На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
195 185.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. Замовник 1.1. Найменування: Управління освіти, у справах сім’ї, молоді та спорту Олешківської міської ради. 1.2. Код за ЄДРПОУ: 43922212 1.3. Категорія: відповідно до пункту 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади. 1.4. Місцезнаходження: юридична адреса: 75100, Херсонська область, м. Олешки, вулиця Гвардійська, 30. Фактична адреса: 75100, Херсонська область, м. Олешки, вулиця Паркова,22. 1.5. Посадова особа Замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: головний спеціаліст відділу закупівель (уповноважена особа) – Бєсєдніков Денис Юрійович, тел. 0507108503, e-mail: tender_oleshki_osvita@ukr.net 2. Очікувана вартість предмета закупівлі: 195185,00 грн. (Сто дев’яносто п’ять тисяч сто вісімдесят п’ять грн. 00 коп.) з ПДВ. *Ціна з урахуванням усіх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі на транспортування до місця поставки 3. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5 % 4. Інформація про предмет закупівлі: 4.1. Найменування предмета закупівлі: згідно ДК 021:2015:33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Рушники паперові, Туалетний папір, Серветки паперові (500 шт.)) 4.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: згідно Додатку № 2 4.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: згідно Додатку № 3 - Доставка товару, розвантажувальні роботи здійснюється за рахунок та транспортом Постачальника. 4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: протягом 2021 р. (відповідно до потреби згідно заявок закладів освіти) 5. Технічні (якісні, кількісні) вимоги до закупівлі: додаються (Додаток № 2) 6. Перелік критеріїв та методика оцінки: 100% ціна. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. 7. Забезпечення тендерної пропозиції: не передбачено. 8. Забезпечення виконання договору: не передбачено. 9. Джерело фінансування: місцевий бюджет 10. Умови оплати: оплата за поставлений товар проводиться протягом 7 банківських днів шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника з дати підписання видаткової накладної за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за товар здійснюються протягом 7 банківських днів з дня отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. 11. Дата та час подання запитів на уточнення та /або запитань, щодо закупівель: зазначений в електронній версії закупівлі. 12. Дата та час подання пропозицій: зазначений в електронній версії закупівлі. 13. Дата та час закінчення пропозицій: зазначений в електронній версії закупівлі. 14. Інша необхідна інформація: - Валютою пропозиції є гривня. - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. - Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації, пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю
Учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю
Код ЄДРПОУ | 25394112 |
---|---|
Поштова адреса | 04073, Україна, Київська область, Київ, ВУЛ.КУРЕНІВСЬКА, будинок 2-Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Каліщук Олександр Вікторович |
Телефон | 380442477056 |
Ел. пошта | tender2@ukrpapir.com.ua |
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Код ЄДРПОУ | 2769419682 |
---|---|
Поштова адреса | 74900, Україна, Херсонська область, місто Нова Каховка ВУЛИЦЯ ГІДРОБУДІВНИКІВ буд. 106, ВУЛИЦЯ ГІДРОБУДІВНИКІВ буд. 106 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Горбачов Евген Вiкторович |
Телефон | +380504947012 |
Ел. пошта | johnnk1979@Gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 40840299 |
---|---|
Поштова адреса | 03067, Україна, м. Київ, м.Київ, БУЛЬВАР ВАЦЛАВА ГАВЕЛА, будинок 6, корпус ЛІТ.З, приміщення 51 |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | Яна Яна |
Телефон | +380674620835 |
Ел. пошта | yanalux81@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-04-09-003022-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 195 185.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 975.93 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 15 квітня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 20 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 28 квітня, 11:28 |
Аукціон |
21 квітня, 14:25 Переглянути |
Рушники паперові7569 штука Адреса поставки: 75100, Україна, Херсонська область, Управління освіти, Заклади освіти Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33760000-5, Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки |
Туалетний папір2920 штука Адреса поставки: 75100, Україна, Херсонська область, Управління освіти, Заклади освіти Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33760000-5, Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки |
Серветки паперові (500 шт.)1986 штука Адреса поставки: 75100, Україна, Херсонська область, Управління освіти, Заклади освіти Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33760000-5, Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки |
Оплата за поставлений товар проводиться протягом 7 банківських днів шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника з дати підписання видаткової накладної за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за товар здійснюються протягом 7 банківських днів з дня отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, У СПРАВАХ СІМ'Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ОЛЕШКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43922212 |
Поштова адреса | 75100, Україна, Херсонська область, Олешківський р-н, місто Олешки, вул.Гвардійська, будинок 30 |
Ім'я |
Денис Бєсєдніков |
Телефон | +380554221942 |
Ел. пошта | tender_oleshki_osvita@ukr.net |