На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
158 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Текст перекладу повинен бути засвідчений підписом уповноваженої особи Учасника і печаткою Учасника або засвідчений нотаріально, або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Ідентифікаційний номер | UA-2021-05-27-002247-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 2 червня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 7 червня, 00:00 |
Дата останніх змін | 16 червня, 11:55 |
Очікувана вартість закупівлі | 158 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 8 червня, 14:36 Переглянути |
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 790.00 UAH з ПДВ |
---|
Біндери для паперу 25 мм420 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 28.12.2021 12:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Біндери для паперу 32 мм312 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 28.12.2021 12:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Біндери для паперу 41 мм396 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 28.12.2021 12:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Біндери для паперу 51 мм144 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 28.12.2021 12:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Бейдж13 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 28.12.2021 12:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Гумка144 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 28.12.2021 12:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Гумки для грошей7 пачка Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 28.12.2021 12:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Коректор-рідина80 флакон Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 28.12.2021 12:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Коректор-ручка144 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 28.12.2021 12:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Маркер перманентний червоний10 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 28.12.2021 12:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Маркер перманентний чорний10 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 28.12.2021 12:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Маркер перманентний фіолетовий10 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 28.12.2021 12:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Маркер перманентний синій10 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 28.12.2021 12:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Маркер перманентний зелений10 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 28.12.2021 12:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Набір маркерів54 пачка Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 28.12.2021 12:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Ніж канцелярський1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 28.12.2021 12:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Олівець чорно графітний з гумкою600 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 28.12.2021 12:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Папір офісний А41200 пачка Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 28.12.2021 12:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Папір офісний А5400 пачка Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 28.12.2021 12:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Папка реєстратор30 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 28.12.2021 12:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Папка реєстратор74 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 28.12.2021 12:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Набір настільний6 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 28.12.2021 12:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Ручка кулькова чорна100 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 28.12.2021 12:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Ручка кулькова синя1300 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 28.12.2021 12:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Ручка кулькова червона150 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 28.12.2021 12:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Ручка гелева зелена12 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 28.12.2021 12:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Скоби №10100 пачка Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 28.12.2021 12:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Скоби №24/6200 пачка Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 28.12.2021 12:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Скоби №26/615 пачка Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 28.12.2021 12:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Скоби №23/234 пачка Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 28.12.2021 12:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Скріпки канцелярські 28 мм130 пачка Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 28.12.2021 12:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Скріпки канцелярські 50 мм30 пачка Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 28.12.2021 12:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Скріпки канцелярські 78 мм10 пачка Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 28.12.2021 12:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Степлер №102 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 28.12.2021 12:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Степлер №2415 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 28.12.2021 12:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Степлер потужний №232 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 28.12.2021 12:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Стержень кульковий5 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 28.12.2021 12:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Чинка металева26 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 28.12.2021 12:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Файли для документів А52 пачка Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 28.12.2021 12:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Файли для документів А4102 пачка Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 28.12.2021 12:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Дошка магнітно-маркерна1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 28.12.2021 12:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Набір маркерів для дошок1 набір Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 28.12.2021 12:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Губка для дошок1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 28.12.2021 12:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 23863399 |
---|---|
Поштова адреса | 65020, Україна, Одеська область, Одеса, ул. Л. Толстого, б.30 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Байдан Ольга |
Телефон | 380503370490 |
Ел. пошта | baydan.o@tu.odessa.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 38402792 |
---|---|
Поштова адреса | 02094, Україна, Київська область, Київ, ЧЕРВОНОТКАЦЬКА, будинок 71 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Кравець Леонід Павлович |
Телефон | 0444958851 |
Ел. пошта | SAMTEX_TENDER@UKR.NET |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Центральна поліклініка Міністерства внутрішніх справ України |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08735095 |
Поштова адреса | 01024, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Пилипа Орлика, буд.12, Печерський р-н, м. Київ, ін. 01024 |
Ім'я |
Машук Віталій Вікторович 0(44) 256-03-83, cp@mvs.gov.ua |
Ел. пошта | v_mashuk@mvs.gov.ua |