На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 200 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Оголошення 1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (і. к.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21; 2. Назва предмету закупівлі: Виготовлення проектно-кошторисної документації з подальшим отриманням письмового звіту за результатами проведеної експертизи проектно-кошторисної документації по об`єкту: Реконструкція теплових мереж для забезпечення взаємного резервування теплових джерел Сумської ТЕЦ на КППВ в м. Суми. 3. Класифікатор та його відповідний код: ДК021-2015: 71322000-1: Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва. 4. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: обсяг та місце виконання робіт детально викладений в додатку 3 до тендерної документації. 5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 3 200 000,00 грн. (з ПДВ). Сума кошторису згідно реального бюджетного фінансування у 2021 році становить 1 200 000,00 грн. 6. Строк виконання робіт (надання послуг): до 30.06.2021 р. з правом передчасного виконання. 7. Кінцевий строк подання пропозицій: 27.05.2021 р. до 00 год. за Київським часом. 8.Умови оплати: Попередня оплата може здійснюватися у розмірі 30% від суми реального бюджетного фінансування, відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 «Про деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на строк не більше одного календарного місяця та лише щодо робіт, надання яких здійснюється в межах поточного бюджетного періоду. З моменту надання Підрядником рахунку-фактури, Замовник перераховує аванс Підряднику протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. 9.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 10.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається. 11.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 32 000,00 грн. (1%).
За результатами розгляду тендерної пропозиції ПП ПНВ бюро Теплоцентрбуд встановлено наступне. Пунктом 1 Розділу ІІІ Тендерної документація встановлена вимога щодо завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; - інформації про право укладання та підписання посадовою особою або представником Учасника процедури закупівлі договору про закупівлю: - протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника, - наказ про призначення (вступ) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться - документ на підставі якого діє особа) у випадку підписання пропозиції безпосередньо керівником учасника, - копія статуту або іншого установчого документу (для юридичної особи). В складі документів тендерної пропозиції ПП ПНВ бюро Теплоцентрбуд наданий Наказ №02-01-2-17 від 01.01.2017 р., відповідно до якого Прокопчик С. В. призначено на посаду директора Рішенням Засновника від 01.01.2017 р. №3. Проте в складі документів тендерної пропозиції ПП ПНВ бюро Теплоцентрбуд Рішення Засновника від 01.01.2017 р. №3 відсутне. Також, пунктом 1 Розділу ІІІ Тендерної документація встановлена вимога щодо завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (надати гарантійний лист). В складі документів тендерної пропозиції ПП ПНВ бюро Теплоцентрбуд відсутній гарантійний лист з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Керуючись п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
За результатами розгляду тендерної пропозиції ПП ПНВ бюро Теплоцентрбуд встановлено наступне. Пунктом 1 Розділу ІІІ Тендерної документація встановлена вимога щодо завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; - інформації про право укладання та підписання посадовою особою або представником Учасника процедури закупівлі договору про закупівлю: - протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника, - наказ про призначення (вступ) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться - документ на підставі якого діє особа) у випадку підписання пропозиції безпосередньо керівником учасника, - копія статуту або іншого установчого документу (для юридичної особи). В складі документів тендерної пропозиції ПП ПНВ бюро Теплоцентрбуд наданий Наказ №02-01-2-17 від 01.01.2017 р., відповідно до якого Прокопчик С. В. призначено на посаду директора Рішенням Засновника від 01.01.2017 р. №3. Проте в складі документів тендерної пропозиції ПП ПНВ бюро Теплоцентрбуд Рішення Засновника від 01.01.2017 р. №3 відсутне. Також, пунктом 1 Розділу ІІІ Тендерної документація встановлена вимога щодо завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (надати гарантійний лист). В складі документів тендерної пропозиції ПП ПНВ бюро Теплоцентрбуд відсутній гарантійний лист з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Керуючись п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Код ЄДРПОУ | 34368769 |
---|---|
Поштова адреса | 79000, Україна, Львівська область, Львів, пр.В.Чорновола, 63 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Прокопчик Світлана Василівна |
Телефон | +380671296795 |
Ел. пошта | svitlanapr@ukr.net |
Контакти
Документи
Субпідрядник
ТОВ "УКРЕНЕРГОПРОМ-3"
Код ЄДРПОУ | 31564943 |
---|---|
Поштова адреса | 03037, Україна, м. Київ, Київ, вул.Солом'янська,5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Колядюк Ірина Вадимівна |
Телефон | +380442489028 |
Ел. пошта | ueprom3@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-05-11-003220-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 3 200 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 32 000.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 17 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 23 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 27 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 17 червня, 09:25 |
Аукціон |
27 травня, 13:38 Переглянути |
Виготовлення проектно-кошторисної документації з подальшим отриманням письмового звіту за результатами проведеної експертизи проектно-кошторисної документації по об`єкту: Реконструкція теплових мереж для забезпечення взаємного резервування теплових джерел Сумської ТЕЦ та КППВ в м. Суми1 робота Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 30.06.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 71322000-1, Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва |
Попередня оплата може здійснюватися у розмірі 30% від суми реального бюджетного фінансування, відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 «Про деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на строк не більше одного календарного місяця та лише щодо робіт, надання яких здійснюється в межах поточного бюджетного періоду. З моменту надання Підрядником рахунку-фактури, Замовник перераховує аванс Підряднику протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України.
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 24013674 |
Поштова адреса | 40004, Україна, Сумська область, Суми, вул. Горького, 21 |
Ім'я |
Чугай Наталя Миколаївна |
Телефон | 380542700595 |
Ел. пошта | dim@smr.gov.ua |