На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
8 512 646.40 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Субпідрядник
не залучається
Код ЄДРПОУ | 34735493 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, г.Днепропетровск ул.Карла Либкнехта 59а оф.311 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Тарковский Сергей |
Телефон | 380503205965 |
Ел. пошта | DNEPROMONTAZH@GMAIL.COM |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 25019957 |
---|---|
Поштова адреса | 49127, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ КОСМОНАВТІВ, будинок 2, приміщення 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергей Савченко |
Телефон | +380675683424 |
Ел. пошта | 4726573@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-06-24-004257-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 8 512 646.40 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 43 000.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 30 червня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 6 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 липня, 16:00 |
Дата останніх змін | 30 липня, 15:21 |
Аукціон |
12 липня, 15:31 Переглянути |
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт трамвайної колії на перехресті вул. Криворізька та вул. Робоча» (код ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)1 робота Адреса поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, на перехресті вул. Криворізька та вул. Робоча Строк: до 23.12.2021 16:03 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Замовник може передбачати аванс на придбання матеріалів, конструкцій, обладнання, виробів, який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт (п 19 Постанови №1764 від 27.12.2001р. «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами). У разі надання авансу Замовник керується Постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070, Постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 №641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» зі змінами. Аванс надається протягом 30 (тридцяти) робочих днів на підставі рахунку-фактури за умови наявного бюджетного фінансування. Виконавець зобов’язується використовувати отриманий аванс на придбання та постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, обладнання, виробів протягом трьох місяців після отримання авансу. Після закінчення тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику, якщо інше не передбачено Законом або іншими нормативними документами
Тип оплати: Аванс
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Після оплата в розмірі 70% (за наявності авансу) за виконані роботи здійснюється на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунків на оплату робіт, протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів за умови наявного бюджетного фінансування, проміжними платежами в міру виконання робіт. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 32616520 |
Поштова адреса | 49038, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Проспект Дмитра Яворницького, 119а |
Ім'я |
Дорофєєв Сергій Володимирович (Dorofeev Sergey Volodimirovich) |
Телефон | +380632530399 |
Ел. пошта | 92181@ukr.net |