На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
17 500 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 33901492 |
---|---|
Поштова адреса | 61072, Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ ДВАДЦЯТЬ ТРЕТЬОГО СЕРПНЯ, будинок 31-Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Євген Скубак |
Телефон | +380577522200 |
Ел. пошта | interfor.tender2020@gmail.com |
Контакти
Документи
Субпідрядник
Товариство з обмеженою відповідальністю «СЕА Електротехніка» вул. Краківська, буд.13-Б, офіс 128, м. Київ, 02094, т. (044) 291-00-20
Код ЄДРПОУ | 38013262 |
---|---|
Поштова адреса | 02094, Україна, Київська область, Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ КРАКІВСЬКА, будинок 13-Б, корпус 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Липко Сергей Станиславович |
Телефон | 380442910041 |
Ел. пошта | lss@sea.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-05-28-009811-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 17 500 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 90 000.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 87 500.00 UAH |
Період уточнень | до 25 червня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 1 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 5 липня, 12:00 |
Дата останніх змін | 30 липня, 16:00 |
Аукціон |
19 липня, 14:27 Переглянути |
Ремонт дорігRoad-repair works1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.10.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45233142-6, Ремонт доріг Код UA-ROAD: H-08, Бориспіль - Дніпро - Запоріжжя (через м. Кременчук) - Маріуполь |
За заявкою Виконавця Замовником може розглядатися надання попередньої оплати на умовах та з урахуванням вимог встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 (з урахуванням змін). Попередня оплата надається за заявкою Виконавця на виконання ремонтно-будівельних робіт при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30 відсотків річного обсягу фінансування послуг з періодичністю перерахування один раз на місяць та у разі відсутності непогашеної дебіторської заборгованості. Підрядник зобов’язується використати отриману попередню оплату впродовж трьох місяців з дня її отримання. У разі надання попередньої оплати у четвертому кварталі поточного року - Виконавець зобов’язується використати отриману попередню оплату не пізніше закінчення строку надання послуг, визначеного у п.5.1 цього договору. Невикористані суми попередньої оплати Виконавець повертає на рахунок Замовника в органі Казначейства не пізніше останнього дня вказаного строку. У випадку не повернення Підрядником суми попередньої оплати в цей строк, з наступного дня починається прострочення виконання цього зобов’язання Підрядником. Попередня оплата здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати подання заявки. Використані суми попередньої оплати підтверджуються актами виконаних робіт ф. КБ-2в, ф.КБ-3, що підписані обома сторонами цього Договору.
Тип оплати: Аванс
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги. Замовник здійснює щомісячні та проміжні платежі за надані послуги на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін. Замовник здійснює розрахунки з розробки проектної документації здійснюється проміжними платежами відповідно до "Акту здачі-приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт", вартість та обсяг яких визначається на підставі наданої документації та згідно виконавчого кошторису.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Повна назва організації | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ | 25946285 |
Назва організації | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 25946285 |
Поштова адреса | 84333, Україна, Донецька область, Краматорськ, ВУЛИЦЯ УРАЛЬСЬКА, будинок 12 |
Ім'я |
Шуранова Тетяна |
Телефон | 380504508120 |
Ел. пошта | OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA |