На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Документи, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції: 1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту); - для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність; - для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця; - для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи. У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання. 2. Довідку довільної форми щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Копію (копії) аналогічного(их) договору(ів), та копію наказу на призначення відповідальної особи (осіб) за здійснення технічного нагляду за цим договором(ами), виданого на особу, яку Учасник пропонує залучити до виконання робіт з технічного нагляду та копію (копії) документів, які підтверджують виконання зобов’язань учасником за цим (цими) аналогічним(ими) договором(ами) (наприклад акт приймання фактично виконаних робіт) . Аналогічним договором буде вважатися договір щодо виконання робіт з технічного нагляду за будівельними роботами з реконструкції на об’єкті, що за класом наслідків (відповідальності) відноситься до СС2 або СС3. 3. Копію кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця за професією інженер технічного нагляду /довідку довільної форми в якій зазначити посилання на реєстр атестованих осіб за професією інженер технічного нагляду. 4. Довідку довільної форми, за підписом уповноваженої особи Учасника, про наявність у штаті працівника за професією інженер технічного нагляду та надання копії наказу про прийом/призначення працівника на відповідну посаду.* *Документи за п.4 не надаються якщо Учасник (Фізична особа-підприємець) планує особисто виконувати роботи з технічного нагляду 5. Копію сертифікату, який надано Учаснику, на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» за кодом ДКПП 71.12-Діяльність у сфері інжирінгу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах. 6. Надати копію Договору добровільного страхування відповідальності перед третіми особами, страхувальником в якому є особа, яку Учасник пропонує залучити до виконання робіт з технічного нагляду, предметом договору є страхування на виконання цією особою професійної діяльності. 7. Довідку за формою «Пропозиція» наведеною в документах до закупівлі, яка повинна містити інформацію про вартість робіт та погодження з вимогами Замовника. 8. Копію договору (ліцензії), яким надано право Учаснику на користування ліцензійним програмним комплексом АВК або ІВК/ договір щодо надання послуг з постачання оновлень ліцензійної комп’ютерної програми АВК/ІВК. З метою одержання інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції, Учаснику необхідно оглянути об’єкт будівництва, на якому будуть виконуватись роботи, ознайомитись з технічною документацією об’єкта будівництва можно за посиланням на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-10-002635-b. Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником спрощеної закупівлі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 3027902413 |
---|---|
Поштова адреса | 42343, Україна, Сумська область, селище Сад, вул.Зелена, б.3, кв.1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Глух Вадим Петрович |
Телефон | +380991105053 |
Ел. пошта | gluh_v@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-06-01-004299-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 234 097.46 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 170.48 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 7 червня, 10:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 10 червня, 16:00 |
Дата останніх змін | 17 червня, 09:59 |
Роботи з технічного нагляду по об'єкту: " Реконcтрукція учбового корпусу СумДУ за адресою: м.Суми, вул. Санаторна,1 (коригування) " (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва")1 робота Адреса поставки: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Санаторна,1 Строк: до 10.08.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 71247000-1, Нагляд за будівельними роботами |
Замовник здійснює оплату за виконані роботи протягом 10 днів з дня підписання Сторонами акту виконаних робіт з технічного нагляду та наданого рахунку
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Сумський державний університет |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05408289 |
Поштова адреса | 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2 |
Ім'я |
Берестовська Ольга Іллівна |
Телефон | 380542687825 |
Ел. пошта | o.berestovskaya@tender.sumdu.edu.ua |