На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
700.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Ідентифікаційний номер | UA-2021-05-11-004632-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 700.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 21.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 18 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 24 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 28 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 28 травня, 00:02 |
Штамп звичайний1 штука Адреса поставки: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК, 96 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Printer 38 Оснастка до штампу 33*56 мм1 штука Адреса поставки: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК, 96 Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
4.1. Розрахунки за надані Послуги здійснюються у безготівковій формі, у національній валюті України – гривні, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця, вказаний в реквізитах цього Договору, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання-передачі (видаткової накладної). 4.2. У разі затримки бюджетного фінансування Замовник звільняється від відповідальності за невиконання чи неналежне виконання взятих на себе зобов’язань з оплати Послуг за цим Договором. У такому випадку розрахунки за цим Договором здійснюються протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Датою оплати вважається дата зарахування грошових коштів банківською установою на поточний рахунок Виконавця. 4.3. Оплату за надані Послуги Замовник здійснює після надходження з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Замовника коштів на цілі визначені цим Договором
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Житомирській області (філія ГСЦ МВС) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43611776 |
Поштова адреса | 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК, 96 |
Ім'я |
РСЦ ЖИТОМИР |
Телефон | 380674108983,380677655975 |
Ел. пошта | rsczt@i.ua |