На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 000 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. При цьому, проєктна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, статутні та розпорядчі документів Учасника, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Справжність перекладу завіряється нотаріально у відповідності до чинного законодавства. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначено в тендерній документації. Дата і час розкриття тендерних пропозицій: 30.07.2021 23:59. Математична формула приведеної ціни - не застосовується.
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону. Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
1. Під час розгляду тендерним комітетом та відповідальним підрозділом за проведення публічних закупівель тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКОСА" встановлено підстави, передбачені частиною 16 статті 29 Закону для розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах (протокол від 09.08.2021 № 402). В недотримання частини 9 статті 26 Закону Учасником процедури закупівлі не в повному обсязі виправлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1.1. Згідно пунктів 1, 5 Розділу ІІІ та Додатку 1 до Тендерної документації Учасником надано нову Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі, від 10.08.2021 № 358/2 (файл «Дов_працівники+Накази+Диплом»), відповідно якої у Учасника відсутній інженер–проектувальник у частині технології будівельного виробництва з досвідом роботи за фахом не менше 5 років та ,відповідно, кваліфікаційний сертифікат виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, а саме: інженера–проектувальника у частині технології будівельного виробництва. 1.2. Згідно пунктів 1, 5 Розділу ІІІ та Додатку 1 до Тендерної документації Учасником не надано листи-згоди на обробку персональних даних відповідно Додатку 8 до Тендерної документації працівників і інших осіб, які будуть задіяні учасником для виконання робіт за предметом закупівлі по наступним працівникам, вказаним у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закуівоі від 10.08.2021 № 358/2: Зернаєв Р.Ю. Задорожній Ю.Г. Недолуженко М.М. Пащенко В.І. 1.3. Згідно пунктів 1, 5 Розділу ІІІ та Додатку 1 до Тендерної документації Учасником на деяких працівників (Зернаєв Р.Ю., Задорожній Ю.Г., Недолуженко М.М., Пащенко В.І.), вказаних у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі, від 10.08.2021 № 358/2 не надано: накази про прийняття на роботу або інші документи, які підтверджують трудові відносини згідно із чинним законодавством України; документи про отримання освіти. 1.4. Згідно пунктів 1, 5 Розділу ІІІ та Додатку 1 до Тендерної документації Учасником не надано гарантійний лист щодо отримання документів на підтвердження кваліфікаційних критеріїв, термін дії яких закінчується у період проведення процедури закупівель або після завершення процедури закупівлі, на весь строк дії договору за предметом закупівлі. Замість цього Учасником надано Гарантійний лист від 10.08.2021 № 358/3 (файл «Гарантійний лист подовження»), в якому гарантує подовження терміну дії необхідних свідоцтв, дозволів, ліцензій, сертифікатів, договорів тощо та гарантує їх отримання до моменту укладання договору, в якому перелічено, в тому числі свідоцтво про визнання Регістром судноплавства України № 9-4-05-21 від 09.02.2021 та сертифікат управління системи управління якістю № 41-686-19 від 19.06.2019, які не відносяться до документів, підтверджуючих кваліфікаційні критерії та, відповідно, не підлягають виправленню відповідно частини 16 статті 29 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон). Разом з цим, зазначений гарантійний лист не містить підтвердження продовження терміну дії на весь строк дії договору за предметом закупівлі (загальний термін виконання робіт по договору про виконання робіт складає не більше 300 календарних днів, які обліковуються з дати, наступної за днем отримання Виконавцем письмової заявки від Замовника, а договір діє до 31.12.2022, а в частині здійснення розрахунків Замовником за роботи що є предметом Договору, які було виконано в межах строку дії Договору – до повного виконання зобов’язань). Підстава відхилення тендерної пропозиції: пункт 1) частини 1 статті 31 Закону: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. 2. В недотримання вимог пунктів 1, 6 Розділу ІІІ Додатка 3 до Тендерної документації Учасником надано Сертифікат, який підтверджує, що система управління якістю на підприємстві відповідає вимогам національного стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001 2015.IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» без підтвердження проходження чергового наглядового аудиту, який заплановано 19.05.2021 року. Підстава відхилення тендерної пропозиції: пункт 1) частини 1 статті 31 Закону: у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. 3. Згідно пунктів 1, 6 Розділу ІІІ Додатка 3 до Тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку про одержання та подовження всіх необхідних дозвільних документів від 27.07.2021 № 337/12 (файл «12_Дов_подовження»), в якій ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКОСА" гарантує подовження та наявність діючих дозвільних документів на весь період надання послуг (виконання робіт) за предметом закупівлі. Зазначена довідка не містить підтвердження продовження терміну дії дозвільних документів на весь строк дії договору за предметом закупівлі (загальний термін виконання робіт по договору про виконання робіт складає не більше 300 календарних днів, які обліковуються з дати, наступної за днем отримання Виконавцем письмової заявки від Замовника, а договір діє до 31.12.2022, а в частині здійснення розрахунків Замовником за роботи що є предметом Договору, які було виконано в межах строку дії Договору – до повного виконання зобов’язань). Підстава відхилення тендерної пропозиції: пункт 1) частини 1 статті 31 Закону: у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
1. Під час розгляду тендерним комітетом та відповідальним підрозділом за проведення публічних закупівель тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКОСА" встановлено підстави, передбачені частиною 16 статті 29 Закону для розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах (протокол від 09.08.2021 № 402). В недотримання частини 9 статті 26 Закону Учасником процедури закупівлі не в повному обсязі виправлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1.1. Згідно пунктів 1, 5 Розділу ІІІ та Додатку 1 до Тендерної документації Учасником надано нову Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі, від 10.08.2021 № 358/2 (файл «Дов_працівники+Накази+Диплом»), відповідно якої у Учасника відсутній інженер–проектувальник у частині технології будівельного виробництва з досвідом роботи за фахом не менше 5 років та ,відповідно, кваліфікаційний сертифікат виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, а саме: інженера–проектувальника у частині технології будівельного виробництва. 1.2. Згідно пунктів 1, 5 Розділу ІІІ та Додатку 1 до Тендерної документації Учасником не надано листи-згоди на обробку персональних даних відповідно Додатку 8 до Тендерної документації працівників і інших осіб, які будуть задіяні учасником для виконання робіт за предметом закупівлі по наступним працівникам, вказаним у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закуівоі від 10.08.2021 № 358/2: Зернаєв Р.Ю. Задорожній Ю.Г. Недолуженко М.М. Пащенко В.І. 1.3. Згідно пунктів 1, 5 Розділу ІІІ та Додатку 1 до Тендерної документації Учасником на деяких працівників (Зернаєв Р.Ю., Задорожній Ю.Г., Недолуженко М.М., Пащенко В.І.), вказаних у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі, від 10.08.2021 № 358/2 не надано: накази про прийняття на роботу або інші документи, які підтверджують трудові відносини згідно із чинним законодавством України; документи про отримання освіти. 1.4. Згідно пунктів 1, 5 Розділу ІІІ та Додатку 1 до Тендерної документації Учасником не надано гарантійний лист щодо отримання документів на підтвердження кваліфікаційних критеріїв, термін дії яких закінчується у період проведення процедури закупівель або після завершення процедури закупівлі, на весь строк дії договору за предметом закупівлі. Замість цього Учасником надано Гарантійний лист від 10.08.2021 № 358/3 (файл «Гарантійний лист подовження»), в якому гарантує подовження терміну дії необхідних свідоцтв, дозволів, ліцензій, сертифікатів, договорів тощо та гарантує їх отримання до моменту укладання договору, в якому перелічено, в тому числі свідоцтво про визнання Регістром судноплавства України № 9-4-05-21 від 09.02.2021 та сертифікат управління системи управління якістю № 41-686-19 від 19.06.2019, які не відносяться до документів, підтверджуючих кваліфікаційні критерії та, відповідно, не підлягають виправленню відповідно частини 16 статті 29 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон). Разом з цим, зазначений гарантійний лист не містить підтвердження продовження терміну дії на весь строк дії договору за предметом закупівлі (загальний термін виконання робіт по договору про виконання робіт складає не більше 300 календарних днів, які обліковуються з дати, наступної за днем отримання Виконавцем письмової заявки від Замовника, а договір діє до 31.12.2022, а в частині здійснення розрахунків Замовником за роботи що є предметом Договору, які було виконано в межах строку дії Договору – до повного виконання зобов’язань). Підстава відхилення тендерної пропозиції: пункт 1) частини 1 статті 31 Закону: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. 2. В недотримання вимог пунктів 1, 6 Розділу ІІІ Додатка 3 до Тендерної документації Учасником надано Сертифікат, який підтверджує, що система управління якістю на підприємстві відповідає вимогам національного стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001 2015.IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» без підтвердження проходження чергового наглядового аудиту, який заплановано 19.05.2021 року. Підстава відхилення тендерної пропозиції: пункт 1) частини 1 статті 31 Закону: у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. 3. Згідно пунктів 1, 6 Розділу ІІІ Додатка 3 до Тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку про одержання та подовження всіх необхідних дозвільних документів від 27.07.2021 № 337/12 (файл «12_Дов_подовження»), в якій ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКОСА" гарантує подовження та наявність діючих дозвільних документів на весь період надання послуг (виконання робіт) за предметом закупівлі. Зазначена довідка не містить підтвердження продовження терміну дії дозвільних документів на весь строк дії договору за предметом закупівлі (загальний термін виконання робіт по договору про виконання робіт складає не більше 300 календарних днів, які обліковуються з дати, наступної за днем отримання Виконавцем письмової заявки від Замовника, а договір діє до 31.12.2022, а в частині здійснення розрахунків Замовником за роботи що є предметом Договору, які було виконано в межах строку дії Договору – до повного виконання зобов’язань). Підстава відхилення тендерної пропозиції: пункт 1) частини 1 статті 31 Закону: у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Код ЄДРПОУ | 22464792 |
---|---|
Поштова адреса | 65045, Україна, Одеська область, Одеса, 65045, Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ ТИРАСПОЛЬСЬКА, будинок 3, квартира 10 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Костюков Анатолій |
Телефон | 380503330262 |
Ел. пошта | LAKOSA.TOV@GMAIL.COM |
Відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
17 листопада о 15:50 через електронну систему закупівель від Товариство з обмеженою відповідальністю «Анкор», код за ЄДРПОУ 32290523 надійшов лист від 17.11.2021 № 463/04-21, в якому Переможець закупівлі повідомляє щодо неможливості укладення договору за результатами торгів у зв’язку з тим, що минув строк дії тендерної пропозиції.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
17 листопада о 15:50 через електронну систему закупівель від Товариство з обмеженою відповідальністю «Анкор», код за ЄДРПОУ 32290523 надійшов лист від 17.11.2021 № 463/04-21, в якому Переможець закупівлі повідомляє щодо неможливості укладення договору за результатами торгів у зв’язку з тим, що минув строк дії тендерної пропозиції.
Код ЄДРПОУ | 32290523 |
---|---|
Поштова адреса | 65048, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Велика Арнаутська, 15 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Андрій Валерійович Земський |
Телефон | +380487037132 |
Ел. пошта | a.zemskiy@ankor-group.com |
Є такою, строк дії якої закінчився
Секретар нагадала, відповідно пункту 4 Розділу І Тендерної документації тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 91 (дев’яносто одного) дня із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-06-30-003988-b кінцевий строк подання тендерних пропозицій 30.07.2021 року. Станом, на 18.11.2021 року тендерним комітетом встановлено, що тендерна пропозиція ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВІЗО ХЕЛА", код за ЄДРПОУ 25587934, є такою, строк дії якої закінчився.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
ТОВ "ЦЕНТР ІНЖЕНЕРНИХ ВИШУКУВАНЬ" КОД ЄДРПОУ 43753619, ТОВ "ОРІОН-УКРАЇНА" КОД ЄДРПОУ 34934746
Секретар нагадала, відповідно пункту 4 Розділу І Тендерної документації тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 91 (дев’яносто одного) дня із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-06-30-003988-b кінцевий строк подання тендерних пропозицій 30.07.2021 року. Станом, на 18.11.2021 року тендерним комітетом встановлено, що тендерна пропозиція ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВІЗО ХЕЛА", код за ЄДРПОУ 25587934, є такою, строк дії якої закінчився.
Код ЄДРПОУ | 25587934 |
---|---|
Поштова адреса | 01133, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ ЄВГЕНА КОНОВАЛЬЦЯ, будинок 29 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергій Будя |
Телефон | 380504697611 |
Ел. пошта | avizohela@gmail.com |
Скасування неуспішне
11 вересня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Опис
відповідно до пункту 1 частини 1 статті 32 Закону замовник відміняє торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Ідентифікаційний номер | UA-2021-06-30-003988-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 4 000 000.00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 40 000.00 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 20 липня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 26 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 30 липня, 23:59 |
Дата останніх змін | 29 листопада, 00:03 |
Аукціон |
2 серпня, 12:07 Переглянути |
Початок аукціону: | 2 серпня, 11:40 |
Розробка проекту "Реконструкція причалу № 7 інв. № 10104711 робота Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2022 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45000000-7, Будівельні роботи та поточний ремонт |
Оплата по даному Договору проводиться за фактично виконані обсяги робіт протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дня підписання Сторонами Акта виконаних робіт по кожному етапу окремо на підставі рахунку (рахунку-фактури) за умови (відкладальна обставина згідно з ч.1 ст. 212 Цивільного кодексу України) затвердження фінансового плану Замовника на відповідний календарний рік (Постанова Кабінету Міністрів України від 03.10.2012 № 899) та наявності в ньому витрат на закупівлю робіт, що є предметом Договору.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДП "АМПУ" |
Повна назва організації | ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ | 38727770 |
Назва організації | Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" в особі Херсонської філії Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (адміністрації Херсонського морського порту) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728533 |
Поштова адреса | 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, Суворовський район, ПРОСПЕКТ УШАКОВА, будинок 4 |
Ім'я |
Гордієнко Олена Василівна |
Телефон | 0552701687 |
Ел. пошта | smtend.o.hordiienko@khe.uspa.gov.ua |