На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
6 178 998.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Оголошення 1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (орган місцевого самоврядування), (ЄДРПОУ 24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21. 2. Назва предмету закупівлі: капітальний ремонт об’єктів благоустрою – облаштування скверу «Пам’яті» по вул. Ковпака у м. Суми (коригування). 3. Код за Єдиним закупівельним словником: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація. 4. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: детально викладено в додатку №3 до тендерної документації. 5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 6 178 998,00 грн. (з ПДВ). Сума фінансування робіт, передбачена у 2021 р. 738 800,00 грн. (з ПДВ). 6. Строк виконання робіт (надання послуг): до 24.12.2021 р. 7. Кінцевий строк подання пропозицій: 22.07.2021 р. до 00 год. за Київським часом. 8. Умови оплати: оплати Замовником після підписання Сторонами "Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат" по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» форма №КБ-2в протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Виконання робіт Підрядником проводиться без авансування. 9. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів, складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 10. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається 11. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 61 789,98 грн. (1%).
Замовником, під час розгляду документів тендерної пропозиції ФОП "МАРЄЄВА ДАРИНА ВОЛОДИМИРІВНА" виявлено невідповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції учасника, яка визначена найбільш економічно вигідною, а саме: відсутня ціна тендерної пропозиції учасника, яка повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» з урахуванням змін та доповнень на суму фінансування робіт, передбачену у 2021 р.: - Пояснювальна записка; - Локальні кошториси; - Підсумкова відомість ресурсів; - Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін): розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення; - Розрахунок загально - виробничих витрат; - Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій; - Розрахунок прибутку (в межах усереднених показників, рекомендованих Держбудом за погодженням з Мінекономіки).
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Замовником, під час розгляду документів тендерної пропозиції ФОП "МАРЄЄВА ДАРИНА ВОЛОДИМИРІВНА" виявлено невідповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції учасника, яка визначена найбільш економічно вигідною, а саме: відсутня ціна тендерної пропозиції учасника, яка повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» з урахуванням змін та доповнень на суму фінансування робіт, передбачену у 2021 р.: - Пояснювальна записка; - Локальні кошториси; - Підсумкова відомість ресурсів; - Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін): розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення; - Розрахунок загально - виробничих витрат; - Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій; - Розрахунок прибутку (в межах усереднених показників, рекомендованих Держбудом за погодженням з Мінекономіки).
Код ЄДРПОУ | 3500408921 |
---|---|
Поштова адреса | 40000, Україна, Сумська область, місто Суми, ВУЛИЦЯ ПРОКОФ'ЄВА, будинок 14/5, квартира 18 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Дарина Марєєва |
Телефон | +380951323294 |
Ел. пошта | darina_mareeva@ukr.net |
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону
Замовником, під час розгляду документів тендерної пропозиції ФОП "ТИМЧУК НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА" виявлено невідповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції учасника, яка визначена найбільш економічно вигідною, а саме: відсутня ціна тендерної пропозиції учасника, яка повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» з урахуванням змін та доповнень на суму фінансування робіт, передбачену у 2021 р.: - Пояснювальна записка; Локальні кошториси; Підсумкова відомість ресурсів; Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін): розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення; Розрахунок загально - виробничих витрат; Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій; Розрахунок прибутку (в межах усереднених показників, рекомендованих Держбудом за погодженням з Мінекономіки) також відсутні документи, що підтверджують досвід Учасника у виконанні аналогічного (них) за предметом закупівлі договору(ів).
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Замовником, під час розгляду документів тендерної пропозиції ФОП "ТИМЧУК НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА" виявлено невідповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції учасника, яка визначена найбільш економічно вигідною, а саме: відсутня ціна тендерної пропозиції учасника, яка повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» з урахуванням змін та доповнень на суму фінансування робіт, передбачену у 2021 р.: - Пояснювальна записка; Локальні кошториси; Підсумкова відомість ресурсів; Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін): розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення; Розрахунок загально - виробничих витрат; Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій; Розрахунок прибутку (в межах усереднених показників, рекомендованих Держбудом за погодженням з Мінекономіки) також відсутні документи, що підтверджують досвід Учасника у виконанні аналогічного (них) за предметом закупівлі договору(ів).
Код ЄДРПОУ | 2857604188 |
---|---|
Поштова адреса | 40016, Україна, Сумська область, місто Суми, ВУЛИЦЯ КРИНИЧНА, будинок 2/38 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Наталія Тимчук |
Телефон | +380660866221 |
Ел. пошта | tov.pandorf@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2021-06-30-001734-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 6 178 998.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 61 789.98 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 12 липня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 18 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 22 липня, 00:00 |
Дата останніх змін | 2 серпня, 00:03 |
Аукціон |
22 липня, 11:57 Переглянути |
Початок аукціону: | 22 липня, 11:36 |
Капітальний ремонт об’єктів благоустрою – облаштування скверу «Пам’яті» по вул. Ковпака у м. Суми (коригування)1 робота Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 24.12.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 24013674 |
Поштова адреса | 40004, Україна, Сумська область, Суми, вул. Горького, 21 |
Ім'я |
Чугай Наталя Миколаївна |
Телефон | 380542700597 |
Ел. пошта | dim@smr.gov.ua |