На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 995 679.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі викладено у додатку № 5 до оголошення. Визначення найбільш економічно вигідної пропозиції проводиться на основі єдиного критерію «Ціна» 100%.
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Код ЄДРПОУ | 42229523 |
---|---|
Поштова адреса | 03194, Україна, Київська область, Київ, бульвар Кольцова, будинок 14 Л, групи 301-302, приміщення 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Клименко Олександра Миколаївна |
Телефон | 380672097113,380672097113 |
Ел. пошта | ak@roadcti.com |
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Код ЄДРПОУ | 36953818 |
---|---|
Поштова адреса | 08300, Україна, Київська область, Бориспіль, вул. Привокзальна, буд. 21 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Шляхтіна Олена Юріївна |
Телефон | +380672346407 |
Ел. пошта | blan-dor@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-06-14-014204-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 995 679.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 30 000.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 18 червня, 12:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 30 червня, 10:23 |
Дата останніх змін | 16 липня, 00:04 |
Аукціон |
1 липня, 11:52 Переглянути |
Початок аукціону: | 1 липня, 11:29 |
Виконання робіт по об’єкту будівництва «Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття території КП «Київпастранс» за адресою: проспект Миколи Бажана, 3-А у Дарницькому районі м. Києва», відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013, код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт»1 робота Адреса поставки: 02121, Україна, м. Київ, Київ, проспект Миколи Бажана, 3-А Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45000000-7, Будівельні роботи та поточний ремонт |
Оплата Робіт здійснюється за власні кошти підприємства. Замовник перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі до 30% від Договірної ціни протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання заявки від Підрядника
Тип оплати: Аванс
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Оплата за виконані Роботи здійснюється Замовником протягом 90 (дев’яносто) робочих днів на підставі підписаних уповноваженими представниками сторін Актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), за фактично виконані Роботи. Сторони підписують Акти виконаних Робіт не пізніше 10 числа місяця наступного за звітним місяцем.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 31725604 |
Поштова адреса | 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Ім'я |
Ірина Кіс |
Телефон | +380504335953 |
Ел. пошта | zakupki.bud132@gmail.com |