На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
6 400 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді електронної банківської гарантії. Електронна банківська гарантія повинна відповідати вимогам ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» і ЗУ «Про електронні довірчі послуги». Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 року № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 32 000,00 (тридцять дві тисячі) грн 00 коп. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути протягом строку дії тендерної пропозиції, але не менше ніж 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок). Інші умови, які повинна містити банківська гарантія: 1. безвідкличне зобов'язання банку (Гаранта) сплатити гарантовану суму замовнику (Бенефіціару) за першою письмовою вимогою замовника (Бенефіціара); 2. обов’язок банку (Гаранта) сплатити повну суму забезпечення (гарантована сума); 3. термін сплати грошових коштів банком (Гарантом): протягом 5 банківських днів з моменту отримання письмової вимоги від замовника (Бенефіціара). Текст банківської гарантії не повинен містити: - умов про обов’язкове надання учасником (Принципалом) письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; - умов, що обмежують замовника (Бенефіціара) у виборі компанії, що надає поштові послуги при направленні письмової вимоги; - умов про нотаріально завірені документи (копії документів), які надаються замовником (Бенефіціаром). Умови банківської гарантії не можуть бути змінені без погодження із замовником (Бенефіціаром) (крім подовження терміну дії та збільшення розміру банківської гарантії). Інформація учаснику для оформлення банківської гарантії: повна назва замовника Замовника/Бенефіціара: Київський державний фаховий хореографічний коледж, код ЄДРПОУ: 02214946 Місцезнаходження: 04112, м. Київ, вул. Парково - Сирецька, 4 банківські реквізити: UA 278201720355189004000015472 в УДКСУ у Шевченківському районі м. Києва, МФО 820172 Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах Тендерної гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т. ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації), відхиляється Замовником. При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену кваліфікованим електронним підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). Електронна банківська гарантія завантажується в електронну систему закупівель, безпосередньо учасником через електронний майданчик. Учасник завантажує в електронну систему закупівель забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії файлами отриманими від банка. Замовник перевіряє наявність КЕП. Якщо при перевірці електронної банківської гарантії відсутній кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку, дана електронна банківська гарантія вважається недійсною. Документ, підписаний КЕП та печаткою, є оригінальним документом (накладання підпису на PDF-файл можливе без фізичного підпису і печатки). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з зазначених вище підстав. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону
- Всупереч вимогам п.1.1. Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації довідка, складена Учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази необхідного для виконання робіт за предметом закупівлі із зазначенням інформації про найменування кожної із вказаних одиниць обладнання та матеріально-технічної бази (марки/модель), кількості, відомостей про технічний стан, інформації про правові підстави використання не містить інформації щодо кількості обладнання по позиціях 18 – 42; - Всупереч вимогам п.2.3. Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації копія звіту по формі 1-ДФ за останній звітний квартал поточного року та за минулий рік з відміткою податкової служби або копією квитанції про прийняття електронної звітності не містить в повному обсязі інформації за останній звітний квартал поточного року (відсутня інформація за березень 2021 року); - Відповідно до вимог п.1. Розділу 3 тендерної документації, документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Всупереч зазначеній вимозі, виписка з АТ «Райфайзен банк Аваль» про підтвердження оплат по аналогічному договору, яка вимагалась згідно п.2.3. Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації – нечитабельна; - Відповідно до вимог п.1 Розділу 3 тендерної документації, Повноваження щодо підпису документів у складі тендерної пропозиції, а так само інші повноваження на представництво інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі, підтверджуються наданням: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами торгів): копій розпорядчих документів, про призначення (обрання) на посаду відповідної особи; копії наказу про призначення та/або протоколу зборів засновників, тощо, разом з копіями паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства, а так само разом із витягом з установчих документів учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи. Всупереч зазначеній вимозі, у складі пропозиції відсутній витяг з установчих документів учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) уповноваженої особи на представництво інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі, а також копія паспорту зазначеної особи надана не в повному обсязі; - Відповідно до вимог п.6 Розділу 3 тендерної документації, на підтвердження відповідності своєї пропозиції вимогам до предмету закупівлі, учасники надають Кошторисну документацію, що повинна бути розроблена за допомогою програмного комплексу АВК-5/ПК «Строительные Технологии – СМЕТА» з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм і правил (ДБН) України, у форматі PDF, завірену учасником та сертифікованим інженером -проектувальником, яка має складатися з: - пояснювальної записки; - договірної ціни; - зведеного кошторису; - локального кошторису; - відомостей ресурсів; - загальновиробничих витрат; - розрахунку прибутку та адміністративних витрат; - кошторисної документації в електронному вигляді (формат imd. тощо), розробленої за допомогою програмного комплексу АВК-5 / ПК «Строительные Технологии – СМЕТА». Всупереч зазначеній вимозі, у складі пропозиції відсутні пояснювальна записка та розрахунку прибутку та адміністративних витрат. - У складі пропозиції учасника міститься довідка № 14.06.21-1 від 14.06.2021 року, в якій учасник зазначає, що основний рахунок відкритий у АТ «Райфайзен банк Аваль», іншими рахунками, що зазначені в Довідці виданій 14.06.2021 року Головним управлінням ДПС у м. Києві Державної податкової служби України про наявність відкритого рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (всіх обслуговуючих банків) він не користується. Відсутність довідок з АТ «ПУМБ» та АТ КБ «Приватбанк» суперечить вимогам п.5. Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації, отже у учасника відсутні оригінали або нотаріально завірені копії довідок, виданих з усіх банківських установ (де відкриті рахунки учасника) про наявність відкритого рахунку (рахунків) та відсутність простроченої заборгованості за кредитами (позичкової заборгованості), видані станом на 01.06.2021 року або більш пізню дату. - Відповідно до вимог п.1 Розділу 3 тендерної документації всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. 04.03.2021р. на веб-порталі Антимонопольного комітету України (https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel) оприлюднено інформацію щодо електронних підписів та роз’яснення Міністерства цифрової трансформації України щодо КЕП від 16.02.2021р. №1/06-3-1587. Пропозиція ТОВ «Будівельні технології» підписана удосконаленим електронним підписом, оскільки при перевірці підпису на сайті https://www.czo.gov.ua/ зазначено, що Тип носія – незахищений, Тип підпису – удосконалений. Враховуючи вимоги тендерної документації, вищезазначені пояснення та вимоги Закону України «Про електронні довірчі послуги», пропозиція ТОВ «Будівельні технології» підписана не кваліфікованим електронним підписом, а лише удосконаленим. Відповідно до вимог ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник процедури закупівлі: 1) не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; 2) не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
- Всупереч вимогам п.1.1. Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації довідка, складена Учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази необхідного для виконання робіт за предметом закупівлі із зазначенням інформації про найменування кожної із вказаних одиниць обладнання та матеріально-технічної бази (марки/модель), кількості, відомостей про технічний стан, інформації про правові підстави використання не містить інформації щодо кількості обладнання по позиціях 18 – 42; - Всупереч вимогам п.2.3. Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації копія звіту по формі 1-ДФ за останній звітний квартал поточного року та за минулий рік з відміткою податкової служби або копією квитанції про прийняття електронної звітності не містить в повному обсязі інформації за останній звітний квартал поточного року (відсутня інформація за березень 2021 року); - Відповідно до вимог п.1. Розділу 3 тендерної документації, документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Всупереч зазначеній вимозі, виписка з АТ «Райфайзен банк Аваль» про підтвердження оплат по аналогічному договору, яка вимагалась згідно п.2.3. Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації – нечитабельна; - Відповідно до вимог п.1 Розділу 3 тендерної документації, Повноваження щодо підпису документів у складі тендерної пропозиції, а так само інші повноваження на представництво інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі, підтверджуються наданням: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами торгів): копій розпорядчих документів, про призначення (обрання) на посаду відповідної особи; копії наказу про призначення та/або протоколу зборів засновників, тощо, разом з копіями паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства, а так само разом із витягом з установчих документів учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи. Всупереч зазначеній вимозі, у складі пропозиції відсутній витяг з установчих документів учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) уповноваженої особи на представництво інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі, а також копія паспорту зазначеної особи надана не в повному обсязі; - Відповідно до вимог п.6 Розділу 3 тендерної документації, на підтвердження відповідності своєї пропозиції вимогам до предмету закупівлі, учасники надають Кошторисну документацію, що повинна бути розроблена за допомогою програмного комплексу АВК-5/ПК «Строительные Технологии – СМЕТА» з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм і правил (ДБН) України, у форматі PDF, завірену учасником та сертифікованим інженером -проектувальником, яка має складатися з: - пояснювальної записки; - договірної ціни; - зведеного кошторису; - локального кошторису; - відомостей ресурсів; - загальновиробничих витрат; - розрахунку прибутку та адміністративних витрат; - кошторисної документації в електронному вигляді (формат imd. тощо), розробленої за допомогою програмного комплексу АВК-5 / ПК «Строительные Технологии – СМЕТА». Всупереч зазначеній вимозі, у складі пропозиції відсутні пояснювальна записка та розрахунку прибутку та адміністративних витрат. - У складі пропозиції учасника міститься довідка № 14.06.21-1 від 14.06.2021 року, в якій учасник зазначає, що основний рахунок відкритий у АТ «Райфайзен банк Аваль», іншими рахунками, що зазначені в Довідці виданій 14.06.2021 року Головним управлінням ДПС у м. Києві Державної податкової служби України про наявність відкритого рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (всіх обслуговуючих банків) він не користується. Відсутність довідок з АТ «ПУМБ» та АТ КБ «Приватбанк» суперечить вимогам п.5. Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації, отже у учасника відсутні оригінали або нотаріально завірені копії довідок, виданих з усіх банківських установ (де відкриті рахунки учасника) про наявність відкритого рахунку (рахунків) та відсутність простроченої заборгованості за кредитами (позичкової заборгованості), видані станом на 01.06.2021 року або більш пізню дату. - Відповідно до вимог п.1 Розділу 3 тендерної документації всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. 04.03.2021р. на веб-порталі Антимонопольного комітету України (https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel) оприлюднено інформацію щодо електронних підписів та роз’яснення Міністерства цифрової трансформації України щодо КЕП від 16.02.2021р. №1/06-3-1587. Пропозиція ТОВ «Будівельні технології» підписана удосконаленим електронним підписом, оскільки при перевірці підпису на сайті https://www.czo.gov.ua/ зазначено, що Тип носія – незахищений, Тип підпису – удосконалений. Враховуючи вимоги тендерної документації, вищезазначені пояснення та вимоги Закону України «Про електронні довірчі послуги», пропозиція ТОВ «Будівельні технології» підписана не кваліфікованим електронним підписом, а лише удосконаленим. Відповідно до вимог ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник процедури закупівлі: 1) не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; 2) не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
Код ЄДРПОУ | 31629099 |
---|---|
Поштова адреса | 04119, Україна, м. Київ, м. Киів, вул. Білоруська, 32 кв. 14 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Володимир Кушнарьов |
Телефон | +380445016310,+380442545291 |
Ел. пошта | info@s-tech.com.ua |
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону
Члени комітету розглянули документи, розміщені ПП «Галспецбуд» в електронній системі закупівель PROZORRO. За результатами розгляду, з’ясовано, що: - Всупереч вимогам п.1.2. Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації діючий договір суборенди приміщення №01/02 від 01.02.2019 року наданий не в повному обсязі (відсутній додаток 1); - Відповідно до вимог п.1.2. Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження правових підстав використання будівель офісу/складу учасник надає у складі тендерної пропозиції діючий договір оренди приміщень або документ про право власності на нього. Згідно ч. 2 ст. 793 ЦК України договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню, всупереч зазначеним нормам договір № 1 оренди офісного приміщення від 12.06.2016 року укладений строком на 6,5 років, нотаріально не посвідчений та не містить акту передачі-прийняття в оренду приміщень, що є додатком до договору; - Всупереч вимогам п.2.5. Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації відсутня копія кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації; - Відповідно до вимог пп.3.1. та 3.2. Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати позитивні відгуки щодо виконання аналогічних робіт та копії договорів виконання цих робіт за вищевказаними відгуками, завірену учасником. В складі пропозиції учасника міститься файл із назвою «п. 3.1. відгуки», в якому знаходиться 3 відгуки щодо виконання аналогічних робіт, проте в пропозиції відсутня копія договору та документи, які підтверджують виконання робіт по договору №0110/19-Л від 02.10.2019 року про виконання робіт з утеплення фасадів на об’єкті «Капітальний ремонт житлового будинку №47 пр. Відродження в м. Луцьк (утеплення фасадів)» - Всупереч вимогам п. 3.2. Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації копії договорів виконання аналогічних робіт не містять додатків №1 до даних договорів (кошторисів), що є невід’ємною частиною договору; - Всупереч вимогам п. 3.3. Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації в копіях документів, що згідно будівельних норм підтверджують приймання виконаних будівельних робіт (акт приймання виконаних будівельних робіт щодо капітального ремонту житлового будинку по вул. Макарова, 10 в м. Рівне) відсутні сторінки 7, 8, 9; - Всупереч вимогам п. 3.4. Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації довідки (виписка чи інший документ) з банку про підтвердження оплат по договору №0102/19-Л від 01.02.2019 року про виконання робіт з утеплення та оздоблення стін фасаду по об’єкту «Капітальний ремонт житлового будинку №47 пр. Відродження в м. Луцьк (утеплення фасадів)» подана у вигляді копії завіреної учасником, та не містить підпису та відбитку печатки банківської установи; - Відповідно до вимог п.1 Розділу 3 тендерної документації, Повноваження щодо підпису документів у складі тендерної пропозиції, а так само інші повноваження на представництво інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі, підтверджуються наданням: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами торгів): копій розпорядчих документів, про призначення (обрання) на посаду відповідної особи; копії наказу про призначення та/або протоколу зборів засновників, тощо, разом з копіями паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства, а так само разом із витягом з установчих документів учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи. Всупереч зазначеній вимозі, у складі пропозиції відсутній витяг з установчих документів учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) уповноваженої особи на представництво інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі (у файлі з назвою «витяг із статуту» наявна інформація про засновника підприємства і його місцезнаходження), а також копія паспорту зазначеної особи надана не в повному обсязі.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Члени комітету розглянули документи, розміщені ПП «Галспецбуд» в електронній системі закупівель PROZORRO. За результатами розгляду, з’ясовано, що: - Всупереч вимогам п.1.2. Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації діючий договір суборенди приміщення №01/02 від 01.02.2019 року наданий не в повному обсязі (відсутній додаток 1); - Відповідно до вимог п.1.2. Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження правових підстав використання будівель офісу/складу учасник надає у складі тендерної пропозиції діючий договір оренди приміщень або документ про право власності на нього. Згідно ч. 2 ст. 793 ЦК України договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню, всупереч зазначеним нормам договір № 1 оренди офісного приміщення від 12.06.2016 року укладений строком на 6,5 років, нотаріально не посвідчений та не містить акту передачі-прийняття в оренду приміщень, що є додатком до договору; - Всупереч вимогам п.2.5. Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації відсутня копія кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації; - Відповідно до вимог пп.3.1. та 3.2. Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати позитивні відгуки щодо виконання аналогічних робіт та копії договорів виконання цих робіт за вищевказаними відгуками, завірену учасником. В складі пропозиції учасника міститься файл із назвою «п. 3.1. відгуки», в якому знаходиться 3 відгуки щодо виконання аналогічних робіт, проте в пропозиції відсутня копія договору та документи, які підтверджують виконання робіт по договору №0110/19-Л від 02.10.2019 року про виконання робіт з утеплення фасадів на об’єкті «Капітальний ремонт житлового будинку №47 пр. Відродження в м. Луцьк (утеплення фасадів)» - Всупереч вимогам п. 3.2. Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації копії договорів виконання аналогічних робіт не містять додатків №1 до даних договорів (кошторисів), що є невід’ємною частиною договору; - Всупереч вимогам п. 3.3. Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації в копіях документів, що згідно будівельних норм підтверджують приймання виконаних будівельних робіт (акт приймання виконаних будівельних робіт щодо капітального ремонту житлового будинку по вул. Макарова, 10 в м. Рівне) відсутні сторінки 7, 8, 9; - Всупереч вимогам п. 3.4. Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації довідки (виписка чи інший документ) з банку про підтвердження оплат по договору №0102/19-Л від 01.02.2019 року про виконання робіт з утеплення та оздоблення стін фасаду по об’єкту «Капітальний ремонт житлового будинку №47 пр. Відродження в м. Луцьк (утеплення фасадів)» подана у вигляді копії завіреної учасником, та не містить підпису та відбитку печатки банківської установи; - Відповідно до вимог п.1 Розділу 3 тендерної документації, Повноваження щодо підпису документів у складі тендерної пропозиції, а так само інші повноваження на представництво інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі, підтверджуються наданням: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами торгів): копій розпорядчих документів, про призначення (обрання) на посаду відповідної особи; копії наказу про призначення та/або протоколу зборів засновників, тощо, разом з копіями паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства, а так само разом із витягом з установчих документів учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи. Всупереч зазначеній вимозі, у складі пропозиції відсутній витяг з установчих документів учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) уповноваженої особи на представництво інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі (у файлі з назвою «витяг із статуту» наявна інформація про засновника підприємства і його місцезнаходження), а також копія паспорту зазначеної особи надана не в повному обсязі.
Код ЄДРПОУ | 38552541 |
---|---|
Поштова адреса | 33013, Україна, Рівненська область, місто Рівне, ВУЛИЦЯ ГРИГОРІЯ СКОВОРОДИ, будинок 23 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр Кушнір |
Телефон | +380673606350 |
Ел. пошта | kushnir.o@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-05-26-015324-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 6 400 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 32 000.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 32 000.00 UAH |
Період уточнень | до 6 червня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 12 червня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 16 червня, 00:00 |
Дата останніх змін | 10 липня, 00:01 |
Аукціон |
16 червня, 14:58 Переглянути |
Початок аукціону: | 16 червня, 14:37 |
Капітальний ремонт будівлі спального корпусу Київського державного фахового хореографічного коледжу, розташованого по вулиці Парково-Сирецькій, 4 у м.Київ (заміна вікон, дверей, влаштування гідроізоляції фундаментів та приямків)1 робота Адреса поставки: 04112, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Парково-Сирецька, 4 Строк: до 30.09.2021 03:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі журналу обліку виконаних робіт (форма № КБ-6), актів виконаних робіт (форма КБ-2, КБ-3) підписаними уповноваженими представниками сторін. Вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, визначається в межах вартості робіт, передбачених договірною ціною, із урахуванням виконаних обсягів робіт. Журнал обліку виконаних робіт (форма № КБ-6) є документом, який може слугувати підставою для складання звітності з виконання будівельно-монтажних робіт, використання основних матеріалів, здійснення контролю за обсягами робіт тощо. На основі даних Журналу виконаних робіт складається Акт приймання виконаних підрядних робіт (типова форма №КБ-2в) або Довідка про вартість виконаних підрядних робіт і витрат (типова форма № КБ-3), на підставі яких формуються рахунки для оплати Замовником. Акт виконаних робіт оформлюється належним чином Підрядником тільки на завершені роботи відповідного виду по окремим приміщенням (роботам) не частіше одного разу на місяць і подається для підписання Замовнику, який повинен розглянути та підписати Акт протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту надання цих документів Підрядником або письмово мотивувати відмову від прийняття робіт. Замовник підписує акт виконаних робіт лише за умови наявності підпису представника спеціалізованої інжинірингової організації, яка надає Замовнику послуги з технічного нагляду та контролю за виконанням робіт, підписаних Сторонами актів прихованих робіт, наданої виконавчої документації, звітів про хід виконання робіт та сертифікатів на основні матеріали. Замовник сплачує кінцеву вартість виконаних робіт після відшкодування Підрядником за спожиту електроенергію та воду на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3 та Акта приймання виконаних робіт за формою № КБ-2В не пізніше 5 (п’яти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Київський державний фаховий хореографічний коледж |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02214946 |
Поштова адреса | 04112, Україна, Київська область, Київ, вул. Парково-Сирецька, 4 |
Ім'я |
Соколов Олександр Михайлович |
Телефон | 380444569470 |
Ел. пошта | kdhu@ukr.net |