На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: № 42
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Учасником процедури закупівлі не виправлено інформацію в документах, протягом 24 годин, що подані ним у своїй тендерній пропозиції Учасником ТОВ «РЕМКОНТ» на підтвердження відповідних кваліфікаційних критеріїв надано низку документів, зокрема: «40 довідка про обладнання»; «41 оборотно сальдова відомість»; «44 довідки про працівників»; «46 оригінали посвідчень та охорона праці»; «47 накази»; «48 дипломи працівників». 1. За інформацією наведеною в файлі «53 кошторис» випливає, що для виконання робіт Учасник планує використати в якості обладнання: «СН200-40, котел електричний бітумний, місткість 1 м3», «СН270-108, котли бітумні, пересувні, місткість 400 л», «СН270-123, люльки двомісні самопідйомні, вантажопідйомність 300/500», «СН203-405, Лебідки електричні, тягове зусилля до 49,05 кН {5т}», «СН211-101 Бадді, місткість 2 м3», «СН270-106 Апарат для газового зварювання і різання». Водночас, при порівнянні інформації, наведеної в файлі «53 кошторис» із інформацією, що наведена в файлі «41 оборотно сальдова відомість», встановлено, що відповідне обладнання в Учасника ТОВ «РЕМКОНТ» відсутнє. Документи, що розміщено в папці «43 оригінали договорів оренди» тендерної пропозиції Учасника відповідного обладнання також не зазначено. За даними файлу «31 довідка без субпідряду» роботи плануються виконуватись Учасником без залучення до виконання робіт субпідрядників, які виконували роботи в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Таким чином, Учасник ТОВ «РЕМКОНТ» не надав в повному обсязі документацію, що підтверджує його відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». 2. Учасником надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, де зазначено 7 (сім) співробітників, 2 (два) з яких неправомірно оформлені за суміщенням (файл 44 довідки про працівників). Крім того, Учасником надано довідку про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення № 616 від 26.04.2021, з якої випливає, що роботи, які він має виконати за закупівлею потребують наявність 2 (двох) штукатурів 4 розряду та 1 (одного) слюсаря будівельного 4 розряду, і такі робітники в цього наявні (файл 44 довідки про працівників). Згідно з інформацією файлу «47 накази» Учасником ТОВ «РЕМКОНТ» надано низку наказів про суміщення посади, зокрема: - Перехрест Юрій Леонідович, заступник директора з комерційних питань - доручено виконувати обов’язки штукатура 4 розряду, яка є вакантною у режимі суміщення посад (професій); - Бондаренко Тетяна Володимирівна, начальник відділу кадрів - доручено виконувати обов’язки штукатура 4 розряду, яка є вакантною у режимі суміщення посад (професій); - Перехрест Юрій Леонідович, заступник директора з комерційних питань - доручено виконувати обов’язки столяра будівельного 4 розряду, яка є вакантною у режимі суміщення посад (професій). Відповідно до Постанови Верховної ради України «Про порядок тимчасової дії на території України окремих актів законодавства Союзу РСР» від 12 вересня 1991 року № 1545-XII встановлено, що до прийняття відповідних актів законодавства України на території республіки застосовуються акти законодавства Союзу РСР з питань, які не врегульовані законодавством України, за умови, що вони не суперечать Конституції 888-09 і законам України. Пунктом 15 Постанови Ради Міністрів СРСР від 04 грудня 1981 року № 1145 «О порядке и условиях совмещения профессий (должностей)» встановлено, що дана постанова не поширюється «а) на руководителей предприятий, учреждений и организаций, их заместителей и помощников; главных специалистов; руководителей структурных подразделений, отделов, цехов, служб и их заместителей;». За даними класифікатору професій ДК 003:2010 затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 № 327 професія начальника відділу кадрів класифікована як керівна (код КП 1232). Професія директора (а також заступника директора) також класифікована як керівна. Аналогічні відомості містить Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників, затверджений Наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 № 336. З огляду на зазначене встановлення суміщення для Перехреста Юрія Леонідовича, заступника директора з комерційних питань та Бондаренко Тетяни Володимирівни, начальника відділу кадрів не базується на положеннях закону, а отже – не є правомірним. Інших працівників, робітників основних будівельних професій учасника (2 (два) штукатури 4 розряду та 1 (один) слюсар будівельний 4 розряду) тендерна пропозиція Учасника не містить. Таким чином, Учасник ТОВ «РЕМКОНТ» не надав в повному обсязі документацію, що підтверджує його відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». 3. Відповідно до частини 16 статті 29 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовником 18.06.2021 розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасник ТОВ «РЕМКОНТ» 18.06.2021 завантажив до матеріалів тендерної пропозиції два файли «довідка пояснення про обладнання» та «довідка пояснення працівники». Аналіз зазначених документів показав таке. 4. Щодо документації, що підтверджує відповідність учасника ТОВ «РЕМКОНТ» кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» За матеріалами файлу «довідка пояснення про обладнання» Учасник ТОВ «РЕМКОНТ» повідомляє, що в тендерній документації не було зазначено надання довідки про обладнання для виконання робіт по даній закупівлі, нами було надано інформацію про наявність обладнання на товаристві на даний час а у разі визнання ТОВ «РЕМКОНТ» переможцем торгів, нами буде додатково залучено обладнання, яке потрібно для виконання робіт із закупівлі (Капітальний ремонт покрівлі корпусу 8 над аудиторіями 204-205 та покрівлі корпусу 8 аудит.106 НАУ за адресою: просп. Любомира Гузара,1 в Солом'янському районі м. Києва згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи, а саме: «СН200-40, котел електричний бітумний, місткість 1 м3», «СН270-108, котли бітумні, пересувні, місткість 400 л», «СН270-123, люльки двомісні самопідйомні, вантажопідйомність 300/500», «СН203-405, Лебідки електричні, тягове зусилля до 49,05 кН {5т}», «СН211-101 Бадді, місткість 2 м3», «СН270-106 Апарат для газового зварювання і різання» та інше необхідне обладнання, інструменти та пристрої для виконання робіт на висококваліфікованому рівні. За результатом опрацювання зазначеної в файлі інформації встановлено таке. З аналізу тендерної пропозиції учасника не можна дійти висновку, що вартість залучення обладнання «СН200-40, котел електричний бітумний, місткість 1 м3», «СН270-108, котли бітумні, пересувні, місткість 400 л», «СН270-123, люльки двомісні самопідйомні, вантажопідйомність 300/500», «СН203-405, Лебідки електричні, тягове зусилля до 49,05 кН {5т}», «СН211-101 Бадді, місткість 2 м3», «СН270-106 Апарат для газового зварювання і різання» дорівнює або перевищує 20 (двадцять) відсотків від вартості тендерної пропозиції Учасника. Зважаючи на викладене, та надані Учасником закупівлі пояснення, Учасника ТОВ «РЕМКОНТ» не можна вважати таким, що не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції (прим. щодо документації, що підтверджує його відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»), протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 5. Щодо документації, що підтверджує відповідність учасника ТОВ «РЕМКОНТ» кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». За матеріалами файлу «довідка пояснення працівники» Учасник ТОВ «РЕМКОНТ» повідомляє, що чинним законодавством передбачені обмеження щодо роботи за сумісництвом для керівників лише державних підприємств, установ, організацій та їх заступників, у тому числі для керівників структурних підрозділів державних підприємств та їх заступників (п. 2 Положення про умови роботи за сумісництвом працівників державних підприємств, установ, організацій, наказ Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства фінансів України № 43). Законодавством України не запроваджено обмежень на роботу за сумісництвом на підприємствах недержавної форми власності, проте певні заборони можуть бути введені колективним договором за угодою сторін, зокрема, і трудовим договором, оскільки трудовий договір – це і є угода між працівником і власником, тобто угода сторін щодо взаємних прав та обов’язків на період дії відповідного трудового договору (лист Міністерства праці та соціальної політики України «Про включення до трудового договору обмежень на роботу за сумісництвом» від 30.04.2002 р. № 06/2-4/123. За результатом опрацювання зазначеної в файлі інформації встановлено таке. Робота за сумісництвом регулюється низкою нормативно-правових актів. До них належать: Кодекс законів про працю України, постанова Кабінету Міністрів України «Про роботу за сумісництвом працівників державних підприємств, установ і організацій» від 3 квітня 1993 року № 245 (далі — Постанова № 245), Положення про умови роботи за сумісництвом працівників державних підприємств, установ, організацій, затверджене наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства фінансів України від 28 червня 1993 року № 43 (далі — Положення № 43), Закон України «Про оплату праці» від 24 березня 1995 року № 108/95-ВР (далі — Закон № 108), Закон України «Про відпустки» від 15 листопада 1996 року № 504/96-ВР (далі — Закон № 504) та ін. Основними нормативними документами, які безпосередньо регламентують умови роботи та оплати праці працівників-сумісників бюджетної сфери (до яких належать і державні заклади освіти), є Постанова № 245 та Положення № 43. Згідно з пунктом 1 Положення № 43 сумісництвом вважається виконання працівником, крім своєї основної, іншої регулярної оплачуваної роботи на умовах трудового договору у вільний від основної роботи час на тому самому або іншому підприємстві, в установі, організації (далі — підприємство) або у громадянина (підприємця, приватної особи) за наймом. Згідно з пунктом 2 постанови Ради Міністрів СРСР «Про порядок і умови суміщення професій (посад)» від 4 грудня 1981 року № 1145 (далі — Постанова № 1145) суміщення професій (посад) передбачає виконання працівником поряд зі своєю основною роботою, передбаченою трудовим договором, додаткової роботи за іншою професією (посадою) і виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника без звільнення від своєї основної роботи на одному і тому самому підприємстві за згодою працівника протягом встановленої законодавством тривалості робочого дня. Тобто сумісництво і суміщення не є тотожними поняттями і визначають різний спосіб виконання працівником своїх трудових обов’язків. Більш детальну інформацію про різницю між сумісництвом та суміщенням можна найти у відповідних тематичних статтях, наприклад «Сумісництво та суміщення в державних закладах освіти» https://hrliga.com/index.php?module=profession&op=view&id=1135 Опублікована замовником закупівлі вимога про усунення невідповідностей стосувалася встановлення суміщення для Перехреста Юрія Леонідовича, заступника директора з комерційних питань та Бондаренко Тетяни Володимирівни, начальника відділу кадрів, які не базуються на положеннях закону, а отже – не є правомірними. Відповідь Учасника ТОВ «РЕМКОНТ» стосуються особливості роботи працівників за сумісництвом, що не було предметом вимоги. З огляду на викладене Учасником ТОВ «РЕМКОНТ» не виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції (прим. щодо документації, що підтверджує його відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»), протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 6. Зважаючи на наведені учасником ТОВ «РЕМКОНТ» посилання на те, що норми законодавства висловлені замовником закупівлі не стосуються працівників недержаних підприємств, замовником закупівлі повторно проаналізовано положення Постанови Ради Міністрів СРСР від 04 грудня 1981 року № 1145 «О порядке и условиях совмещения профессий (должностей)» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v1145400-81#Text За результатом повторного аналізу встановлено таке. 1) Постанова є діючою (за інформацією, наведеною в листі Міністерства праці та соціальної політики України від 02.12.2005 N 9942/0/14-05/018-17 «Щодо заробітної плати працівників новоствореного підприємства, яке тимчасово не веде господарської діяльності» https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v8-17203-05#Text , положення постанови Ради Міністрів СРСР від 04.12.81 р. N 1145 v1145400-81 "Про порядок і умови суміщення професій (посад)" та Інструкції Держкомпраці, Мінфіну СРСР і ВЦРПС стосовно застосування цієї постанови продовжують діяти в частині щодо визначення поняття суміщення професій (посад), розширення зони обслуговування і збільшення обсягу робіт, виконання обов'язків тимчасово відсутнього працівника, а також зазначення на необхідність видання наказу про доручення працівнику додаткових обов'язків ) порядку суміщення професій (посад), розширення зони обслуговування, збільшення обсягу робіт та виконання обов'язків відсутнього працівника. 2) Згідно з пунктом 2 Постанови, суміщення професій (посад) передбачає виконання працівником поряд зі своєю основною роботою, передбаченою трудовим договором, додаткової роботи за іншою професією (посадою) і виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника без звільнення від своєї основної роботи на одному і тому самому підприємстві за згодою працівника протягом встановленої законодавством тривалості робочого дня. 3) Відповідно до підпункту а) пункту 15 Постанови, вона не поширюється на керівників підприємств, установ і організацій, їх замісників та помічників; головних фахівців; керівників структурних підрозділів; відділів, цехів, служб та їх замісників. Зважаючи на наведене, Замовником закупівлі не знайдено інформацію, яка б поставила під сумнів висновок про те, що встановлення суміщення для Перехреста Юрія Леонідовича, заступника директора з комерційних питань та Бондаренко Тетяни Володимирівни, начальника відділу кадрів не базується на положеннях закону, а отже – не є правомірним, і, відповідно, про необхідність публікації вимоги відповідно до частини 16 статті 29 Закону. 7. Таким чином Учасник ТОВ «РЕМКОНТ» не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а тому підлягає відхиленню відповідно до абзацу 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, як такий, що не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
не залучається
Учасником процедури закупівлі не виправлено інформацію в документах, протягом 24 годин, що подані ним у своїй тендерній пропозиції Учасником ТОВ «РЕМКОНТ» на підтвердження відповідних кваліфікаційних критеріїв надано низку документів, зокрема: «40 довідка про обладнання»; «41 оборотно сальдова відомість»; «44 довідки про працівників»; «46 оригінали посвідчень та охорона праці»; «47 накази»; «48 дипломи працівників». 1. За інформацією наведеною в файлі «53 кошторис» випливає, що для виконання робіт Учасник планує використати в якості обладнання: «СН200-40, котел електричний бітумний, місткість 1 м3», «СН270-108, котли бітумні, пересувні, місткість 400 л», «СН270-123, люльки двомісні самопідйомні, вантажопідйомність 300/500», «СН203-405, Лебідки електричні, тягове зусилля до 49,05 кН {5т}», «СН211-101 Бадді, місткість 2 м3», «СН270-106 Апарат для газового зварювання і різання». Водночас, при порівнянні інформації, наведеної в файлі «53 кошторис» із інформацією, що наведена в файлі «41 оборотно сальдова відомість», встановлено, що відповідне обладнання в Учасника ТОВ «РЕМКОНТ» відсутнє. Документи, що розміщено в папці «43 оригінали договорів оренди» тендерної пропозиції Учасника відповідного обладнання також не зазначено. За даними файлу «31 довідка без субпідряду» роботи плануються виконуватись Учасником без залучення до виконання робіт субпідрядників, які виконували роботи в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Таким чином, Учасник ТОВ «РЕМКОНТ» не надав в повному обсязі документацію, що підтверджує його відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». 2. Учасником надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, де зазначено 7 (сім) співробітників, 2 (два) з яких неправомірно оформлені за суміщенням (файл 44 довідки про працівників). Крім того, Учасником надано довідку про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення № 616 від 26.04.2021, з якої випливає, що роботи, які він має виконати за закупівлею потребують наявність 2 (двох) штукатурів 4 розряду та 1 (одного) слюсаря будівельного 4 розряду, і такі робітники в цього наявні (файл 44 довідки про працівників). Згідно з інформацією файлу «47 накази» Учасником ТОВ «РЕМКОНТ» надано низку наказів про суміщення посади, зокрема: - Перехрест Юрій Леонідович, заступник директора з комерційних питань - доручено виконувати обов’язки штукатура 4 розряду, яка є вакантною у режимі суміщення посад (професій); - Бондаренко Тетяна Володимирівна, начальник відділу кадрів - доручено виконувати обов’язки штукатура 4 розряду, яка є вакантною у режимі суміщення посад (професій); - Перехрест Юрій Леонідович, заступник директора з комерційних питань - доручено виконувати обов’язки столяра будівельного 4 розряду, яка є вакантною у режимі суміщення посад (професій). Відповідно до Постанови Верховної ради України «Про порядок тимчасової дії на території України окремих актів законодавства Союзу РСР» від 12 вересня 1991 року № 1545-XII встановлено, що до прийняття відповідних актів законодавства України на території республіки застосовуються акти законодавства Союзу РСР з питань, які не врегульовані законодавством України, за умови, що вони не суперечать Конституції 888-09 і законам України. Пунктом 15 Постанови Ради Міністрів СРСР від 04 грудня 1981 року № 1145 «О порядке и условиях совмещения профессий (должностей)» встановлено, що дана постанова не поширюється «а) на руководителей предприятий, учреждений и организаций, их заместителей и помощников; главных специалистов; руководителей структурных подразделений, отделов, цехов, служб и их заместителей;». За даними класифікатору професій ДК 003:2010 затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 № 327 професія начальника відділу кадрів класифікована як керівна (код КП 1232). Професія директора (а також заступника директора) також класифікована як керівна. Аналогічні відомості містить Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників, затверджений Наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 № 336. З огляду на зазначене встановлення суміщення для Перехреста Юрія Леонідовича, заступника директора з комерційних питань та Бондаренко Тетяни Володимирівни, начальника відділу кадрів не базується на положеннях закону, а отже – не є правомірним. Інших працівників, робітників основних будівельних професій учасника (2 (два) штукатури 4 розряду та 1 (один) слюсар будівельний 4 розряду) тендерна пропозиція Учасника не містить. Таким чином, Учасник ТОВ «РЕМКОНТ» не надав в повному обсязі документацію, що підтверджує його відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». 3. Відповідно до частини 16 статті 29 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовником 18.06.2021 розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасник ТОВ «РЕМКОНТ» 18.06.2021 завантажив до матеріалів тендерної пропозиції два файли «довідка пояснення про обладнання» та «довідка пояснення працівники». Аналіз зазначених документів показав таке. 4. Щодо документації, що підтверджує відповідність учасника ТОВ «РЕМКОНТ» кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» За матеріалами файлу «довідка пояснення про обладнання» Учасник ТОВ «РЕМКОНТ» повідомляє, що в тендерній документації не було зазначено надання довідки про обладнання для виконання робіт по даній закупівлі, нами було надано інформацію про наявність обладнання на товаристві на даний час а у разі визнання ТОВ «РЕМКОНТ» переможцем торгів, нами буде додатково залучено обладнання, яке потрібно для виконання робіт із закупівлі (Капітальний ремонт покрівлі корпусу 8 над аудиторіями 204-205 та покрівлі корпусу 8 аудит.106 НАУ за адресою: просп. Любомира Гузара,1 в Солом'янському районі м. Києва згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи, а саме: «СН200-40, котел електричний бітумний, місткість 1 м3», «СН270-108, котли бітумні, пересувні, місткість 400 л», «СН270-123, люльки двомісні самопідйомні, вантажопідйомність 300/500», «СН203-405, Лебідки електричні, тягове зусилля до 49,05 кН {5т}», «СН211-101 Бадді, місткість 2 м3», «СН270-106 Апарат для газового зварювання і різання» та інше необхідне обладнання, інструменти та пристрої для виконання робіт на висококваліфікованому рівні. За результатом опрацювання зазначеної в файлі інформації встановлено таке. З аналізу тендерної пропозиції учасника не можна дійти висновку, що вартість залучення обладнання «СН200-40, котел електричний бітумний, місткість 1 м3», «СН270-108, котли бітумні, пересувні, місткість 400 л», «СН270-123, люльки двомісні самопідйомні, вантажопідйомність 300/500», «СН203-405, Лебідки електричні, тягове зусилля до 49,05 кН {5т}», «СН211-101 Бадді, місткість 2 м3», «СН270-106 Апарат для газового зварювання і різання» дорівнює або перевищує 20 (двадцять) відсотків від вартості тендерної пропозиції Учасника. Зважаючи на викладене, та надані Учасником закупівлі пояснення, Учасника ТОВ «РЕМКОНТ» не можна вважати таким, що не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції (прим. щодо документації, що підтверджує його відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»), протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 5. Щодо документації, що підтверджує відповідність учасника ТОВ «РЕМКОНТ» кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». За матеріалами файлу «довідка пояснення працівники» Учасник ТОВ «РЕМКОНТ» повідомляє, що чинним законодавством передбачені обмеження щодо роботи за сумісництвом для керівників лише державних підприємств, установ, організацій та їх заступників, у тому числі для керівників структурних підрозділів державних підприємств та їх заступників (п. 2 Положення про умови роботи за сумісництвом працівників державних підприємств, установ, організацій, наказ Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства фінансів України № 43). Законодавством України не запроваджено обмежень на роботу за сумісництвом на підприємствах недержавної форми власності, проте певні заборони можуть бути введені колективним договором за угодою сторін, зокрема, і трудовим договором, оскільки трудовий договір – це і є угода між працівником і власником, тобто угода сторін щодо взаємних прав та обов’язків на період дії відповідного трудового договору (лист Міністерства праці та соціальної політики України «Про включення до трудового договору обмежень на роботу за сумісництвом» від 30.04.2002 р. № 06/2-4/123. За результатом опрацювання зазначеної в файлі інформації встановлено таке. Робота за сумісництвом регулюється низкою нормативно-правових актів. До них належать: Кодекс законів про працю України, постанова Кабінету Міністрів України «Про роботу за сумісництвом працівників державних підприємств, установ і організацій» від 3 квітня 1993 року № 245 (далі — Постанова № 245), Положення про умови роботи за сумісництвом працівників державних підприємств, установ, організацій, затверджене наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства фінансів України від 28 червня 1993 року № 43 (далі — Положення № 43), Закон України «Про оплату праці» від 24 березня 1995 року № 108/95-ВР (далі — Закон № 108), Закон України «Про відпустки» від 15 листопада 1996 року № 504/96-ВР (далі — Закон № 504) та ін. Основними нормативними документами, які безпосередньо регламентують умови роботи та оплати праці працівників-сумісників бюджетної сфери (до яких належать і державні заклади освіти), є Постанова № 245 та Положення № 43. Згідно з пунктом 1 Положення № 43 сумісництвом вважається виконання працівником, крім своєї основної, іншої регулярної оплачуваної роботи на умовах трудового договору у вільний від основної роботи час на тому самому або іншому підприємстві, в установі, організації (далі — підприємство) або у громадянина (підприємця, приватної особи) за наймом. Згідно з пунктом 2 постанови Ради Міністрів СРСР «Про порядок і умови суміщення професій (посад)» від 4 грудня 1981 року № 1145 (далі — Постанова № 1145) суміщення професій (посад) передбачає виконання працівником поряд зі своєю основною роботою, передбаченою трудовим договором, додаткової роботи за іншою професією (посадою) і виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника без звільнення від своєї основної роботи на одному і тому самому підприємстві за згодою працівника протягом встановленої законодавством тривалості робочого дня. Тобто сумісництво і суміщення не є тотожними поняттями і визначають різний спосіб виконання працівником своїх трудових обов’язків. Більш детальну інформацію про різницю між сумісництвом та суміщенням можна найти у відповідних тематичних статтях, наприклад «Сумісництво та суміщення в державних закладах освіти» https://hrliga.com/index.php?module=profession&op=view&id=1135 Опублікована замовником закупівлі вимога про усунення невідповідностей стосувалася встановлення суміщення для Перехреста Юрія Леонідовича, заступника директора з комерційних питань та Бондаренко Тетяни Володимирівни, начальника відділу кадрів, які не базуються на положеннях закону, а отже – не є правомірними. Відповідь Учасника ТОВ «РЕМКОНТ» стосуються особливості роботи працівників за сумісництвом, що не було предметом вимоги. З огляду на викладене Учасником ТОВ «РЕМКОНТ» не виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції (прим. щодо документації, що підтверджує його відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»), протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 6. Зважаючи на наведені учасником ТОВ «РЕМКОНТ» посилання на те, що норми законодавства висловлені замовником закупівлі не стосуються працівників недержаних підприємств, замовником закупівлі повторно проаналізовано положення Постанови Ради Міністрів СРСР від 04 грудня 1981 року № 1145 «О порядке и условиях совмещения профессий (должностей)» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v1145400-81#Text За результатом повторного аналізу встановлено таке. 1) Постанова є діючою (за інформацією, наведеною в листі Міністерства праці та соціальної політики України від 02.12.2005 N 9942/0/14-05/018-17 «Щодо заробітної плати працівників новоствореного підприємства, яке тимчасово не веде господарської діяльності» https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v8-17203-05#Text , положення постанови Ради Міністрів СРСР від 04.12.81 р. N 1145 v1145400-81 "Про порядок і умови суміщення професій (посад)" та Інструкції Держкомпраці, Мінфіну СРСР і ВЦРПС стосовно застосування цієї постанови продовжують діяти в частині щодо визначення поняття суміщення професій (посад), розширення зони обслуговування і збільшення обсягу робіт, виконання обов'язків тимчасово відсутнього працівника, а також зазначення на необхідність видання наказу про доручення працівнику додаткових обов'язків ) порядку суміщення професій (посад), розширення зони обслуговування, збільшення обсягу робіт та виконання обов'язків відсутнього працівника. 2) Згідно з пунктом 2 Постанови, суміщення професій (посад) передбачає виконання працівником поряд зі своєю основною роботою, передбаченою трудовим договором, додаткової роботи за іншою професією (посадою) і виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника без звільнення від своєї основної роботи на одному і тому самому підприємстві за згодою працівника протягом встановленої законодавством тривалості робочого дня. 3) Відповідно до підпункту а) пункту 15 Постанови, вона не поширюється на керівників підприємств, установ і організацій, їх замісників та помічників; головних фахівців; керівників структурних підрозділів; відділів, цехів, служб та їх замісників. Зважаючи на наведене, Замовником закупівлі не знайдено інформацію, яка б поставила під сумнів висновок про те, що встановлення суміщення для Перехреста Юрія Леонідовича, заступника директора з комерційних питань та Бондаренко Тетяни Володимирівни, начальника відділу кадрів не базується на положеннях закону, а отже – не є правомірним, і, відповідно, про необхідність публікації вимоги відповідно до частини 16 статті 29 Закону. 7. Таким чином Учасник ТОВ «РЕМКОНТ» не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а тому підлягає відхиленню відповідно до абзацу 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, як такий, що не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Код ЄДРПОУ | 31779471 |
---|---|
Поштова адреса | 03115, Україна, Київська область, Київ, вул. Серпова 11, оф. 134 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Моторенко Дмитро Олександрович |
Телефон | +380963003918 |
Ел. пошта | oks-777@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41941762 |
---|---|
Поштова адреса | , Україна, Київська область, Київ, м. Київ, вул. Магнітогорська, буд. 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Калашнікова Ганна Володимирівна |
Телефон | 380951981117 |
Ел. пошта | CENTRBYD2018@GMAIL.COM |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 39107995 |
---|---|
Поштова адреса | 51931, Україна, Дніпропетровська область, Кам’янське, вул. Курська, 45 кв.2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Фесенко Олександр Сергійович |
Телефон | +380978302737 |
Ел. пошта | afinacentr2016@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41235604 |
---|---|
Поштова адреса | 04074, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ КОНОПЛЯНСЬКА, будинок 18 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Андрій Козярівський |
Телефон | +380504694609 |
Ел. пошта | bkmegastyle@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-05-26-002624-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 100 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 10 500.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 2 червня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 8 червня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 червня, 10:00 |
Дата останніх змін | 21 липня, 10:44 |
Аукціон |
14 червня, 12:14 Переглянути |
Капітальний ремонт покрівлі корпусу 8 над аудиторіями 204-205 та покрівлі корпусу 8 аудит.106 НАУ за адресою: просп. Любомира Гузара,1 в Солом'янському районі м. Києва згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:20131 робота Адреса поставки: 03058, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Любомира Гузара, 1, корп. 8 Строк: до 31.12.2021 15:11 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Замовник сплачує вартість прийнятих від Підрядника робіт на підставі Довідки та Актів не пізніше 10 (десяти) банківських днів після надходження коштів на вказані цілі на поточний рахунок Замовника, або випадків, визначених п. 5.5 цього договору.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Національний авіаційний університет |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01132330 |
Поштова адреса | 03058, Україна, м. Київ, Київ, пр-т Космонавта Комарова, 1 |
Ім'я |
Білий Володимир Миколайович (Skaredina Irina ) |
Телефон | +380444977355 |
Ел. пошта | sv@nau.edu.ua |