На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
39 205 918.00 UAH
6 960 797.00 UAH
8 264 962.00 UAH
8 317 424.00 UAH
6 667 143.00 UAH
5 804 674.00 UAH
3 190 918.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Усі документи, які подаються Учасником, формуються та подаються по кожному Лоту окремо. КЕКВ:3210 - Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
Ідентифікаційний номер | UA-2021-06-23-014234-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 14 липня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 20 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 24 липня, 00:00 |
Дата останніх змін | 5 серпня, 00:01 |
Очікувана вартість закупівлі | 6 960 797.00 UAH з ПДВ |
---|
Мінімальний крок пониження | 139 215.94 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 139 215.94 UAH |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
Документи лотаЗавантажити архівом |
![]() |
---|
Санітарний модуль 17,4 м2. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 44211100-3 Модульні та переносні споруди.Sanitary module 17.4 m2. Product code defined in accordance with the Unified Procurement Dictionary, which best corresponds to the name of the nomenclature item of the subject of procurement - 44211100-3 Modular and portable structures.1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44210000-5, Конструкції та їх частини |
Модульний офіс - 17,35 м2. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 44211100-3 Модульні та переносні споруди.Modular office - 17.35 m2. Product code defined in accordance with the Unified Procurement Dictionary, which best corresponds to the name of the nomenclature item of the subject of procurement - 44211100-3 Modular and portable structures.2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44210000-5, Конструкції та їх частини |
Модуль посту охорони 4,8 м2 Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 44211100-3 Модульні та переносні споруди.Security post module 4.8 m2. Product code defined in accordance with the Unified Procurement Dictionary, which best corresponds to the name of the nomenclature item of the subject of procurement - 44211100-3 Modular and portable structures.6 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44210000-5, Конструкції та їх частини |
Модульний офіс 9,04 м2. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 44211100-3 Модульні та переносні споруди.Modular office 9.04 m2. Product code defined in accordance with the Unified Procurement Dictionary, which best corresponds to the name of the nomenclature item of the subject of procurement - 44211100-3 Modular and portable structures.2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44210000-5, Конструкції та їх частини |
Модульний офіс з складом 14,58 м2. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 44211100-3 Модульні та переносні споруди.Modular office with a warehouse of 14.58 m2. Product code defined in accordance with the Unified Procurement Dictionary, which best corresponds to the name of the nomenclature item of the subject of procurement - 44211100-3 Modular and portable structures.2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44210000-5, Конструкції та їх частини |
Санітарний модуль 11,8 м2 Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 44211100-3 Модульні та переносні споруди.Sanitary module 11.8 m2. Product code defined in accordance with the Unified Procurement Dictionary, which best corresponds to the name of the nomenclature item of the subject of procurement - 44211100-3 Modular and portable structures.1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44210000-5, Конструкції та їх частини |
Модульний офіс 27,1 м2. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 44211100-3 Модульні та переносні споруди.Modular office 27.1 m2. Product code defined in accordance with the Unified Procurement Dictionary, which best corresponds to the name of the nomenclature item of the subject of procurement - 44211100-3 Modular and portable structures.5 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44210000-5, Конструкції та їх частини |
- Учасником не надано Форму № 1 Додатку № 1 до Тендерної документації Враховуючи вищевикладене, відсутність належним чином оформлених документів у складі тендерної пропозиції учасника він має бути відхилений та не допущений до аукціону на підставі: абз. 1 ч. 1 п. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» «не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства».
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
- Учасником не надано Форму № 1 Додатку № 1 до Тендерної документації Враховуючи вищевикладене, відсутність належним чином оформлених документів у складі тендерної пропозиції учасника він має бути відхилений та не допущений до аукціону на підставі: абз. 1 ч. 1 п. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» «не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства».
Код ЄДРПОУ | 37805242 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ЯНТАРНА, будинок 42, квартира 165 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олег Мирошниченко |
Телефон | +380504004648 |
Ел. пошта | mail@artmetall.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 39268892 |
---|---|
Поштова адреса | 10001, Україна, Житомирська область, Житомир, 10001, Житомирська обл., місто Житомир, ВУЛИЦЯ ПАРАДЖАНОВА СЕРГІЯ, будинок 93 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Злобіна Світлана |
Телефон | 380503846888 |
Ел. пошта | ZSV@VIBROSEPARATOR.UA |
- Учасником не надано сертифікат відповідності вітчизняного або європейського зразка ДСТУ ISO 3834-2:2008 (ISO 3834-2:2005,IDT або діючий аналог), який вимагався п. 5. Додатку № 6 до тендерної документації. - Учасником не надано повного тексту технічних умов ТУ У 25.1-36470766-009:2017 (подано лише 1 сторінку і зміни № 3:2021) таким чином неможливо перевірити що подані ТУ відповідають вимогам (документи що підтверджують якість запропонованого товару не гіршу ніж у наведених стандартах якості) зазначеним у п. 6 Додатку № 6 до Тендерної документації яким вимагалось (Учасник у складі своєї пропозиції має надати сертифікат відповідності вітчизняного або європеського зразка: - ДСТУ Б EN 1090-1:2014 (EN 1090-1:2009+A1:2011, IDT або діючий аналог); - ДСТУ EN 1090-2:2019 (EN 1090-2:2018, IDT або діючий аналог); - ДСТУ EN 1090-2:2019 (EN 1090-2:2018, IDT або діючий аналог); - ДСТУ EN 1090-4:2019 (EN 1090-4:2018, IDT або діючий аналог). У випадку відсутності наведених чи аналогічних їм сертифікатів, учасник має надати у складі пропозиції лист з роз’ясненнями щодо відсутності в нього сертифікатів та долучити до листа документи які б підтверджували якість запропонованого ним товару не гіршу ніж у вищенаведених стандартах якості. - п. 3.7. Додатку № 5 до Тендерної документації вимагалось надання «паспорт якості (на кожну товарну позицію, що закуповується), з детальним описом Предмету закупівлі з врахуванням опису технічних, якісних, кількісних та інших вимог до предмету закупівлі (наведених Додатку 6 до цієї Тендерної документації), конструктивних частин, графічне зображення виробу, специфікацію комплектуючих елементів із зазначенням кількості елементів та їх параметрів (характеристик) ) Натомість у паспортах якості наданих учасником по модульному посту охорони у п. 11 комплектація не враховані (вікна їх параметри та кількість, двері їх параметри та кількість, відливна планка її параметри та кількість); у санітарному модулі у п. 11 комплектація не враховані (двері їх параметри та кількість, відливна планка її параметри та кількість); у модульному офісі у п. 11 комплектація не враховані ( вікна їх параметри та кількість, двері їх параметри та кількість, відливна планка її параметри та кількість) такі невідповідності знайдені по всіх паспортах якості на кожну товарну позицію що закуповувалась. Враховуючи вищевикладене, відсутність належним чином оформлених документів у складі тендерної пропозиції учасника він має бути відхилений та не допущений до аукціону на підставі: абз. 1 ч. 1 п. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» «не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства» та абз. 1 ч. 1. п. 2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» «тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
- Учасником не надано сертифікат відповідності вітчизняного або європейського зразка ДСТУ ISO 3834-2:2008 (ISO 3834-2:2005,IDT або діючий аналог), який вимагався п. 5. Додатку № 6 до тендерної документації. - Учасником не надано повного тексту технічних умов ТУ У 25.1-36470766-009:2017 (подано лише 1 сторінку і зміни № 3:2021) таким чином неможливо перевірити що подані ТУ відповідають вимогам (документи що підтверджують якість запропонованого товару не гіршу ніж у наведених стандартах якості) зазначеним у п. 6 Додатку № 6 до Тендерної документації яким вимагалось (Учасник у складі своєї пропозиції має надати сертифікат відповідності вітчизняного або європеського зразка: - ДСТУ Б EN 1090-1:2014 (EN 1090-1:2009+A1:2011, IDT або діючий аналог); - ДСТУ EN 1090-2:2019 (EN 1090-2:2018, IDT або діючий аналог); - ДСТУ EN 1090-2:2019 (EN 1090-2:2018, IDT або діючий аналог); - ДСТУ EN 1090-4:2019 (EN 1090-4:2018, IDT або діючий аналог). У випадку відсутності наведених чи аналогічних їм сертифікатів, учасник має надати у складі пропозиції лист з роз’ясненнями щодо відсутності в нього сертифікатів та долучити до листа документи які б підтверджували якість запропонованого ним товару не гіршу ніж у вищенаведених стандартах якості. - п. 3.7. Додатку № 5 до Тендерної документації вимагалось надання «паспорт якості (на кожну товарну позицію, що закуповується), з детальним описом Предмету закупівлі з врахуванням опису технічних, якісних, кількісних та інших вимог до предмету закупівлі (наведених Додатку 6 до цієї Тендерної документації), конструктивних частин, графічне зображення виробу, специфікацію комплектуючих елементів із зазначенням кількості елементів та їх параметрів (характеристик) ) Натомість у паспортах якості наданих учасником по модульному посту охорони у п. 11 комплектація не враховані (вікна їх параметри та кількість, двері їх параметри та кількість, відливна планка її параметри та кількість); у санітарному модулі у п. 11 комплектація не враховані (двері їх параметри та кількість, відливна планка її параметри та кількість); у модульному офісі у п. 11 комплектація не враховані ( вікна їх параметри та кількість, двері їх параметри та кількість, відливна планка її параметри та кількість) такі невідповідності знайдені по всіх паспортах якості на кожну товарну позицію що закуповувалась. Враховуючи вищевикладене, відсутність належним чином оформлених документів у складі тендерної пропозиції учасника він має бути відхилений та не допущений до аукціону на підставі: абз. 1 ч. 1 п. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» «не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства» та абз. 1 ч. 1. п. 2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» «тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Код ЄДРПОУ | 36470766 |
---|---|
Поштова адреса | 04053, Україна, Київська область, місто Київ, вул.Обсерваторна, буд. 25 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Іванович Олександр Іванович |
Телефон | +380634878575 |
Ел. пошта | popovichov@gmail.com |
Очікувана вартість закупівлі | 8 264 962.00 UAH з ПДВ |
---|
Мінімальний крок пониження | 165 299.24 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 165 299.24 UAH |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
Документи лотаЗавантажити архівом |
![]() |
---|
Санітарний модуль 17,4 м2. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 44211100-3 Модульні та переносні споруди.Sanitary module 17.4 m2. Product code defined in accordance with the Unified Procurement Dictionary, which best corresponds to the name of the nomenclature item of the subject of procurement - 44211100-3 Modular and portable structures.2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44210000-5, Конструкції та їх частини |
Модульний офіс 17,35 м2. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 44211100-3 Модульні та переносні споруди.Modular office 17.35 m2.. Product code defined in accordance with the Unified Procurement Dictionary, which best corresponds to the name of the nomenclature item of the subject of procurement - 44211100-3 Modular and portable structures.2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44210000-5, Конструкції та їх частини |
Модуль посту охорони 4,8 м2 Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 44211100-3 Модульні та переносні споруди.Security post module 4.8 m2. Product code defined in accordance with the Unified Procurement Dictionary, which best corresponds to the name of the nomenclature item of the subject of procurement - 44211100-3 Modular and portable structures.4 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44210000-5, Конструкції та їх частини |
Модульний офіс 9,04 м2. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 44211100-3 Модульні та переносні споруди.Modular office 9.04 m2. Product code defined in accordance with the Unified Procurement Dictionary, which best corresponds to the name of the nomenclature item of the subject of procurement - 44211100-3 Modular and portable structures.5 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44210000-5, Конструкції та їх частини |
Модульний офіс з складом 14,58 м2. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 44211100-3 Модульні та переносні споруди.Modular office with a warehouse of 14.58 m2. Product code defined in accordance with the Unified Procurement Dictionary, which best corresponds to the name of the nomenclature item of the subject of procurement - 44211100-3 Modular and portable structures.2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44210000-5, Конструкції та їх частини |
Модульний офіс 14,58 м2. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 44211100-3 Модульні та переносні споруди.Modular office of 14.58 m2. Product code defined in accordance with the Unified Procurement Dictionary, which best corresponds to the name of the nomenclature item of the subject of procurement - 44211100-3 Modular and portable structures.10 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44210000-5, Конструкції та їх частини |
- Учасником не надано Форму № 1 Додатку № 1 до Тендерної документації Враховуючи вищевикладене, відсутність належним чином оформлених документів у складі тендерної пропозиції учасника він має бути відхилений та не допущений до аукціону на підставі: абз. 1 ч. 1 п. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» «не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства».
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
- Учасником не надано Форму № 1 Додатку № 1 до Тендерної документації Враховуючи вищевикладене, відсутність належним чином оформлених документів у складі тендерної пропозиції учасника він має бути відхилений та не допущений до аукціону на підставі: абз. 1 ч. 1 п. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» «не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства».
Код ЄДРПОУ | 37805242 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ЯНТАРНА, будинок 42, квартира 165 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олег Мирошниченко |
Телефон | +380504004648 |
Ел. пошта | mail@artmetall.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 39268892 |
---|---|
Поштова адреса | 10001, Україна, Житомирська область, Житомир, 10001, Житомирська обл., місто Житомир, ВУЛИЦЯ ПАРАДЖАНОВА СЕРГІЯ, будинок 93 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Злобіна Світлана |
Телефон | 380503846888 |
Ел. пошта | ZSV@VIBROSEPARATOR.UA |
- Учасником не надано сертифікат відповідності вітчизняного або європейського зразка ДСТУ ISO 3834-2:2008 (ISO 3834-2:2005,IDT або діючий аналог), який вимагався п. 5. Додатку № 6 до тендерної документації. - Учасником не надано повного тексту технічних умов ТУ У 25.1-36470766-009:2017 (подано лише 1 сторінку і зміни № 3:2021) таким чином неможливо перевірити що подані ТУ відповідають вимогам (документи що підтверджують якість запропонованого товару не гіршу ніж у наведених стандартах якості) зазначеним у п. 6 Додатку № 6 до Тендерної документації яким вимагалось (Учасник у складі своєї пропозиції має надати сертифікат відповідності вітчизняного або європеського зразка: - ДСТУ Б EN 1090-1:2014 (EN 1090-1:2009+A1:2011, IDT або діючий аналог); - ДСТУ EN 1090-2:2019 (EN 1090-2:2018, IDT або діючий аналог); - ДСТУ EN 1090-2:2019 (EN 1090-2:2018, IDT або діючий аналог); - ДСТУ EN 1090-4:2019 (EN 1090-4:2018, IDT або діючий аналог). У випадку відсутності наведених чи аналогічних їм сертифікатів, учасник має надати у складі пропозиції лист з роз’ясненнями щодо відсутності в нього сертифікатів та долучити до листа документи які б підтверджували якість запропонованого ним товару не гіршу ніж у вищенаведених стандартах якості. - п. 3.7. Додатку № 5 до Тендерної документації вимагалось надання «паспорт якості (на кожну товарну позицію, що закуповується), з детальним описом Предмету закупівлі з врахуванням опису технічних, якісних, кількісних та інших вимог до предмету закупівлі (наведених Додатку 6 до цієї Тендерної документації), конструктивних частин, графічне зображення виробу, специфікацію комплектуючих елементів із зазначенням кількості елементів та їх параметрів (характеристик) ) Натомість у паспортах якості наданих учасником по модульному посту охорони у п. 11 комплектація не враховані (вікна їх параметри та кількість, двері їх параметри та кількість, відливна планка її параметри та кількість); у санітарному модулі у п. 11 комплектація не враховані (двері їх параметри та кількість, відливна планка її параметри та кількість); у модульному офісі у п. 11 комплектація не враховані ( вікна їх параметри та кількість, двері їх параметри та кількість, відливна планка її параметри та кількість) такі невідповідності знайдені по всіх паспортах якості на кожну товарну позицію що закуповувалась. Враховуючи вищевикладене, відсутність належним чином оформлених документів у складі тендерної пропозиції учасника він має бути відхилений та не допущений до аукціону на підставі: абз. 1 ч. 1 п. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» «не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства» та абз. 1 ч. 1. п. 2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» «тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
- Учасником не надано сертифікат відповідності вітчизняного або європейського зразка ДСТУ ISO 3834-2:2008 (ISO 3834-2:2005,IDT або діючий аналог), який вимагався п. 5. Додатку № 6 до тендерної документації. - Учасником не надано повного тексту технічних умов ТУ У 25.1-36470766-009:2017 (подано лише 1 сторінку і зміни № 3:2021) таким чином неможливо перевірити що подані ТУ відповідають вимогам (документи що підтверджують якість запропонованого товару не гіршу ніж у наведених стандартах якості) зазначеним у п. 6 Додатку № 6 до Тендерної документації яким вимагалось (Учасник у складі своєї пропозиції має надати сертифікат відповідності вітчизняного або європеського зразка: - ДСТУ Б EN 1090-1:2014 (EN 1090-1:2009+A1:2011, IDT або діючий аналог); - ДСТУ EN 1090-2:2019 (EN 1090-2:2018, IDT або діючий аналог); - ДСТУ EN 1090-2:2019 (EN 1090-2:2018, IDT або діючий аналог); - ДСТУ EN 1090-4:2019 (EN 1090-4:2018, IDT або діючий аналог). У випадку відсутності наведених чи аналогічних їм сертифікатів, учасник має надати у складі пропозиції лист з роз’ясненнями щодо відсутності в нього сертифікатів та долучити до листа документи які б підтверджували якість запропонованого ним товару не гіршу ніж у вищенаведених стандартах якості. - п. 3.7. Додатку № 5 до Тендерної документації вимагалось надання «паспорт якості (на кожну товарну позицію, що закуповується), з детальним описом Предмету закупівлі з врахуванням опису технічних, якісних, кількісних та інших вимог до предмету закупівлі (наведених Додатку 6 до цієї Тендерної документації), конструктивних частин, графічне зображення виробу, специфікацію комплектуючих елементів із зазначенням кількості елементів та їх параметрів (характеристик) ) Натомість у паспортах якості наданих учасником по модульному посту охорони у п. 11 комплектація не враховані (вікна їх параметри та кількість, двері їх параметри та кількість, відливна планка її параметри та кількість); у санітарному модулі у п. 11 комплектація не враховані (двері їх параметри та кількість, відливна планка її параметри та кількість); у модульному офісі у п. 11 комплектація не враховані ( вікна їх параметри та кількість, двері їх параметри та кількість, відливна планка її параметри та кількість) такі невідповідності знайдені по всіх паспортах якості на кожну товарну позицію що закуповувалась. Враховуючи вищевикладене, відсутність належним чином оформлених документів у складі тендерної пропозиції учасника він має бути відхилений та не допущений до аукціону на підставі: абз. 1 ч. 1 п. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» «не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства» та абз. 1 ч. 1. п. 2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» «тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Код ЄДРПОУ | 36470766 |
---|---|
Поштова адреса | 04053, Україна, Київська область, місто Київ, вул.Обсерваторна, буд. 25 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Іванович Олександр Іванович |
Телефон | +380634878575 |
Ел. пошта | popovichov@gmail.com |
Очікувана вартість закупівлі | 8 317 424.00 UAH з ПДВ |
---|
Мінімальний крок пониження | 166 348.48 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 166 348.48 UAH |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
Документи лотаЗавантажити архівом |
![]() |
---|
Санітарний модуль 17,4 м2 Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 44211100-3 Модульні та переносні споруди.Sanitary module 17.4 m2. Product code defined in accordance with the Unified Procurement Dictionary, which best corresponds to the name of the nomenclature item of the subject of procurement - 44211100-3 Modular and portable structures.2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44210000-5, Конструкції та їх частини |
Модульний офіс 17,35 м2. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 44211100-3 Модульні та переносні споруди.Modular office 17.35 m2. Product code defined in accordance with the Unified Procurement Dictionary, which best corresponds to the name of the nomenclature item of the subject of procurement - 44211100-3 Modular and portable structures.3 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44210000-5, Конструкції та їх частини |
Модуль посту охорони 4,8 м2 Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 44211100-3 Модульні та переносні споруди.Security post module 4.8 m2. Product code defined in accordance with the Unified Procurement Dictionary, which best corresponds to the name of the nomenclature item of the subject of procurement - 44211100-3 Modular and portable structures.4 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44210000-5, Конструкції та їх частини |
Модульний офіс 9,04 м2 Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 44211100-3 Модульні та переносні споруди.Modular office 9.04 m2 Product code defined in accordance with the Unified Procurement Dictionary, which best corresponds to the name of the nomenclature item of the subject of procurement - 44211100-3 Modular and portable structures.3 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44210000-5, Конструкції та їх частини |
Модульний офіс з складом 14,58 м2. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 44211100-3 Модульні та переносні споруди.Modular office with a warehouse of 14.58 m2 Product code defined in accordance with the Unified Procurement Dictionary, which best corresponds to the name of the nomenclature item of the subject of procurement - 44211100-3 Modular and portable structures.2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44210000-5, Конструкції та їх частини |
Модульний офіс 14,58 м2. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 44211100-3 Модульні та переносні споруди.Modular office 14.58 m2 Product code defined in accordance with the Unified Procurement Dictionary, which best corresponds to the name of the nomenclature item of the subject of procurement - 44211100-3 Modular and portable structures.10 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44210000-5, Конструкції та їх частини |
- Учасником не надано Форму № 1 Додатку № 1 до Тендерної документації Враховуючи вищевикладене, відсутність належним чином оформлених документів у складі тендерної пропозиції учасника він має бути відхилений та не допущений до аукціону на підставі: абз. 1 ч. 1 п. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» «не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства».
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
- Учасником не надано Форму № 1 Додатку № 1 до Тендерної документації Враховуючи вищевикладене, відсутність належним чином оформлених документів у складі тендерної пропозиції учасника він має бути відхилений та не допущений до аукціону на підставі: абз. 1 ч. 1 п. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» «не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства».
Код ЄДРПОУ | 37805242 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ЯНТАРНА, будинок 42, квартира 165 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олег Мирошниченко |
Телефон | +380504004648 |
Ел. пошта | mail@artmetall.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 39268892 |
---|---|
Поштова адреса | 10001, Україна, Житомирська область, Житомир, 10001, Житомирська обл., місто Житомир, ВУЛИЦЯ ПАРАДЖАНОВА СЕРГІЯ, будинок 93 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Злобіна Світлана |
Телефон | 380503846888 |
Ел. пошта | ZSV@VIBROSEPARATOR.UA |
- Учасником не надано сертифікат відповідності вітчизняного або європейського зразка ДСТУ ISO 3834-2:2008 (ISO 3834-2:2005,IDT або діючий аналог), який вимагався п. 5. Додатку № 6 до тендерної документації. - Учасником не надано повного тексту технічних умов ТУ У 25.1-36470766-009:2017 (подано лише 1 сторінку і зміни № 3:2021) таким чином неможливо перевірити що подані ТУ відповідають вимогам (документи що підтверджують якість запропонованого товару не гіршу ніж у наведених стандартах якості) зазначеним у п. 6 Додатку № 6 до Тендерної документації яким вимагалось (Учасник у складі своєї пропозиції має надати сертифікат відповідності вітчизняного або європеського зразка: - ДСТУ Б EN 1090-1:2014 (EN 1090-1:2009+A1:2011, IDT або діючий аналог); - ДСТУ EN 1090-2:2019 (EN 1090-2:2018, IDT або діючий аналог); - ДСТУ EN 1090-2:2019 (EN 1090-2:2018, IDT або діючий аналог); - ДСТУ EN 1090-4:2019 (EN 1090-4:2018, IDT або діючий аналог). У випадку відсутності наведених чи аналогічних їм сертифікатів, учасник має надати у складі пропозиції лист з роз’ясненнями щодо відсутності в нього сертифікатів та долучити до листа документи які б підтверджували якість запропонованого ним товару не гіршу ніж у вищенаведених стандартах якості. - п. 3.7. Додатку № 5 до Тендерної документації вимагалось надання «паспорт якості (на кожну товарну позицію, що закуповується), з детальним описом Предмету закупівлі з врахуванням опису технічних, якісних, кількісних та інших вимог до предмету закупівлі (наведених Додатку 6 до цієї Тендерної документації), конструктивних частин, графічне зображення виробу, специфікацію комплектуючих елементів із зазначенням кількості елементів та їх параметрів (характеристик) ) Натомість у паспортах якості наданих учасником по модульному посту охорони у п. 11 комплектація не враховані (вікна їх параметри та кількість, двері їх параметри та кількість, відливна планка її параметри та кількість); у санітарному модулі у п. 11 комплектація не враховані (двері їх параметри та кількість, відливна планка її параметри та кількість); у модульному офісі у п. 11 комплектація не враховані ( вікна їх параметри та кількість, двері їх параметри та кількість, відливна планка її параметри та кількість) такі невідповідності знайдені по всіх паспортах якості на кожну товарну позицію що закуповувалась. Враховуючи вищевикладене, відсутність належним чином оформлених документів у складі тендерної пропозиції учасника він має бути відхилений та не допущений до аукціону на підставі: абз. 1 ч. 1 п. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» «не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства» та абз. 1 ч. 1. п. 2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» «тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
- Учасником не надано сертифікат відповідності вітчизняного або європейського зразка ДСТУ ISO 3834-2:2008 (ISO 3834-2:2005,IDT або діючий аналог), який вимагався п. 5. Додатку № 6 до тендерної документації. - Учасником не надано повного тексту технічних умов ТУ У 25.1-36470766-009:2017 (подано лише 1 сторінку і зміни № 3:2021) таким чином неможливо перевірити що подані ТУ відповідають вимогам (документи що підтверджують якість запропонованого товару не гіршу ніж у наведених стандартах якості) зазначеним у п. 6 Додатку № 6 до Тендерної документації яким вимагалось (Учасник у складі своєї пропозиції має надати сертифікат відповідності вітчизняного або європеського зразка: - ДСТУ Б EN 1090-1:2014 (EN 1090-1:2009+A1:2011, IDT або діючий аналог); - ДСТУ EN 1090-2:2019 (EN 1090-2:2018, IDT або діючий аналог); - ДСТУ EN 1090-2:2019 (EN 1090-2:2018, IDT або діючий аналог); - ДСТУ EN 1090-4:2019 (EN 1090-4:2018, IDT або діючий аналог). У випадку відсутності наведених чи аналогічних їм сертифікатів, учасник має надати у складі пропозиції лист з роз’ясненнями щодо відсутності в нього сертифікатів та долучити до листа документи які б підтверджували якість запропонованого ним товару не гіршу ніж у вищенаведених стандартах якості. - п. 3.7. Додатку № 5 до Тендерної документації вимагалось надання «паспорт якості (на кожну товарну позицію, що закуповується), з детальним описом Предмету закупівлі з врахуванням опису технічних, якісних, кількісних та інших вимог до предмету закупівлі (наведених Додатку 6 до цієї Тендерної документації), конструктивних частин, графічне зображення виробу, специфікацію комплектуючих елементів із зазначенням кількості елементів та їх параметрів (характеристик) ) Натомість у паспортах якості наданих учасником по модульному посту охорони у п. 11 комплектація не враховані (вікна їх параметри та кількість, двері їх параметри та кількість, відливна планка її параметри та кількість); у санітарному модулі у п. 11 комплектація не враховані (двері їх параметри та кількість, відливна планка її параметри та кількість); у модульному офісі у п. 11 комплектація не враховані ( вікна їх параметри та кількість, двері їх параметри та кількість, відливна планка її параметри та кількість) такі невідповідності знайдені по всіх паспортах якості на кожну товарну позицію що закуповувалась. Враховуючи вищевикладене, відсутність належним чином оформлених документів у складі тендерної пропозиції учасника він має бути відхилений та не допущений до аукціону на підставі: абз. 1 ч. 1 п. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» «не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства» та абз. 1 ч. 1. п. 2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» «тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Код ЄДРПОУ | 36470766 |
---|---|
Поштова адреса | 04053, Україна, Київська область, місто Київ, вул.Обсерваторна, буд. 25 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Іванович Олександр Іванович |
Телефон | +380634878575 |
Ел. пошта | popovichov@gmail.com |
Очікувана вартість закупівлі | 6 667 143.00 UAH з ПДВ |
---|
Мінімальний крок пониження | 133 342.86 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 133 342.86 UAH |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
Документи лотаЗавантажити архівом |
![]() |
---|
Санітарний модуль 17,4 м2 Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 44211100-3 Модульні та переносні споруди.Sanitary module 17.4 m2. Product code defined in accordance with the Unified Procurement Dictionary, which best corresponds to the name of the nomenclature item of the subject of procurement - 44211100-3 Modular and portable structures.2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44210000-5, Конструкції та їх частини |
Модульний офіс 17,35 м2. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 44211100-3 Модульні та переносні споруди.Modular office 17.35 m2. Product code defined in accordance with the Unified Procurement Dictionary, which best corresponds to the name of the nomenclature item of the subject of procurement - 44211100-3 Modular and portable structures.2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44210000-5, Конструкції та їх частини |
Модуль посту охорони 4,8 м2. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 44211100-3 Модульні та переносні споруди.Security post module 4.8 m2. Product code defined in accordance with the Unified Procurement Dictionary, which best corresponds to the name of the nomenclature item of the subject of procurement - 44211100-3 Modular and portable structures.3 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44210000-5, Конструкції та їх частини |
Модульний офіс 9,04 м2. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 44211100-3 Модульні та переносні споруди.Modular office 9.04 m2. Product code defined in accordance with the Unified Procurement Dictionary, which best corresponds to the name of the nomenclature item of the subject of procurement - 44211100-3 Modular and portable structures.2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44210000-5, Конструкції та їх частини |
Модульний офіс з складом 14,58 м2. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 44211100-3 Модульні та переносні споруди.Modular office with a warehouse of 14.58 m2. Product code defined in accordance with the Unified Procurement Dictionary, which best corresponds to the name of the nomenclature item of the subject of procurement - 44211100-3 Modular and portable structures.2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44210000-5, Конструкції та їх частини |
Модульний офіс 14,58 м2. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 44211100-3 Модульні та переносні споруди.Modular office 14.58 m2. Product code defined in accordance with the Unified Procurement Dictionary, which best corresponds to the name of the nomenclature item of the subject of procurement - 44211100-3 Modular and portable structures.8 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44210000-5, Конструкції та їх частини |
- Учасником не надано Форму № 1 Додатку № 1 до Тендерної документації Враховуючи вищевикладене, відсутність належним чином оформлених документів у складі тендерної пропозиції учасника він має бути відхилений та не допущений до аукціону на підставі: абз. 1 ч. 1 п. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» «не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства».
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
- Учасником не надано Форму № 1 Додатку № 1 до Тендерної документації Враховуючи вищевикладене, відсутність належним чином оформлених документів у складі тендерної пропозиції учасника він має бути відхилений та не допущений до аукціону на підставі: абз. 1 ч. 1 п. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» «не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства».
Код ЄДРПОУ | 37805242 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ЯНТАРНА, будинок 42, квартира 165 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олег Мирошниченко |
Телефон | +380504004648 |
Ел. пошта | mail@artmetall.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 39268892 |
---|---|
Поштова адреса | 10001, Україна, Житомирська область, Житомир, 10001, Житомирська обл., місто Житомир, ВУЛИЦЯ ПАРАДЖАНОВА СЕРГІЯ, будинок 93 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Злобіна Світлана |
Телефон | 380503846888 |
Ел. пошта | ZSV@VIBROSEPARATOR.UA |
- Учасником не надано сертифікат відповідності вітчизняного або європейського зразка ДСТУ ISO 3834-2:2008 (ISO 3834-2:2005,IDT або діючий аналог), який вимагався п. 5. Додатку № 6 до тендерної документації. - Учасником не надано повного тексту технічних умов ТУ У 25.1-36470766-009:2017 (подано лише 1 сторінку і зміни № 3:2021) таким чином неможливо перевірити що подані ТУ відповідають вимогам (документи що підтверджують якість запропонованого товару не гіршу ніж у наведених стандартах якості) зазначеним у п. 6 Додатку № 6 до Тендерної документації яким вимагалось (Учасник у складі своєї пропозиції має надати сертифікат відповідності вітчизняного або європеського зразка: - ДСТУ Б EN 1090-1:2014 (EN 1090-1:2009+A1:2011, IDT або діючий аналог); - ДСТУ EN 1090-2:2019 (EN 1090-2:2018, IDT або діючий аналог); - ДСТУ EN 1090-2:2019 (EN 1090-2:2018, IDT або діючий аналог); - ДСТУ EN 1090-4:2019 (EN 1090-4:2018, IDT або діючий аналог). У випадку відсутності наведених чи аналогічних їм сертифікатів, учасник має надати у складі пропозиції лист з роз’ясненнями щодо відсутності в нього сертифікатів та долучити до листа документи які б підтверджували якість запропонованого ним товару не гіршу ніж у вищенаведених стандартах якості. - п. 3.7. Додатку № 5 до Тендерної документації вимагалось надання «паспорт якості (на кожну товарну позицію, що закуповується), з детальним описом Предмету закупівлі з врахуванням опису технічних, якісних, кількісних та інших вимог до предмету закупівлі (наведених Додатку 6 до цієї Тендерної документації), конструктивних частин, графічне зображення виробу, специфікацію комплектуючих елементів із зазначенням кількості елементів та їх параметрів (характеристик) ) Натомість у паспортах якості наданих учасником по модульному посту охорони у п. 11 комплектація не враховані (вікна їх параметри та кількість, двері їх параметри та кількість, відливна планка її параметри та кількість); у санітарному модулі у п. 11 комплектація не враховані (двері їх параметри та кількість, відливна планка її параметри та кількість); у модульному офісі у п. 11 комплектація не враховані ( вікна їх параметри та кількість, двері їх параметри та кількість, відливна планка її параметри та кількість) такі невідповідності знайдені по всіх паспортах якості на кожну товарну позицію що закуповувалась. Враховуючи вищевикладене, відсутність належним чином оформлених документів у складі тендерної пропозиції учасника він має бути відхилений та не допущений до аукціону на підставі: абз. 1 ч. 1 п. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» «не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства» та абз. 1 ч. 1. п. 2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» «тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
- Учасником не надано сертифікат відповідності вітчизняного або європейського зразка ДСТУ ISO 3834-2:2008 (ISO 3834-2:2005,IDT або діючий аналог), який вимагався п. 5. Додатку № 6 до тендерної документації. - Учасником не надано повного тексту технічних умов ТУ У 25.1-36470766-009:2017 (подано лише 1 сторінку і зміни № 3:2021) таким чином неможливо перевірити що подані ТУ відповідають вимогам (документи що підтверджують якість запропонованого товару не гіршу ніж у наведених стандартах якості) зазначеним у п. 6 Додатку № 6 до Тендерної документації яким вимагалось (Учасник у складі своєї пропозиції має надати сертифікат відповідності вітчизняного або європеського зразка: - ДСТУ Б EN 1090-1:2014 (EN 1090-1:2009+A1:2011, IDT або діючий аналог); - ДСТУ EN 1090-2:2019 (EN 1090-2:2018, IDT або діючий аналог); - ДСТУ EN 1090-2:2019 (EN 1090-2:2018, IDT або діючий аналог); - ДСТУ EN 1090-4:2019 (EN 1090-4:2018, IDT або діючий аналог). У випадку відсутності наведених чи аналогічних їм сертифікатів, учасник має надати у складі пропозиції лист з роз’ясненнями щодо відсутності в нього сертифікатів та долучити до листа документи які б підтверджували якість запропонованого ним товару не гіршу ніж у вищенаведених стандартах якості. - п. 3.7. Додатку № 5 до Тендерної документації вимагалось надання «паспорт якості (на кожну товарну позицію, що закуповується), з детальним описом Предмету закупівлі з врахуванням опису технічних, якісних, кількісних та інших вимог до предмету закупівлі (наведених Додатку 6 до цієї Тендерної документації), конструктивних частин, графічне зображення виробу, специфікацію комплектуючих елементів із зазначенням кількості елементів та їх параметрів (характеристик) ) Натомість у паспортах якості наданих учасником по модульному посту охорони у п. 11 комплектація не враховані (вікна їх параметри та кількість, двері їх параметри та кількість, відливна планка її параметри та кількість); у санітарному модулі у п. 11 комплектація не враховані (двері їх параметри та кількість, відливна планка її параметри та кількість); у модульному офісі у п. 11 комплектація не враховані ( вікна їх параметри та кількість, двері їх параметри та кількість, відливна планка її параметри та кількість) такі невідповідності знайдені по всіх паспортах якості на кожну товарну позицію що закуповувалась. Враховуючи вищевикладене, відсутність належним чином оформлених документів у складі тендерної пропозиції учасника він має бути відхилений та не допущений до аукціону на підставі: абз. 1 ч. 1 п. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» «не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства» та абз. 1 ч. 1. п. 2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» «тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Код ЄДРПОУ | 36470766 |
---|---|
Поштова адреса | 04053, Україна, Київська область, місто Київ, вул.Обсерваторна, буд. 25 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Іванович Олександр Іванович |
Телефон | +380634878575 |
Ел. пошта | popovichov@gmail.com |
Очікувана вартість закупівлі | 5 804 674.00 UAH з ПДВ |
---|
Мінімальний крок пониження | 116 093.48 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 116 093.48 UAH |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
Документи лотаЗавантажити архівом |
![]() |
---|
Санітарний модуль 17,4 м2. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 44211100-3 Модульні та переносні споруди.Sanitary module 17.4 m2. Product code defined in accordance with the Unified Procurement Dictionary, which best corresponds to the name of the nomenclature item of the subject of procurement - 44211100-3 Modular and portable structures.2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44210000-5, Конструкції та їх частини |
Модульний офіс 17,35 м2. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 44211100-3 Модульні та переносні споруди.Modular office 17.35 m2. Product code defined in accordance with the Unified Procurement Dictionary, which best corresponds to the name of the nomenclature item of the subject of procurement - 44211100-3 Modular and portable structures.2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44210000-5, Конструкції та їх частини |
Модуль посту охорони 4,8 м2. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 44211100-3 Модульні та переносні споруди.Security post module 4.8 m2. Product code defined in accordance with the Unified Procurement Dictionary, which best corresponds to the name of the nomenclature item of the subject of procurement - 44211100-3 Modular and portable structures.1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44210000-5, Конструкції та їх частини |
Модульний офіс 9,04 м2. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 44211100-3 Модульні та переносні споруди.Modular office 9.04 m2. Product code defined in accordance with the Unified Procurement Dictionary, which best corresponds to the name of the nomenclature item of the subject of procurement - 44211100-3 Modular and portable structures.3 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44210000-5, Конструкції та їх частини |
Модульний офіс з складом 14,58 м2. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 44211100-3 Модульні та переносні споруди.Modular office with a warehouse of 14.58 m2. Product code defined in accordance with the Unified Procurement Dictionary, which best corresponds to the name of the nomenclature item of the subject of procurement - 44211100-3 Modular and portable structures.2 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44210000-5, Конструкції та їх частини |
Модульний офіс 14,58 м2. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 44211100-3 Модульні та переносні споруди.Modular office 14.58 m2. Product code defined in accordance with the Unified Procurement Dictionary, which best corresponds to the name of the nomenclature item of the subject of procurement - 44211100-3 Modular and portable structures.6 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44210000-5, Конструкції та їх частини |
- Учасником не надано Форму № 1 Додатку № 1 до Тендерної документації Враховуючи вищевикладене, відсутність належним чином оформлених документів у складі тендерної пропозиції учасника він має бути відхилений та не допущений до аукціону на підставі: абз. 1 ч. 1 п. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» «не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства».
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
- Учасником не надано Форму № 1 Додатку № 1 до Тендерної документації Враховуючи вищевикладене, відсутність належним чином оформлених документів у складі тендерної пропозиції учасника він має бути відхилений та не допущений до аукціону на підставі: абз. 1 ч. 1 п. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» «не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства».
Код ЄДРПОУ | 37805242 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ЯНТАРНА, будинок 42, квартира 165 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олег Мирошниченко |
Телефон | +380504004648 |
Ел. пошта | mail@artmetall.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 39268892 |
---|---|
Поштова адреса | 10001, Україна, Житомирська область, Житомир, 10001, Житомирська обл., місто Житомир, ВУЛИЦЯ ПАРАДЖАНОВА СЕРГІЯ, будинок 93 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Злобіна Світлана |
Телефон | 380503846888 |
Ел. пошта | ZSV@VIBROSEPARATOR.UA |
- Учасником не надано сертифікат відповідності вітчизняного або європейського зразка ДСТУ ISO 3834-2:2008 (ISO 3834-2:2005,IDT або діючий аналог), який вимагався п. 5. Додатку № 6 до тендерної документації. - Учасником не надано повного тексту технічних умов ТУ У 25.1-36470766-009:2017 (подано лише 1 сторінку і зміни № 3:2021) таким чином неможливо перевірити що подані ТУ відповідають вимогам (документи що підтверджують якість запропонованого товару не гіршу ніж у наведених стандартах якості) зазначеним у п. 6 Додатку № 6 до Тендерної документації яким вимагалось (Учасник у складі своєї пропозиції має надати сертифікат відповідності вітчизняного або європеського зразка: - ДСТУ Б EN 1090-1:2014 (EN 1090-1:2009+A1:2011, IDT або діючий аналог); - ДСТУ EN 1090-2:2019 (EN 1090-2:2018, IDT або діючий аналог); - ДСТУ EN 1090-2:2019 (EN 1090-2:2018, IDT або діючий аналог); - ДСТУ EN 1090-4:2019 (EN 1090-4:2018, IDT або діючий аналог). У випадку відсутності наведених чи аналогічних їм сертифікатів, учасник має надати у складі пропозиції лист з роз’ясненнями щодо відсутності в нього сертифікатів та долучити до листа документи які б підтверджували якість запропонованого ним товару не гіршу ніж у вищенаведених стандартах якості. - п. 3.7. Додатку № 5 до Тендерної документації вимагалось надання «паспорт якості (на кожну товарну позицію, що закуповується), з детальним описом Предмету закупівлі з врахуванням опису технічних, якісних, кількісних та інших вимог до предмету закупівлі (наведених Додатку 6 до цієї Тендерної документації), конструктивних частин, графічне зображення виробу, специфікацію комплектуючих елементів із зазначенням кількості елементів та їх параметрів (характеристик) ) Натомість у паспортах якості наданих учасником по модульному посту охорони у п. 11 комплектація не враховані (вікна їх параметри та кількість, двері їх параметри та кількість, відливна планка її параметри та кількість); у санітарному модулі у п. 11 комплектація не враховані (двері їх параметри та кількість, відливна планка її параметри та кількість); у модульному офісі у п. 11 комплектація не враховані ( вікна їх параметри та кількість, двері їх параметри та кількість, відливна планка її параметри та кількість) такі невідповідності знайдені по всіх паспортах якості на кожну товарну позицію що закуповувалась. Враховуючи вищевикладене, відсутність належним чином оформлених документів у складі тендерної пропозиції учасника він має бути відхилений та не допущений до аукціону на підставі: абз. 1 ч. 1 п. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» «не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства» та абз. 1 ч. 1. п. 2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» «тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
- Учасником не надано сертифікат відповідності вітчизняного або європейського зразка ДСТУ ISO 3834-2:2008 (ISO 3834-2:2005,IDT або діючий аналог), який вимагався п. 5. Додатку № 6 до тендерної документації. - Учасником не надано повного тексту технічних умов ТУ У 25.1-36470766-009:2017 (подано лише 1 сторінку і зміни № 3:2021) таким чином неможливо перевірити що подані ТУ відповідають вимогам (документи що підтверджують якість запропонованого товару не гіршу ніж у наведених стандартах якості) зазначеним у п. 6 Додатку № 6 до Тендерної документації яким вимагалось (Учасник у складі своєї пропозиції має надати сертифікат відповідності вітчизняного або європеського зразка: - ДСТУ Б EN 1090-1:2014 (EN 1090-1:2009+A1:2011, IDT або діючий аналог); - ДСТУ EN 1090-2:2019 (EN 1090-2:2018, IDT або діючий аналог); - ДСТУ EN 1090-2:2019 (EN 1090-2:2018, IDT або діючий аналог); - ДСТУ EN 1090-4:2019 (EN 1090-4:2018, IDT або діючий аналог). У випадку відсутності наведених чи аналогічних їм сертифікатів, учасник має надати у складі пропозиції лист з роз’ясненнями щодо відсутності в нього сертифікатів та долучити до листа документи які б підтверджували якість запропонованого ним товару не гіршу ніж у вищенаведених стандартах якості. - п. 3.7. Додатку № 5 до Тендерної документації вимагалось надання «паспорт якості (на кожну товарну позицію, що закуповується), з детальним описом Предмету закупівлі з врахуванням опису технічних, якісних, кількісних та інших вимог до предмету закупівлі (наведених Додатку 6 до цієї Тендерної документації), конструктивних частин, графічне зображення виробу, специфікацію комплектуючих елементів із зазначенням кількості елементів та їх параметрів (характеристик) ) Натомість у паспортах якості наданих учасником по модульному посту охорони у п. 11 комплектація не враховані (вікна їх параметри та кількість, двері їх параметри та кількість, відливна планка її параметри та кількість); у санітарному модулі у п. 11 комплектація не враховані (двері їх параметри та кількість, відливна планка її параметри та кількість); у модульному офісі у п. 11 комплектація не враховані ( вікна їх параметри та кількість, двері їх параметри та кількість, відливна планка її параметри та кількість) такі невідповідності знайдені по всіх паспортах якості на кожну товарну позицію що закуповувалась. Враховуючи вищевикладене, відсутність належним чином оформлених документів у складі тендерної пропозиції учасника він має бути відхилений та не допущений до аукціону на підставі: абз. 1 ч. 1 п. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» «не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства» та абз. 1 ч. 1. п. 2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» «тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Код ЄДРПОУ | 36470766 |
---|---|
Поштова адреса | 04053, Україна, Київська область, місто Київ, вул.Обсерваторна, буд. 25 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Іванович Олександр Іванович |
Телефон | +380634878575 |
Ел. пошта | popovichov@gmail.com |
Очікувана вартість закупівлі | 3 190 918.00 UAH з ПДВ |
---|
Мінімальний крок пониження | 63 818.36 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 63 818.36 UAH |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
Документи лотаЗавантажити архівом |
![]() |
---|
Модульний офіс 9,04 м2. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 44211100-3 Модульні та переносні споруди.Modular office 9.04 m2 Product code defined in accordance with the Unified Procurement Dictionary, which best corresponds to the name of the nomenclature item of the subject of procurement - 44211100-3 Modular and portable structures.1 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44210000-5, Конструкції та їх частини |
Модульний офіс 27,1 м2. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 44211100-3 Модульні та переносні споруди.Modular office 27.1 m2. Product code defined in accordance with the Unified Procurement Dictionary, which best corresponds to the name of the nomenclature item of the subject of procurement - 44211100-3 Modular and portable structures.5 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44210000-5, Конструкції та їх частини |
- Учасником не надано Форму № 1 Додатку № 1 до Тендерної документації Враховуючи вищевикладене, відсутність належним чином оформлених документів у складі тендерної пропозиції учасника він має бути відхилений та не допущений до аукціону на підставі: абз. 1 ч. 1 п. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» «не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства».
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
- Учасником не надано Форму № 1 Додатку № 1 до Тендерної документації Враховуючи вищевикладене, відсутність належним чином оформлених документів у складі тендерної пропозиції учасника він має бути відхилений та не допущений до аукціону на підставі: абз. 1 ч. 1 п. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» «не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства».
Код ЄДРПОУ | 37805242 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ЯНТАРНА, будинок 42, квартира 165 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олег Мирошниченко |
Телефон | +380504004648 |
Ел. пошта | mail@artmetall.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 39268892 |
---|---|
Поштова адреса | 10001, Україна, Житомирська область, Житомир, 10001, Житомирська обл., місто Житомир, ВУЛИЦЯ ПАРАДЖАНОВА СЕРГІЯ, будинок 93 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Злобіна Світлана |
Телефон | 380503846888 |
Ел. пошта | ZSV@VIBROSEPARATOR.UA |
- Учасником не надано сертифікат відповідності вітчизняного або європейського зразка ДСТУ ISO 3834-2:2008 (ISO 3834-2:2005,IDT або діючий аналог), який вимагався п. 5. Додатку № 6 до тендерної документації. - Учасником не надано повного тексту технічних умов ТУ У 25.1-36470766-009:2017 (подано лише 1 сторінку і зміни № 3:2021) таким чином неможливо перевірити що подані ТУ відповідають вимогам (документи що підтверджують якість запропонованого товару не гіршу ніж у наведених стандартах якості) зазначеним у п. 6 Додатку № 6 до Тендерної документації яким вимагалось (Учасник у складі своєї пропозиції має надати сертифікат відповідності вітчизняного або європеського зразка: - ДСТУ Б EN 1090-1:2014 (EN 1090-1:2009+A1:2011, IDT або діючий аналог); - ДСТУ EN 1090-2:2019 (EN 1090-2:2018, IDT або діючий аналог); - ДСТУ EN 1090-2:2019 (EN 1090-2:2018, IDT або діючий аналог); - ДСТУ EN 1090-4:2019 (EN 1090-4:2018, IDT або діючий аналог). У випадку відсутності наведених чи аналогічних їм сертифікатів, учасник має надати у складі пропозиції лист з роз’ясненнями щодо відсутності в нього сертифікатів та долучити до листа документи які б підтверджували якість запропонованого ним товару не гіршу ніж у вищенаведених стандартах якості. - п. 3.7. Додатку № 5 до Тендерної документації вимагалось надання «паспорт якості (на кожну товарну позицію, що закуповується), з детальним описом Предмету закупівлі з врахуванням опису технічних, якісних, кількісних та інших вимог до предмету закупівлі (наведених Додатку 6 до цієї Тендерної документації), конструктивних частин, графічне зображення виробу, специфікацію комплектуючих елементів із зазначенням кількості елементів та їх параметрів (характеристик) ) Натомість у паспортах якості наданих учасником по модульному посту охорони у п. 11 комплектація не враховані (вікна їх параметри та кількість, двері їх параметри та кількість, відливна планка її параметри та кількість); у санітарному модулі у п. 11 комплектація не враховані (двері їх параметри та кількість, відливна планка її параметри та кількість); у модульному офісі у п. 11 комплектація не враховані ( вікна їх параметри та кількість, двері їх параметри та кількість, відливна планка її параметри та кількість) такі невідповідності знайдені по всіх паспортах якості на кожну товарну позицію що закуповувалась. Враховуючи вищевикладене, відсутність належним чином оформлених документів у складі тендерної пропозиції учасника він має бути відхилений та не допущений до аукціону на підставі: абз. 1 ч. 1 п. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» «не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства» та абз. 1 ч. 1. п. 2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» «тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
- Учасником не надано сертифікат відповідності вітчизняного або європейського зразка ДСТУ ISO 3834-2:2008 (ISO 3834-2:2005,IDT або діючий аналог), який вимагався п. 5. Додатку № 6 до тендерної документації. - Учасником не надано повного тексту технічних умов ТУ У 25.1-36470766-009:2017 (подано лише 1 сторінку і зміни № 3:2021) таким чином неможливо перевірити що подані ТУ відповідають вимогам (документи що підтверджують якість запропонованого товару не гіршу ніж у наведених стандартах якості) зазначеним у п. 6 Додатку № 6 до Тендерної документації яким вимагалось (Учасник у складі своєї пропозиції має надати сертифікат відповідності вітчизняного або європеського зразка: - ДСТУ Б EN 1090-1:2014 (EN 1090-1:2009+A1:2011, IDT або діючий аналог); - ДСТУ EN 1090-2:2019 (EN 1090-2:2018, IDT або діючий аналог); - ДСТУ EN 1090-2:2019 (EN 1090-2:2018, IDT або діючий аналог); - ДСТУ EN 1090-4:2019 (EN 1090-4:2018, IDT або діючий аналог). У випадку відсутності наведених чи аналогічних їм сертифікатів, учасник має надати у складі пропозиції лист з роз’ясненнями щодо відсутності в нього сертифікатів та долучити до листа документи які б підтверджували якість запропонованого ним товару не гіршу ніж у вищенаведених стандартах якості. - п. 3.7. Додатку № 5 до Тендерної документації вимагалось надання «паспорт якості (на кожну товарну позицію, що закуповується), з детальним описом Предмету закупівлі з врахуванням опису технічних, якісних, кількісних та інших вимог до предмету закупівлі (наведених Додатку 6 до цієї Тендерної документації), конструктивних частин, графічне зображення виробу, специфікацію комплектуючих елементів із зазначенням кількості елементів та їх параметрів (характеристик) ) Натомість у паспортах якості наданих учасником по модульному посту охорони у п. 11 комплектація не враховані (вікна їх параметри та кількість, двері їх параметри та кількість, відливна планка її параметри та кількість); у санітарному модулі у п. 11 комплектація не враховані (двері їх параметри та кількість, відливна планка її параметри та кількість); у модульному офісі у п. 11 комплектація не враховані ( вікна їх параметри та кількість, двері їх параметри та кількість, відливна планка її параметри та кількість) такі невідповідності знайдені по всіх паспортах якості на кожну товарну позицію що закуповувалась. Враховуючи вищевикладене, відсутність належним чином оформлених документів у складі тендерної пропозиції учасника він має бути відхилений та не допущений до аукціону на підставі: абз. 1 ч. 1 п. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» «не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства» та абз. 1 ч. 1. п. 2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» «тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Код ЄДРПОУ | 36470766 |
---|---|
Поштова адреса | 04053, Україна, Київська область, місто Київ, вул.Обсерваторна, буд. 25 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Іванович Олександр Іванович |
Телефон | +380634878575 |
Ел. пошта | popovichov@gmail.com |
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕІНТЕГРАЦІЯ ТА ВІДНОВЛЕННЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43600078 |
Поштова адреса | 01196, Україна, м. Київ, м. Київ, пл.Лесі Українки, будинок 1 |
Ім'я |
Левіна Ірина Андріївна |
Телефон | 380970316234 |
Ел. пошта | dp-reintegration-tender@ukr.net |