закупівель. Враховуючи вищенаведене, Пунктом 2.1 «Документи, які надаються Переможцем (юридичною особою)» ДОДАТКА №2 до тендерної документації на предмет закупівлі за номером UA-2021-04-01-005128-c передбачено, що Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі вимогу пунктів 2, 3, 8 частини першої статті 17 Закону. Таким чином, ТОВ "СТАНДАРТ-ЕЛІТГРУП" виконано всі вимоги тендерної документації, яка складена враховуючи діюче законодавство, та Замовником правомірно укладено договір за результатами проведених відкритих торгів.