На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
28 425.28 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у Додатку 2 до Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Код ЄДРПОУ | 25394112 |
---|---|
Поштова адреса | 04073, Україна, Київська область, Київ, ВУЛ.КУРЕНІВСЬКА, будинок 2-Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Філенко Олександр Васильович |
Телефон | 30984855558,380933819111 |
Ел. пошта | SASHAFILENKO81@GMAIL.COM |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-04-08-004588-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 28 425.28 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 142.13 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 14 квітня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 20 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 23 квітня, 00:02 |
папір офісний А4 (щільність 80г/м2)200 стопа паперу Адреса поставки: 18001, Україна, Черкаська область, Черкаси, Хрещатик, 192 Строк: до 15.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197630-1, Папір для друку |
папір перфорований (стрічка СПФ 210-55 SL)43 ящик Адреса поставки: 18001, Україна, Черкаська область, Черкаси, Хрещатик, 192 Строк: до 15.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30199310-6, Тиснений або перфорований папір для друку |
Замовник протягом 10 банківських днів після підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Головне управління Державної казначейської служби України у Черкаській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37930566 |
Поштова адреса | 18001, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Хрещатик, буд. 192 |
Ім'я |
Марина Фролова |
Телефон | +380472543471 |
Ел. пошта | mari.frolova@ukr.net |