На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
442 625.80 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. Найменування замовника: Виконавчий комітет Олешківської міської ради 1.1. Місцезнаходження замовника: 75100, Херсонська область, Херсонський район, м. Олешки, вул. Гвардійська, 30. 1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 37929985. 1.3. Категорія замовника: відповідно до пункту 1 частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - органи місцевого самоврядування. 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Капітальний ремонт будівлі сільської ради (заміна вікон і дверей) за адресою: Херсонська область, Херсонський район, с. Підстепне, вулиця Першотравнева, буд. 21/3 [за кодом CPV за ДК 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація] 3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: відповідно до Додатку 3. 4. Кількість товарів або обсяг робіт чи послуг: 1 робота 4.1. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75112, Херсонська область, Херсонський район, с. Підстепне, вулиця Першотравнева, буд. 21/3 5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: 60 днів з моменту підписання договору 6. Умови оплати: Оплата здійснюється за виписаним Генпідрядником та поданим Замовнику рахунком після підписання Замовником довідки форми КБ-3, акта форми КБ-2в, тільки після підпису представника технічного нагляду протягом 7 банківських днів. 7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 442 625,80 гривень (Чотириста сорок дві тисячі шістсот двадцять п’ять грн. 80 коп.) з ПДВ. 8. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів): 19.05.2021р. 9. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): 28.05.2021р. 10. Перелік критеріїв оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна 100%. 10.1. Методика оцінки пропозицій: «Ціна» - єдиний критерій оцінки, питома вага критерію – 100%. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. 11. Розмір надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): 2 200 гривень (Дві тисячі двісті грн. 00 коп.) з ПДВ. 11.1. Умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): Вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі - Вимоги) та Закону, а саме: 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант). 2. Терміни зазначені у вимогах і формі забезпечення пропозиції (далі - форма) вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка є додатком 6 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі - Форма), є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; - поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник спрощеної закупівлі, зазначається інформація: повне найменування - для юридичної особи; прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи - резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: - дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. 11.2. Вид забезпечення пропозиції: банківська гарантія. 11.3. Гарантія надається за формою, наведеною в Додатку 6 до цього оголошення про проведення спрощеної закупівлі, з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від Форми гарантії. Банківська гарантія подається учасниками у складі пропозиції через електронну систему закупівель. 11.4. Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. До закінчення встановленого в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) відповідно до строку, на який продовжено пропозицію Учасника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. ¬12. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. 13. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення пропозиції. 14. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): згідно додатку 7. 15. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 1 %. 16. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету. 17. Прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками: Тюріна Катерина Анатоліївна, начальник відділу економіки та інвестицій, заступник начальника управління економіки виконавчого комітету Олешківської міської ради, e-mail: katerina_tyurina@ukr.net, тел/факс: 0554222958.
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Код ЄДРПОУ | 32021697 |
---|---|
Поштова адреса | 75100, Україна, Херсонська область, м. Олешки, Житлоселище, буд. 1, кв. 56 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Громада Володимир Дмитрович |
Телефон | +380509036990 |
Ел. пошта | predpriyatiears@ukr.net |
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Код ЄДРПОУ | 2315717477 |
---|---|
Поштова адреса | 73000, Україна, Херсонська область, м Херсон, вул. І.Кулика, 131/а, кв. 49 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Курський Євген Васильович |
Телефон | +380552470610 |
Ел. пошта | kurskii.kbe@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 3094611284 |
---|---|
Поштова адреса | 58021 , Україна, Чернівецька область, Чернівці, 58021, Чернівецька обл., місто Чернівці, ПРОВУЛОК БІЛОРУСЬКИЙ, будинок 13 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Василаш Валентина |
Телефон | 380500301425 |
Ел. пошта | VVP83@UKR.NET |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-05-13-001214-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 442 625.80 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 4 426.26 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 2 200.00 UAH |
Період уточнень | до 19 травня, 11:58 |
---|---|
Подача пропозицій | до 28 травня, 11:58 |
Дата останніх змін | 29 червня, 16:29 |
Аукціон |
31 травня, 11:46 Переглянути |
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Капітальний ремонт будівлі сільської ради (заміна вікон і дверей) за адресою: Херсонська область, Херсонський район, с. Підстепне, вулиця Першотравнева, буд. 21/3 [за кодом CPV за ДК 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація]1 робота Адреса поставки: 75112, Україна, Херсонська область, c. Підстепне, вулиця Першотравнева, буд. 21/3 Строк: до 31.07.2021 11:58 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Оплата здійснюється за виписаним Генпідрядником та поданим Замовнику рахунком після підписання Замовником довідки форми КБ-3, акта форми КБ-2в, тільки після підпису представника технічного нагляду протягом 7 банківських днів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Виконавчий комітет Олешківської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37929985 |
Поштова адреса | 75100, Україна, Херсонська область, місто Олешки, вул. Гвардійська, 30 |
Ім'я |
Тюріна Катерина Анатоліївна ( ) |
Телефон | +380554222958 |
Ел. пошта | tender_oleshki_uo@ukr.net |