На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
255 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Не надав документи по ст.17. Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону
28.04.2021 року, протокольним рішенням №37 Замовником прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю із Учасником. Останнім днем оприлюднення документів в електронній системі закупівель , що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, було 08.05.2021 року. Всупереч вимогам, Учасник не оприлюднив вищезазначені документи в строк, встановлений Законом. Таким чином,Учасник підлягає відхиленню відповідно до абзацу 2 пункту 3 частини 1 Закону, а саме: переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. Враховуючи викладене тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
28.04.2021 року, протокольним рішенням №37 Замовником прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю із Учасником. Останнім днем оприлюднення документів в електронній системі закупівель , що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, було 08.05.2021 року. Всупереч вимогам, Учасник не оприлюднив вищезазначені документи в строк, встановлений Законом. Таким чином,Учасник підлягає відхиленню відповідно до абзацу 2 пункту 3 частини 1 Закону, а саме: переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. Враховуючи викладене тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Код ЄДРПОУ | 43624544 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 01133, м.Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ МЕЧНИКОВА, будинок 4/1, офіс 18Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Володимир Медведєв |
Телефон | 380975502929 |
Ел. пошта | MISHKITENDER@UKR.NET |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено перелік відомостей, які повинні знаходитися в тендерній документації. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно з умовами тендерної документації встановлено наступні вимоги: Відповідно до пункту 1 розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, зокрема, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти удосконалений електронний підпис (УЕП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію; 3) якщо ж такі документи надано у формі електронного документа, УЕП або КЕП накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо; 4) якщо ж пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти УЕП або КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Виняток: якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено УЕП або КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій УЕП або КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без УЕП або КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням УЕП або КЕП. Замовник перевіряє УЕП або КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки УЕП або КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником УЕП або КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Учасником у складі тендерної пропозиції було розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу, зокрема, наступні файли: «sign.p7s» (16 квітня 2021 11:44). За результатами перевірки файлу«sign.p7s» на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify, було встановлено наступне: Результат перевірки підпису: Підпис створено та перевірено успішно. Цілісність даних підтверджено Електронна печатка: ТОВ САВА ТОВ П.І.Б.: СТАДНИК ПАВЛО ВАЛЕРІЙОВИЧ Організація (установа): ТОВ САВА ТОВ Код ЄДРПОУ: 32099297 Посада: Електронна печатка Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача): 11:44:32 16.04.2021 Сертифікат виданий: АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК» Серійний номер: 2B6C7DF9A3891DA1040000003D0609000CDA8E01 Тип носія особистого ключа: Незахищений Алгоритм підпису: ДСТУ-4145 Тип підпису: Удосконалений Сертифікат: Кваліфікований Враховуючи наведене, Учасник наклав електронну печатку замість кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису. Таким чином,Учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Згідно з абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівліне відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Крім того, відповідно до часитни 16 статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 13.05.2021 року о 15:33 Замовником було направлено Учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей наступного змісту: «Додатком 1 до тендерної документації п. 1 визначено перелік інформації та документів, які подає учасник для підтвердження кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” (надалі – Закон), а саме Учасник повинен підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Згідно п.1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір на закупівлю товару 44170000-2 — Плити, листи, стрічки, фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»; 1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), 1.1.3.позитивний відгук або рекомендаційний лист тощо (не менше одного) від замовника згідно аналогічного договору, який зазначено у довідці та надано у складі тендерної пропозиції,щодо виконання учасником умов такого договору, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), датований, завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника та містити інформацію про реквізити відповідного аналогічного договору, щодо виконання якого надається зазначений відгук або рекомендаційний лист тощо – номер (за наявності) аналогічного договору та дата його укладення. Учасникому складі тендерної пропозиції було надано аналогічні договори № 20/08/20 від 20.08.2020 року та №408/20 від 20.08.2020 року (далі – Договори). В наданих Учасником Договорах відсутній предмет закупівлі код 44170000-2 — Плити, листи, стрічки, фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Також в зазначених Договорах в пунктах 1.3. розділу 1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ вказано наступне: «Конкретний асортимент, найменування, кількість, одиниця виміру та вартість Товару визначається у Додатках (Специфікаціях) або видаткових накладних, які є невід’ємними частинами цього Договору» (далі – Додатки). В той же час, Додатків до Договору в складі пропозиції Учасника не надано. Разом з тим, в складі пропозиції відсутній позитивний відгук або рекомендаційний лист тощо від замовника згідно аналогічного договору. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати, у строк визначений Законом: копію договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору); позитивний відгук або рекомендаційний лист тощо (не менше одного) від замовника згідно аналогічного договору, який зазначено у довідці та надано у складі тендерної пропозиції,щодо виконання учасником умов такого договору, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), датований, завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника та містити інформацію про реквізити відповідного аналогічного договору, щодо виконання якого надається зазначений відгук або рекомендаційний лист тощо – номер (за наявності) аналогічного договору та дата його укладення». Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 14.05.2021 року 15:33. Учасник протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповіді не надав. Таким чином, пропозиція Учасника підлягає відхиленню згідно абзацом 5 пункту 1 частини 1 Закону.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено перелік відомостей, які повинні знаходитися в тендерній документації. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно з умовами тендерної документації встановлено наступні вимоги: Відповідно до пункту 1 розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, зокрема, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти удосконалений електронний підпис (УЕП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію; 3) якщо ж такі документи надано у формі електронного документа, УЕП або КЕП накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо; 4) якщо ж пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти УЕП або КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Виняток: якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено УЕП або КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій УЕП або КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без УЕП або КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням УЕП або КЕП. Замовник перевіряє УЕП або КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки УЕП або КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником УЕП або КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Учасником у складі тендерної пропозиції було розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу, зокрема, наступні файли: «sign.p7s» (16 квітня 2021 11:44). За результатами перевірки файлу«sign.p7s» на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify, було встановлено наступне: Результат перевірки підпису: Підпис створено та перевірено успішно. Цілісність даних підтверджено Електронна печатка: ТОВ САВА ТОВ П.І.Б.: СТАДНИК ПАВЛО ВАЛЕРІЙОВИЧ Організація (установа): ТОВ САВА ТОВ Код ЄДРПОУ: 32099297 Посада: Електронна печатка Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача): 11:44:32 16.04.2021 Сертифікат виданий: АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК» Серійний номер: 2B6C7DF9A3891DA1040000003D0609000CDA8E01 Тип носія особистого ключа: Незахищений Алгоритм підпису: ДСТУ-4145 Тип підпису: Удосконалений Сертифікат: Кваліфікований Враховуючи наведене, Учасник наклав електронну печатку замість кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису. Таким чином,Учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Згідно з абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівліне відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Крім того, відповідно до часитни 16 статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 13.05.2021 року о 15:33 Замовником було направлено Учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей наступного змісту: «Додатком 1 до тендерної документації п. 1 визначено перелік інформації та документів, які подає учасник для підтвердження кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” (надалі – Закон), а саме Учасник повинен підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Згідно п.1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір на закупівлю товару 44170000-2 — Плити, листи, стрічки, фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»; 1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), 1.1.3.позитивний відгук або рекомендаційний лист тощо (не менше одного) від замовника згідно аналогічного договору, який зазначено у довідці та надано у складі тендерної пропозиції,щодо виконання учасником умов такого договору, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), датований, завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника та містити інформацію про реквізити відповідного аналогічного договору, щодо виконання якого надається зазначений відгук або рекомендаційний лист тощо – номер (за наявності) аналогічного договору та дата його укладення. Учасникому складі тендерної пропозиції було надано аналогічні договори № 20/08/20 від 20.08.2020 року та №408/20 від 20.08.2020 року (далі – Договори). В наданих Учасником Договорах відсутній предмет закупівлі код 44170000-2 — Плити, листи, стрічки, фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Також в зазначених Договорах в пунктах 1.3. розділу 1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ вказано наступне: «Конкретний асортимент, найменування, кількість, одиниця виміру та вартість Товару визначається у Додатках (Специфікаціях) або видаткових накладних, які є невід’ємними частинами цього Договору» (далі – Додатки). В той же час, Додатків до Договору в складі пропозиції Учасника не надано. Разом з тим, в складі пропозиції відсутній позитивний відгук або рекомендаційний лист тощо від замовника згідно аналогічного договору. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати, у строк визначений Законом: копію договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору); позитивний відгук або рекомендаційний лист тощо (не менше одного) від замовника згідно аналогічного договору, який зазначено у довідці та надано у складі тендерної пропозиції,щодо виконання учасником умов такого договору, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), датований, завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника та містити інформацію про реквізити відповідного аналогічного договору, щодо виконання якого надається зазначений відгук або рекомендаційний лист тощо – номер (за наявності) аналогічного договору та дата його укладення». Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 14.05.2021 року 15:33. Учасник протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповіді не надав. Таким чином, пропозиція Учасника підлягає відхиленню згідно абзацом 5 пункту 1 частини 1 Закону.
Код ЄДРПОУ | 32099297 |
---|---|
Поштова адреса | 49057, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ЗАТИШНА, будинок 9А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Валентина Дейнека |
Телефон | +380962024726 |
Ел. пошта | sava.tov.tender@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-04-06-004916-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 255 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 2 550.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 12 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 18 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 22 квітня, 10:00 |
Дата останніх змін | 28 травня, 00:03 |
Аукціон |
23 квітня, 12:44 Переглянути |
Початок аукціону: | 23 квітня, 12:23 |
Профнастил оцинкований 1,15 х 5,0м т. 0,5мм62 штука Адреса поставки: 71635, Україна, Запорізька область, с. Балки, вул. Миру, 286 Строк: до 31.12.2021 14:32 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44172000-6, Листи (будівельні) |
Профнастил оцинкований 1,2 х 1,0м т. 0,5мм90 штука Адреса поставки: 71635, Україна, Запорізька область, с. Балки, вул. Миру, 286 Строк: до 31.12.2021 14:32 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44172000-6, Листи (будівельні) |
Профнастил оцинкований 1,15 х 6м т.0,5мм64 штука Адреса поставки: 71635, Україна, Запорізька область, с. Балки, вул. Миру, 286 Строк: до 31.12.2021 14:32 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44172000-6, Листи (будівельні) |
Профнастил оцинкований 1,15м х 7,0м т. 0,5мм17 штука Адреса поставки: 71635, Україна, Запорізька область, с. Балки, вул. Миру, 286 Строк: до 31.12.2021 14:32 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44172000-6, Листи (будівельні) |
Гідробар'єр525 метр квадратний Адреса поставки: 71635, Україна, Запорізька область, с. Балки, вул. Миру, 286 Строк: до 31.12.2021 14:32 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44176000-4, Плівки |
Назва товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: Профнастил оцинкований 1,15 х 5,0м т. 0,5мм – 44172000-6 – Листи (будівельні); Профнастил оцинкований 1,2 х 1,0м т. 0,5мм – 44172000-6 – Листи (будівельні); Профнастил оцинкований 1,15 х 6м т.0,5мм – 44172000-6 – Листи (будівельні); Профнастил оцинкований 1,15м х 7,0м т. 0,5мм – 44172000-6 – Листи (будівельні); Гідробар’єр – 44176000-4 – Плівки.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Придніпровське міжрайонне управління водного господарства |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 36381844 |
Поштова адреса | 71632, Україна, Запорізька область, Дніпрорудне, вул. Нижня, 6 |
Ім'я |
Ломейко Ольга Сергіївна (Lomejko Olga Sergiyivna) |
Телефон | +380677681026 |
Ел. пошта | pmuvg1972@gmail.com |