На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Сума забезпечення: 12 334,00 гривень Строк дії забезпечення: відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. Електронна банківська гарантія повинна бути безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Станишівська сільська рада Житомирського району Житомирської області (код ЄДРПОУ 04348444), р/р UA618201720355109001002034913 в ДКСУ м.Київ МФО 820172 суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації) та не може бути відкликана протягом строку її дії. Банківська гарантія повинна бути надана в складі тендерної пропозиції та оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та вимог та форми Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. №2628. Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41198416 |
---|---|
Поштова адреса | 10024, Україна, Житомирська область, місто Житомир, ВУЛИЦЯ ВІТРУКА, будинок 9 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Ганна Слободенко |
Телефон | +380971518657 |
Ел. пошта | rolik8910@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-06-10-008305-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 466 914.40 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 12 350.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 12 334.00 UAH |
Період уточнень | до 26 червня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 2 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 6 липня, 10:00 |
Дата останніх змін | 6 липня, 10:02 |
«Реконструкція пішохідного тротуару по вул. Бориса Тена (від вул. Енергетиків до вул. Лісової) та по вул. Шкільній в с. Зарічани, Житомирського району, Житомирської області»1 робота Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.05.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
За наявності бюджетного фінансування Замовник має право, але не зобов’язаний, перерахувати Підряднику попередню оплату (авансу) для виконання робіт річного обсягу передбаченого проектно-кошторисною документацією на розрахунковий рахунок Підрядника у розмірі до 30% (тридцяти відсотків) від розміру фінансування відповідного року, наведеного у п.3.1. Договору, а саме: 255 000,00 грн. (двісті п’ятдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ 42 500,00 грн., що передбачено Постановою Кабінету Міністрів України від 08.02.2021 року №97 «Про внесення Про внесення зміни до пункту 15-1 постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641».
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Оплата виконаних робіт проводиться поетапно проміжними платежами по мірі виконання робіт та в межах фактичних надходжень на реєстраційний рахунок Замовника. Замовник здійснює платежі тільки за фактично виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Станишівська сільська рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04348444 |
Поштова адреса | 12430, Україна, Житомирська область, Житомирський р-н, с. Станишівка, Вул. Кооперативна, 3 |
Ім'я |
Олександр Цьмох |
Телефон | +519945 |
Ел. пошта | stansilrada@ukr.net |