На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 857 838.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Місцезнаходження Замовника: Юридична адреса: вул. Електрометалургів,3 м. Нікополь, Дніпропетровська обл., 53210. Фактична адреса: пр. Трубників,3 м. Нікополь, Дніпропетровська обл., 53210. Категорія Замовника: згідно п.3 ч.1 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка є установою)
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені Замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, п.п. 2.7, п. 2 розділом 3 передбачено: «Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту з підтвердженням повноважень уповноваженої особи від банку, що видав таку гарантію». Учасником не надано відповідної інформації щодо покриття гарантії.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені Замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, п.п. 2.7, п. 2 розділом 3 передбачено: «Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту з підтвердженням повноважень уповноваженої особи від банку, що видав таку гарантію». Учасником не надано відповідної інформації щодо покриття гарантії.
Код ЄДРПОУ | 42282964 |
---|---|
Поштова адреса | 53207, Україна, Дніпропетровська область, Нікополь, Патріотів України,123 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Петров Володимир Миколайович |
Телефон | +380667193386 |
Ел. пошта | ooozahist@ukr.net |
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі".(згідно з п.1.4 розділу ІІІ учасником не надано лист про ознайомлення з проектом договору; відповідно до п 6 розділу ІІІ не надано лист про перелік заходів із захисту довкілля; п.7 розділ ІІІ не надано лист гарантію про надання сертифікатів на матеріали після виконання робіт; п. 7 розділ ІІІ не надано інформацію щодо не залучення субпідрядника; згідно Додатку 2 учасником не надано гарантійний лист що роботи розпочнуться не пізніше ніж за 5 робочих днів з моменту підписання договору.)
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі".(згідно з п.1.4 розділу ІІІ учасником не надано лист про ознайомлення з проектом договору; відповідно до п 6 розділу ІІІ не надано лист про перелік заходів із захисту довкілля; п.7 розділ ІІІ не надано лист гарантію про надання сертифікатів на матеріали після виконання робіт; п. 7 розділ ІІІ не надано інформацію щодо не залучення субпідрядника; згідно Додатку 2 учасником не надано гарантійний лист що роботи розпочнуться не пізніше ніж за 5 робочих днів з моменту підписання договору.)
Код ЄДРПОУ | 43193268 |
---|---|
Поштова адреса | 04215, Україна, м. Київ, м.Київ, ПРОСПЕКТ ГЕОРГІЯ ГОНГАДЗЕ, будинок 26 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Володимир Обломєй |
Телефон | +380507221209 |
Ел. пошта | systemybezpeky@ukr.net |
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі": відповідно до п.2 розділу V тендерної документації учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Учасник повинен письмово підтвердити у своїй пропозиції, що ціна, запропонована ним є середньо ринковою. У складі Пропозиції Учасника відсутнє письмове підтвердження щодо того, що ціна, запропонована ним є середньо ринковою.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі": відповідно до п.2 розділу V тендерної документації учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Учасник повинен письмово підтвердити у своїй пропозиції, що ціна, запропонована ним є середньо ринковою. У складі Пропозиції Учасника відсутнє письмове підтвердження щодо того, що ціна, запропонована ним є середньо ринковою.
Код ЄДРПОУ | 40715331 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 53400, Дніпропетровська обл., місто Марганець, ВУЛИЦЯ ФОКІНА, будинок 1, квартира 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Негуляєва Анна |
Телефон | 380663867884 |
Ел. пошта | SILVA45@UKR.NET |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону. Учасником процедури закупівлі не виправлено інформацію в документах, протягом 24 годин, що подані ним у своїй тендерній пропозиції. Кошторисна документація учасника складена з порушеннями Учасник в тендерній пропозиції зазначив недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі: 1. ТОВ «Центр безпеки ТОПАЗ» застосувало у своїй кошторисній документації коефіцієнт до норм витрат робітників для урахування впливу умов виконання робіт 1.15, що перевищує проектну документацію так як умови праці по даному об’єкту звичайні. 2. Відсутній розрахунок вартості машино-годин власної будівельної техніки, вартості оренди машино-годин орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватись, при цьому «Договірна ціна» містить «Вартість будівельних машин та механізмів». 3. Виявлено недостовірну інформацію в документах учасника, а саме: згідно листа пояснення «ТОВ «Центр безпеки ТОПАЗ» не планує залучати орендовану техніку, так як всі роботи будуть виконуватись власною матеріально-технічною базою» при цьому довідка про матеріально-технічну базу № 13 від 16.09.2021 містить лише орендовані машини та механізми. 4. В тендерній пропозиції учасника відсутнє необхідне відповідно до проектно-кошторисної документації замовника для встановлення обладнання, а саме: Підсумкова відомість ресурсів учасника не містить обладнання: «Акумулятор ємністю 72А/год» заявлений в локальному кошторисі на будівельні роботи № 2-1-3. 5. Кількість наявних у учасника працівників є недостатньої для виконання робіт на об’єкті. Так згідно довідки № 13/1 від 16.09.2021 та довідки пояснення щодо наявності працівників № 13/2 від 16.09.2021: ТОВ «Центр безпеки ТОПАЗ» до виконання робіт що є предметом закупівлі будуть залучені 3 працівника. В цей самий час відповідно до Підсумкової відомості ресурсів проданої учасником в складі тендерної пропозиції кошторисна трудомісткість складає 5892,9 люд/год. При нескладних підрахунках 5892,9 люд-год /3 (кількість працівників)/8 годин (тривалість робочого дня) =245,5 робочих днів. Трьом працівникам для виконання робіт, що є предметом закупівлі необхідно 245,5 робочих днів. (* Загальна кількість робочих днів у 2021 році становить 250) Таким чином пропозиція ТОВ «Центр безпеки ТОПАЗ» не відповідає умовам закупівлі, оскільки відповідно до п. 4.4. розділу І тендерної документації роботи планується завершити до 30.09.2021 року. 6. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозиції невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, а саме: Кошторисна документація учасника (Підсумкова відомість ресурсів) містить розрахунки на роботу працівників: робітників-будівельників, монтажників, робітників зайнятих керуванням та обслуговуванням машин. Вказаних працівників згідно довідки № 13/1 від 16.09.2021 учасник не має.
Контакти
Документи
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
не залучаємо
Учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону. Учасником процедури закупівлі не виправлено інформацію в документах, протягом 24 годин, що подані ним у своїй тендерній пропозиції. Кошторисна документація учасника складена з порушеннями Учасник в тендерній пропозиції зазначив недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі: 1. ТОВ «Центр безпеки ТОПАЗ» застосувало у своїй кошторисній документації коефіцієнт до норм витрат робітників для урахування впливу умов виконання робіт 1.15, що перевищує проектну документацію так як умови праці по даному об’єкту звичайні. 2. Відсутній розрахунок вартості машино-годин власної будівельної техніки, вартості оренди машино-годин орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватись, при цьому «Договірна ціна» містить «Вартість будівельних машин та механізмів». 3. Виявлено недостовірну інформацію в документах учасника, а саме: згідно листа пояснення «ТОВ «Центр безпеки ТОПАЗ» не планує залучати орендовану техніку, так як всі роботи будуть виконуватись власною матеріально-технічною базою» при цьому довідка про матеріально-технічну базу № 13 від 16.09.2021 містить лише орендовані машини та механізми. 4. В тендерній пропозиції учасника відсутнє необхідне відповідно до проектно-кошторисної документації замовника для встановлення обладнання, а саме: Підсумкова відомість ресурсів учасника не містить обладнання: «Акумулятор ємністю 72А/год» заявлений в локальному кошторисі на будівельні роботи № 2-1-3. 5. Кількість наявних у учасника працівників є недостатньої для виконання робіт на об’єкті. Так згідно довідки № 13/1 від 16.09.2021 та довідки пояснення щодо наявності працівників № 13/2 від 16.09.2021: ТОВ «Центр безпеки ТОПАЗ» до виконання робіт що є предметом закупівлі будуть залучені 3 працівника. В цей самий час відповідно до Підсумкової відомості ресурсів проданої учасником в складі тендерної пропозиції кошторисна трудомісткість складає 5892,9 люд/год. При нескладних підрахунках 5892,9 люд-год /3 (кількість працівників)/8 годин (тривалість робочого дня) =245,5 робочих днів. Трьом працівникам для виконання робіт, що є предметом закупівлі необхідно 245,5 робочих днів. (* Загальна кількість робочих днів у 2021 році становить 250) Таким чином пропозиція ТОВ «Центр безпеки ТОПАЗ» не відповідає умовам закупівлі, оскільки відповідно до п. 4.4. розділу І тендерної документації роботи планується завершити до 30.09.2021 року. 6. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозиції невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, а саме: Кошторисна документація учасника (Підсумкова відомість ресурсів) містить розрахунки на роботу працівників: робітників-будівельників, монтажників, робітників зайнятих керуванням та обслуговуванням машин. Вказаних працівників згідно довідки № 13/1 від 16.09.2021 учасник не має.
Код ЄДРПОУ | 43694796 |
---|---|
Поштова адреса | 03039, Україна, м. Київ, м. Київ, ПРОВУЛОК РУСЛАНА ЛУЖЕВСЬКОГО, будинок 14, корпус 7, офіс 32/2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Грищенко Ірина |
Телефон | 380978704843,380665794655 |
Ел. пошта | cb_topaz@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-06-30-000711-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 857 838.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 9 289.19 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 9 289.19 UAH |
Період уточнень | до 6 липня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 12 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 16 липня, 00:00 |
Дата останніх змін | 28 вересня, 00:03 |
Аукціон |
20 липня, 15:32 Переглянути |
Початок аукціону: | 20 липня, 14:59 |
«Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації (облаштування системи протипожежного захисту) у будівлі КЗ «Нікопольська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3» за адресою: вул. Шевченка, 67 в м. Нікополь Дніпропетровської області»1 робота Адреса поставки: 53200, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Шевченка, 67 Строк: до 30.09.2021 11:39 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником шляхом зарахування коштів, на розрахунковий рахунок Виконавця. Оплата здійснюється Замовником після виконання робіт, після виставленого рахунку та підписання акта виконаних робіт при надходженні бюджетних коштів. При умові відсутності фінансування розрахунки проводяться Замовником на рахунок Виконавця коштів на підставі належно оформленого акту виконаних робіт та виставленого рахунку з відстрочкою платежу до 120 календарних днів
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти і науки Нікопольської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02142336 |
Поштова адреса | 53213, Україна, Дніпропетровська область, Нікополь, пр.Трубників,3 |
Ім'я |
Патракеєва Марія Миколаївна (Patrakeieva Mariia Mykolaivna) |
Телефон | +380957707291 |
Ел. пошта | nikopol.osvita@gmail.com |