На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
18 000.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) 1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі - Департамент); Пр. О.Поля,1 м. Дніпро, 49004; код за ЄДРПОУ – 43487092; 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015 – ЄЗС: 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги. Послуги з поточного ремонту стаціонарної металевої рекламної конструкції (білборду) за адресою: м. Дніпро, вул. Старокозацька, 70 3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Виконавець повинен надати послугу з поточного ремонту стаціонарних металевих рекламних конструкцій. Якість цих послуги повинна відповідати вимогам ДСТУ Б.1.1-1-2013. «Правила визначення вартості будівництва» Поточний ремонт здійснюється відповідно дефектного акту наданого Замовником у строки передбачені Договором. За для визначення характеру робіт, працівники Замовника спільно з Виконавцем оглянули об’єкти стаціонарних металевих рекламних конструкцій (білбордів) в цілому. В деяких було зафіксовано виявлені дефекти та зазначено заходи, які необхідно буде вжити щодо їх повного усунення. Висновки огляду було оформлено шляхом складання дефектного акту. На підставі дефектного акту Виконавцем складено кошторисну документацію на проведення послуги з поточного ремонту стаціонарних металевих рекламних конструкцій. Згідно пункту 3 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708, під час здійснення закупівлі послуги з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», тому якщо по конкретному об’єкту (споруді) не витрачались кошти в поточному році, то при потребі до 50 000,00 грн. Замовник може укладати прямий договір з оприлюдненням звіту про укладений договір. 4. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі «50230000-6 -«Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги» відповідає розрахунку видатків до кошторису департаменту на 2021 рік (загальний фонд) за КПКВК 2311142 «Інші програми та заходи у сфері освіти» 5. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до актуальних цін на подібні послуги та становить 18000,00 грн з ПДВ, що відповідає розміру бюджетного призначення.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2021-06-14-005882-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 18 000.00 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 14 червня, 12:38 |
---|
ДК 021:2015 – ЄЗС: 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги. Послуги з поточного ремонту стаціонарної металевої рекламної конструкції (білборду) за адресою: м. Дніпро, вул. Старокозацька, 701 послуга Адреса поставки: 49004, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Олександра Поля,1 Строк: до 30.06.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50230000-6, Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги |
Назва організації | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА КОМУНІКАЦІЙ З ГРОМАДСЬКІСТЮ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43487092 |
Поштова адреса | 49004, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, Центральний район ПРОСПЕКТ ОЛЕКСАНДРА ПОЛЯ будинок 1 |
Ім'я |
Світлана Кокоріна |
Телефон | +380567454122 |
Ел. пошта | sakva@adm.dp.gov.ua |