На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
135 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): 0,4 % (540 грн.) Вид та умови надання забезпечення пропозицій визначено в п. 1 та п.2 Розділу 2 Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Вимоги до предмету закупівлі, визначені замовником, та проект договору оприлюднюються шляхом завантаження окремих файлів (Додаток №1 до оголошення).
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 12 травня, 17:02
Опис
з підстави, що передбачена згідно з ч. 17 ст. 14 Закону, а саме: п. 1 ч. 17 ст. 14 Закону відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Ідентифікаційний номер | UA-2021-05-12-007274-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 135 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 675.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 540.00 UAH |
Період уточнень | до 18 травня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 21 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 12 травня, 17:02 |
Влаштування зовнішнього пандуса біля будинку на пр. В. Чорновола, 61 у м. Львові (капітальний ремонт)1 робота Адреса поставки: 79000, Україна, Львівська область, Львів, пр. Чорновола, 61 Строк: до 30.10.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Місцевий бюджет. Всі виплати виконавцю здійснюються Замовником після отримання фінансування. Замовник після підписання договору може надати попередню оплату на виконання робіт в розмірі що не перевищує 30% вартості робіт за договором. Попередня оплата не є обов'язковою
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Місцевий бюджет. Всі виплати виконавцю здійснюються Замовником після отримання фінансування
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 50.00%
Місцевий бюджет. Всі виплати виконавцю здійснюються Замовником після отримання фінансування
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 28 календарних днів
Розмір оплати: 20.00%
Назва організації | Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04056115 |
Поштова адреса | 79058, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11 |
Ім'я |
Кравець Олег Ярославович |
Телефон | 380973335050 |
Ел. пошта | oleg.krawets@gmail.com |