На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: АТ "Укрпошта" з метою забезпечення прозорого та конкурентного вибору партнера проекту «Будівництво Складського комплексу Depot_Ivano-Frankivsk», проводить «допорогову закупівлю» в електронній системі закупівель Prozorro для організації аукціону. Проведення вказаної процедури не має на меті закупівлю товарів, робіт чи по послуг та їх оплату. Учасник (або учасники), чия пропозиція буде найбільш економічно вигідною, матиме можливість укласти договір з АТ Укрпошта Інвестиційний Договір, Договір купівлі-продажу земельної ділянки. Контактна особа щодо технічних питань - Лесь Вячеславович Коваленко, +380501004223, kovalenko-lv@ukrposhta.ua АТ "Укрпошта вимагає від учасників: Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» ( із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам, встановленим Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Розмір забезпечення пропозиції: 2 000 000 грн. (два мільйони грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам документації), відхиляється Замовником. Банківські реквізити Замовника: АТ «УКРПОШТА» код ЄДРПОУ 21560045 Місцезнаходження та адреса для листування: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 22 Міжнародний банківський рахунок (IBAN) UA353004650000000260093011852 Головне операційне управління АТ «ОЩАДБАНК» в м. Києві
Ідентифікаційний номер | UA-2021-06-02-012264-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 13 000 000.00 USD з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 130 000.00 USD з ПДВ |
Період уточнень | до 29 червня, 20:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 5 липня, 20:00 |
Дата останніх змін | 5 липня, 20:02 |
Будівництво Складського комплексу Depot_Ivano-Frankivsk1 одиниця Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2031 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45210000-2, Будівництво будівель Код ДК 018-2000: 1252.8, Склади універсальні |
Перший Платіж перераховується Інвестором протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Фінального Акту огляду, передбаченого пунктом 5.20 цього Договору, у розмірі що становить 12,5 (дванадцять цілих п’ять десятих) % від розміру Інвестиції Інвестора, зазначеної у п. 4.1.1 Договору. Оплата здійснюється в національній валюті України гривні за безготівковим розрахунком на підставі рахунку на оплату, який Підприємство надає Інвестору протягом 3-х робочих днів з дати підписання Сторонами Фінального Акту огляду.
Тип оплати: Аванс
Період: 14 банківських днів
Розмір оплати: 12.50%
Подальші розрахунки за Об’єкт інвестування здійснюються Інвестором протягом 96 місяців з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі Складського комплексу (Об’єкту інвестування) рівними частинами від загальної суми зобов’язання до сплати, що становить різницю між ціною складського комплексу (з урахуванням ПДВ) згідно з Актом приймання-передачі та сумою першого Платежу, сплаченого згідно з п. 4.3.1 Договору. Загальна сума зобов’язання до сплати визначається в Акті приймання-передачі в гривні та одночасно фіксується в еквіваленті доларів США за офіційним курсом НБУ гривні до долара США на дату складання такого Акту приймання-передачі. Протягом 5 робочих днів з дати підписання Акту приймання-передачі Підприємство складає за формою Додатку №4 до Договору та передає на підпис Інвестору фактичний Графік платежів, що погоджується Сторонами. Оплата чергових платежів здійснюється Інвестором на дату оплати, визначену фактичним Графіком платежів, на підставі рахунку, наданого Підприємством. Підприємство складає рахунок на оплату кожного чергового Платежу на дату складання, визначену у фактичному Графіку платежів, та передає його Інвестору не пізніше наступного робочого дня за датою складання. Якщо Підприємство не надало Інвестору рахунок на оплату у зазначений у цьому пункті термін, строк Платежу, зазначений у фактичному Графіку платежів, подовжується і становить 2 робочих дні від фактичної дати отримання рахунку Інвестором. При цьому, сума платежу визначається за офіційним курсом валют на дату складання рахунку, встановлену фактичним Графіком платежів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 87.50%
Назва організації | АТ "Укрпошта" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 21560045 |
Поштова адреса | 01001, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Ім'я |
Андрій Шифрук |
Телефон | +380443232078 |
Ел. пошта | shyfruk-ao@ukrposhta.ua |