На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
12 649 445.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 42762423 |
---|---|
Поштова адреса | 58029, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул Каспрука Павла 15 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Воробйов Денис Олексійович |
Телефон | +380667529185 |
Ел. пошта | pva.kotigoroshko@gmail.com |
Контакти
Документи
Субпідрядник
без залучення субпідрядників
Код ЄДРПОУ | 36346417 |
---|---|
Поштова адреса | 60413, Україна, Чернівецька область, Волока, Україна, Чернівецька область, с.Волока, вул. Александры, 51А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Костиняк Микола Дмитрович |
Телефон | +380372538587 |
Ел. пошта | kapital_cv@i.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-06-02-007988-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 12 649 445.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 126 494.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 63 247.00 UAH |
Період уточнень | до 8 червня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 14 червня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 18 червня, 00:00 |
Дата останніх змін | 5 липня, 17:32 |
Аукціон |
18 червня, 14:23 Переглянути |
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – інші (код ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») «Капітальний ремонт (благоустрій) частини території парку КП «Парк Жовтневий» на вул. Воробкевича Сидора з влаштуванням оглядового майданчика і встановленням флагштоку Державного прапора України в м. Чернівці»1 робота Адреса поставки: 58032, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Воробкевича Сидора Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Підряднику/Генпідряднику до початку робіт може надаватися аванс у порядку визначеному Постановою КМУ від 04.12.2019 № 1070 (зі змінами) на придбання матеріалів, цей аванс не може перевищувати 30% вартості річного обсягу робіт. Аванс надається протягом семи робочих днів з дня отримання рахунку-фактури від Підряника/Генпідрядника. Підрядник/Генпідрядник зобов’язаний використати аванс впродовж трьох місяців з дня надходження коштів на рахунок (але в будь-якому випадку до закінчення бюджетного року), надавши при цьому в зазначений термін акти приймання виконаних будівельних робіт. У випадку невикористання авансу протягом зазначеного терміну, кошти повернути на розрахунковий рахунок Замовника. Оплата авансу здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки Підрядника/Генпідрядника відкриті в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником/Генпідрядником.
Тип оплати: Аванс
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи у порядку визначеному Постановою КМУ від 27 грудня 2001 р. № 1764 (зі змінами) протягом семи робочих днів з дня отримання підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Департамент капітального будівництва, містобудування та архітектури Чернівецької обласної державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04014252 |
Поштова адреса | 58013, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 194а |
Ім'я |
Юрій Степанович Штефуник |
Телефон | +380372576668 |
Ел. пошта | ukb@bukoda.gov.ua |