На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
183 423.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Відмінена закупівля
Скасування неуспішне
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 9 липня, 10:25
Опис
згідно з ч. 17 ст. 14 Закону, а саме: відсутність подальшої потреби у закупівлі товарів, робіт, послуг (у зв’язку із збільшенням об’єму робіт по вищевказаному предмету закупівлі, вартість послуги збільшиться, тому виникла необхідність провести відкриті торги відповідно до п 1 ч 1 с. 3 Закону).
Ідентифікаційний номер | UA-2021-07-08-010424-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 183 423.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 834.24 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 5 000.00 UAH |
Період уточнень | до 14 липня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 19 липня, 00:00 |
Дата останніх змін | 9 липня, 10:28 |
Послуги з поточного ремонту пральні дошкільного навчального закладу № 2 Луцької міської ради на вул. Шопена, 9 у м. Луцьку1 послуга Адреса поставки: 43000, Україна, Волинська область, м. Луцьк, Шопена,9 Строк: до 10.08.2021 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Період оплати: оплата по факту виконаних робіт з відстрочкою платежу до 20 календарних днів з дня підписання акту приймання передачі виконаних робіт.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02141673 |
Поштова адреса | 43000, Україна, Волинська область, м. Луцьк, ВУЛ.ШЕВЧЕНКА, буд. 1 |
Ім'я |
Руслана Жовнірук |
Телефон | +380505028342 |
Ел. пошта | zruslana101@gmail.com |