На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
362 774.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції наведена у тендерній документації У разі, якщо нижче міститься посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва – читати «або еквівалент» 1.Назва товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: 1.Алфавітка 100*190, 80 арк 2.Алфавітка 135*285 3.Біндер "Buromax" 15мм (за 12шт) 4.Біндер "Buromax" 19мм (за 12шт) 5.Біндер "Buromax" 25мм (за 12шт) 6.Біндер "Buromax" 32мм (за 12шт) 7.Біндер "Buromax" 41мм (за 12шт) 8.Біндер "Buromax" 51мм (за 12шт) 9.Блок для нотаток з клейким шаром 38х51, 100 арк. 10.Блок для нотаток з клейким шаром 76х76 (400арк./шт), 5 кольорів 11.Гумка для видалення олівця 12.Дестеплер універсальний 13.Дирокол 20 арк, металевий з лінійкою 14.Дирокол, 60 арк., металевий 15.Закладки з клейким шаром, 12х45 кольор/неон, пластикові (5 блоків по 20 закладок) 16.Зволожувач для пальців, поролонова основа 17.Зволожувач для пальців с глицериновим гелем 20мл 18.Клей канцелярський 200мл з дозатором 19.Клей ПВА 100 мл 20.Клей ПВА 200 мл 21.Клей ПВА 50 мл 22.Клей-олівець 35гр. 23.Книга канцелярська А4, офсет, тверда обкладинка, 96 листів, клітинка 24.Кнопки - цвяшки, 50 шт/уп 25.Конверт E65 (DL) (0+1) скл (110 х 220 мм) (100шт/уп) ТМ Куверт 26.Конверт С4 (229х324 мм), білий, відривна стрічка 27.Конверт С6 80г/м2 (0+0) (114 х 162 мм), білий, відривна стрічка 28.Конверт B4 (250х353 мм), з розширенням, крафт-папір 120г/м2 29.Конверт СКЛ формат C5 (162 х 229 мм), 80г/м2, білий, прямокутний клапан по широкій стороні, відривна стрічка 30.Коректор з пензликом 20мл 31.Коректор стрічковий 5мм*8м 32.Коректор-ручка Jobmax 8мл, метал. наконечник 33.Лінійка 30 см пластикова прозора 34.Лінійка 50 см пластикова 35.Лінійка 30 см металева 36.Лоток горизонтальний, чорний, 355х245х80мм 37.Маркер синій 38.Маркер червоний 39.Маркер чорний 40.Маркери набір різнокольорові (4 шт) 41.Набір канцелярський 16 предметів 42.Нитка прошивна, х/б боб. 200 г 43.Ніж універсальний канцелярський 44.Ножиці офісні 215 мм 45.Ножниці офісні 230 мм 46.Олівець чорнографітний з гумкою, заточений 47.Папір для нотаток 90/90 непроклеєний білий 1000 арк. 48.Папір для нотаток, білий 80x80х30,300 арк проклеєний 49.Папка "До підпису" 50.Папка для бумаг з зав’язками, А4 51.Папка-реєстратор А4 двухсторонній ELITE 50мм, синій 52.Папка-реєстратор А4 двухсторонній ELITE 75мм, синій 53.Папка-швидкозшивач картонний "Справа" 54.Ручка кулькова Economix STANDARD, синя 55.Ручка кулькова Economix STANDARD, червона 56.Ручка кулькова Economix STANDARD, чорна 57.Ручка кулькова Economix STANDARD, зелена 58.Ручка масляна SCHNEIDER SLIDER EDGE F, синя 59.Ручка масляна Economix PREMIER синя 60.Скоби для степлерів № 10, 1000 шт. в уп. 61.Скоби для степлерів, №24/6, 1000 шт в уп. 62.Скотч канцелярський 12мм*30м прозорий, 12 рулонів в упаковці 63.Скотч канцелярський 24мм*30м прозорий, 6 рулонів в упаковці 64.Скотч упаковочний 48мм*45м, прозорий 65.Скріпки 28мм, 100 шт./уп 66.Скріпки 78мм, нікел., 50шт./уп 67.Скріпки трикутні 25 мм/100 шт. 68.Степлер №10 69.Степлер №24/6 70.Стрічка клеюча двухстороння на пінній основі 24ммх2м 71.Стрічка клеюча двухстороння 12ммх10м 72.Файл для документов А4+ глянцевый 40микрон, 100шт в уп. 73.Фарба штемпельна, синя, 30 мм 74.Чинки з контейнером 75.Швидкозшивач пластиковий в асортименті 76.Ручка кулькова автомат. ECONOMIX PLUTON 0,5 мм. Корпус асорті, синя 77.Лоток вертикальний 78.Діркопробивач пробивна потужність до 100 арк 79.Папка з файлами (60 файлів) 80.Планінг недатований 81.Папка з боковим прижимом 82.Фломайстери (12 кольорів) 83.Папка на резинці А4 84.Папка-конверт на кнопці А4 85.Набір ручок кулькових (4 кольори) 86.Бейдж горизонтальний з зажимом 87.Маркер жовтий 88.Нитка прошивна, поліефірна, 170 г, 210 текс. 89.Папка-бокс А4 пласт. на гумках 4см. чорна 90.Папка пластикова на 2 кільця А4 Buromax 91.Папка-куточок А4 на 3 відділення Economix 92.Портфель комб.пласт.-ткан. на 2 відділення 93.Стержень кульковий 107 мм синій 94.Папір самоклеючий А4 95.Серветки очищувальні для оргтехн. в тубі, вологі 96.Пружини пластикові для брошурування (для перфобіндера), чорні, 10 мм 100 шт/уп 97.Обкладинка для брошурування (для перфобіндера) ПВХ А4 180 мк, прозора без кольору, 100 шт/уп 98.Обкладинка для брошурування (для перфобіндера) картон під шкіру А4 230 г/м2 колір чорний/кольорові 100 шт/уп 99.Папка-планшет А4 Economix з притиском, пластик, чорна 100.Дошка для маркера 100х150 см 101.Дошка для маркера 100х200см Код товару, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 1. 30199700-7 Друковані канцелярські вироби, крім бланків 2. 30199700-7 Друковані канцелярські вироби, крім бланків 3. 30193800-6 Затискачі для папірців-записок 4. 30193800-6 Затискачі для папірців-записок 5. 30193800-6 Затискачі для папірців-записок 6. 30193800-6 Затискачі для папірців-записок 7. 30193800-6 Затискачі для папірців-записок 8. 30193800-6 Затискачі для папірців-записок 9. 30197620-8 Папір для письма 10. 30197620-8 Папір для письма 11. 30192100-2 Гумки 12. 30197321-2 Антистеплери 13. 30197330-8 Діроколи 14. 30197330-8 Діроколи 15. 30194210-0 Точкові стікери та малярна стрічка 16. 30197400-0 Канцелярські губки 17. 30197400-0 Канцелярські губки 18. 30192700-8 Канцелярські товари 19. 30192700-8 Канцелярські товари 20. 30192700-8 Канцелярські товари 21. 30192700-8 Канцелярські товари 22. 30192700-8 Канцелярські товари 23. 30199700-7 Друковані канцелярські вироби, крім бланків 24. 30197120-3 Кнопки 25. 30199230-1 Конверти 26. 30199230-1 Конверти 27. 30199230-1 Конверти 28. 30199230-1 Конверти 29. 30199230-1 Конверти 30. 30192920-6 Корегувальна рідина 31. 30192910-3 Корегувальна плівка чи стрічка 32. 30192930-9 Ручки-коректори 33. 30194000-5 Креслярське приладдя 34. 30194000-5 Креслярське приладдя 35. 30194000-5 Креслярське приладдя 36. 30193200-0 Настільні лотки та органайзери 37. 30192125-3 Маркери 38. 30192125-3 Маркери 39. 30192125-3 Маркери 40. 30192125-3 Маркери 41. 30193000-8 Органайзери та приладдя до них 42. 30192700-8 Канцелярські товари 43. 30197310-2 Канцелярські ножі 44. 30197310-2 Канцелярські ножі 45. 30197310-2 Канцелярські ножі 46. 30192130-1 Олівці 47. 30197620-8 Папір для письма 48. 30197620-8 Папір для письма 49. 30193000-8 Органайзери та приладдя до них 50. 30197210-1 Теки-реєстратори 51. 30197210-1 Теки-реєстратори 52. 30197210-1 Теки-реєстратори 53. 30197210-1 Теки-реєстратори 54. 30192121-5 Кулькові ручки 55. 30192121-5 Кулькові ручки 56. 30192121-5 Кулькові ручки 57. 30192121-5 Кулькові ручки 58. 30192121-5 Кулькові ручки 59. 30192121-5 Кулькові ручки 60. 30197110-0 Скоби 61. 30197110-0 Скоби 62. 30194210-0 Точкові стікери та малярна стрічка 63. 30194210-0 Точкові стікери та малярна стрічка 64. 30194210-0 Точкові стікери та малярна стрічка 65. 30197220-4 Канцелярські скріпки 66. 30197220-4 Канцелярські скріпки 67. 30197220-4 Канцелярські скріпки 68. 30197320-5 Степлери 69. 30197320-5 Степлери 70. 30194210-0 Точкові стікери та малярна стрічка 71. 30194210-0 Точкові стікери та малярна стрічка 72. 30193000-8 Органайзери та приладдя до них 73. 30192110-5 Чорнила та пов’язана продукція 74. 30192133-2 Точила для олівців 75. 30197210-1 Теки-реєстратори 76. 30192121-5 Кулькові ручки 77. 30193200-0 Настільні лотки та органайзери 78. 30197330-8 Діроколи 79. 30197210-1 Теки-реєстратори 80. 30196100-0 Планувальники зустрічей 81. 30197210-1 Теки-реєстратори 82. 30192124-6 Фломастери 83. 30197210-1 Теки-реєстратори 84. 30197210-1 Теки-реєстратори 85. 30192121-5 Кулькові ручки 86. 30191140-7 Аксесуари для особистої ідентифікації 87. 30192125-3 Маркери 88. 30192700-8 Канцелярські товари 89. 30197210-1 Теки-реєстратори 90. 30197210-1 Теки-реєстратори 91. 30197210-1 Теки-реєстратори 92. 30192700-8 Канцелярські товари 93. 30192121-5 Кулькові ручки 94. 30199410-7 Самоклейний папір 95. 30192700-8 Канцелярські товари 96. 30192700-8 Канцелярські товари 97. 30192700-8 Канцелярські товари 98. 30192700-8 Канцелярські товари 99. 30191130-4 Тека-планшет із затискачем 100. 30195910-4 Дошки для маркерів 101. 30195910-4 Дошки для маркерів
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 25394112 |
---|---|
Поштова адреса | 04073, Україна, Київська область, Київ, ВУЛ.КУРЕНІВСЬКА, будинок 2-Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Рибіцька Олександра Сергіївна |
Телефон | 380933999326 |
Ел. пошта | ROS@UKRPAPIR.COM.UA |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-04-22-003861-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 362 774.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 3 628.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 29 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 5 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 9 травня, 12:00 |
Дата останніх змін | 9 травня, 12:00 |
Канцелярське приладдя різне33481 одиниця Адреса поставки: 03041, Україна, м. Київ, м. Київ, пров. Сільськогосподарський, 6 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Оплата проводиться протягом 10 (десяти) банківських днів після поставки
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Національний університет біоресурсів і природокористування України |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00493706 |
Поштова адреса | 03041, Україна, Київська область, Київ, Героїв Оборони, 15 |
Ім'я |
Ткачук Вадим Анатолійович |
Телефон | 380445278930 |
Ел. пошта | tender13@ukr.net |